
смяна на свещи голф 4 1.6 SR
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
смяна на свещи голф 4 1.6 SR
здравейте
кажете ми как се сменят свещите на голф 4 1.6 SR? Сваля ли се колектора и инжекторите или е по добре да отида в някой сервиз?

-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: смяна на свещи
Може без да се свалят ,колега ,но е трудно.Моите ги сменяха около 40-50 минути и бая се поизпотиха хората в сервиза.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: смяна на свещи
брей какъв е тоз двигател че за да му смениш свещите трябва да го разглобиш половината.на 16в-то се сменят за 3 минути 

- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: смяна на свещи
toni82 написа:брей какъв е тоз двигател че за да му смениш свещите трябва да го разглобиш половината.на 16в-то се сменят за 3 минути

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: смяна на свещи
Този двигател е 1.6,8V,AKL за не разбралите
Преди доста време съм сменял свещи на такъв мотор и тогава помня,че свалях колектора.Но както каза колегата може и без да се сваля(с малко по специални инструменти-по-чупещо се рамо) доста колеги са с този двигател нека кажат как са ги сменили.

Преди доста време съм сменял свещи на такъв мотор и тогава помня,че свалях колектора.Но както каза колегата може и без да се сваля(с малко по специални инструменти-по-чупещо се рамо) доста колеги са с този двигател нека кажат как са ги сменили.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: V.TARNOVO
Re: смяна на свещи
Същия проблем има и при 1,6 AEK и AFT.Най добрия начин за смяна е да се свали колектора.Иначе въпреки чупещите рамена на инструментите има опасност да се развали резбата в леглото на свеща и тогава става чудо.
Re: смяна на свещи
Нищо не се сваля и не се използват чупещи рамена защото наистина вероятноста да развалиш резбата е голяма.Трябва ти гедория с малко по дълго рамо.Свещите са под ъгъл и развиването им е много лесно.Ако ще ги ползваш пак махни гумената вложка на чашката.Завиването става с тази гумена вложка и дългото рамо без да използваш тресчотка или върток.Като ги затягаш с въртока махни пак гумената вложка.На АЕК-то ги сменям за 10-на минути 

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: смяна на свещи
На ключа за свещите заваряваш малко по-дълго рамо и 2ра и 3та свещ се развиват без проблем. 

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: смяна на свещи
bazigolf написа:Може без да се свалят ,колега ,но е трудно.Моите ги сменяха около 40-50 минути и бая се поизпотиха хората в сервиза.
Пази боже от такива изпотени нервни майстори.
- ira_ivan77
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: смяна на свещи
Колега аз съм същия мотор и свещите съм ги сменял само със подходящ камък и гидория с чупещо рамо. Да малко зор има на една от свещите и дори се оказа че преди мен италианеца не беше затегнал добре едната. Нищо не се разглобява -само съм махал горните пластмаси на мотора.
Re: смяна на свещи
За да не отварям нова тема да питам тук:
Трябва ли ключа да бъде такъв, с който може да се измери силата с която се затягат свещите, като в това видео:
http://www.youtube.com/watch?v=TV-IjSRLX3s
Тук никой май не ползва такъв ключ. При това положение как преценявате колко да затегнете свеща?
В друго видео видях че дори и на нови свещи трябва да се мери и корегира разстоянието между електродите преди да се сложат. Ако е вярно, от къде мога да намеря какво е числото за моя двигател - Polo 99, APQ?
Мерси
Трябва ли ключа да бъде такъв, с който може да се измери силата с която се затягат свещите, като в това видео:
http://www.youtube.com/watch?v=TV-IjSRLX3s
Тук никой май не ползва такъв ключ. При това положение как преценявате колко да затегнете свеща?
В друго видео видях че дори и на нови свещи трябва да се мери и корегира разстоянието между електродите преди да се сложат. Ако е вярно, от къде мога да намеря какво е числото за моя двигател - Polo 99, APQ?
Мерси

- alex77777
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 0:40
- Автомобил: Поло МК6
- Двигател: tsi
- Местоположение: София
Re: смяна на свещи голф 4 1.6 SR
И аз съм с АКЛ, майсторчито ги смени свещите , без да сваля колекторите, 30-на митути се поизмъчи, ама ги смени без проблем
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: смяна на свещи голф 4 1.6 SR
alex77777 написа:И аз съм с АКЛ, майсторчито ги смени свещите , без да сваля колекторите, 30-на митути се поизмъчи, ама ги смени без проблем
учат се...учат се на колите ви

Re: смяна на свещи голф 4 1.6 SR
Никой не ще да отговори. Ще отворя нова тема. А ключа се казва динамометричен.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на свещи голф 4 1.6 SR
Колега Rrumbo, дали в края на удължението ще сложиш тресчотка (което не е за препоръчване), силовото рамо на гедорето или динамометричен ключ е абсолютно едно и също.
Иначе по темата, какъв е този половин час, сваляне на колектори и т.н.
С подходящия инструмент свещите се сменяват точно за същото време, колкото на истинска кола.
Иначе по темата, какъв е този половин час, сваляне на колектори и т.н.
С подходящия инструмент свещите се сменяват точно за същото време, колкото на истинска кола.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта