Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Нед 03 юли 2011 15:24


[/quote]
Пак не четеш,казах под фара не между фаровете(радиатора)!Но няма проблем ти си знаеш,ако съм на твое място щях да вържа системата да е постоянно активна че с "охладена" нафта върви повече! :bowdown[/quote]

Не знам сигорно за интеркулера ми говориш, ама той е за вуздух не за нафта mhihi

Fuel Cooling System
The high pressure generated by the pump/
injectors heats up the unused fuel so much
that it must be cooled before it gets back to
the fuel tank.
A fuel cooler is located on the fuel filter.
It cools the returning fuel and thus prevents
excessively hot fuel from entering the fuel
tank and possibly damaging the Sender for
Fuel Gauge G.
Fuel Cooling Circuit
The heated fuel returning from the pump/
injectors flows through the fuel cooler and
its heat transfers to the coolant in the fuel
cooling circuit that also flows through the
fuel cooler.
The auxiliary water cooler reduces the
temperature of the coolant in the fuel
Pump for Fuel Cooler V166 is an electric
recirculation pump. It circulates the coolant
in the fuel cooling circuit through the
auxiliary water cooler and the fuel cooler. It
is switched on by the Diesel Direct Fuel
Injection Engine Control Module J248 via
the Relay for Pump, Fuel Cooling J445 at
a fuel temperature of 158°F (70°C).
The fuel cooling circuit is largely separate
from the engine cooling circuit. This is
necessary because the temperature of the
coolant in the engine cooling circuit is too
high to cool down the fuel when the engine
is at operating temperature.
The fuel cooling circuit is connected to the
engine cooling circuit near the expansion
tank. This enables replenishment of the
coolant for fuel cooling at the coolant
expansion tank. It also allows
compensation for changes in volume due
to temperature fluctuation.

превод с гоогле (някой хора явно и него не могат да ползват)

Охлаждане Горивна система
Високото налягане, генерирани от помпа /
загрява неизползваните инжектори толкова гориво
Това трябва да бъде преди това се охлажда гърба на
резервоара за гориво.
A охладител гориво е горивния филтър на Разположен.
То охлажда гориво и по този начин предотвратява Връщайки
прекалено гореща гориво от гориво, които влизат
Възможно увреждане на резервоара и Sender за
Гориво Gauge G.
Circuit гориво охлаждане
В отопляем гориво от помпата Връщайки /
Чрез инжектори на гориво охладител потоци и
STI топлина трансфери на охлаждащата течност в горивната
Също така охлаждане верига потоци, че чрез
гориво охладител.
Спомагателните охладител вода да намалите
температурата на охлаждащата течност в горивната
Горивната помпа за V166 е електрически охладител
рециркулация на помпата. Тя циркулира охлаждащата течност
охлаждане съединение в гориво чрез
спомагателно гориво за вода и охладител. то
е включен от Direct дизелово гориво
Впръскване контролния модул J248 чрез
Релето за помпата, гориво охлаждане при J445
гориво температура от 158 ° F (70 ° C).
Горивото е до голяма степен Разделяне на охлаждащите верига
от веригата за охлаждане на двигателя. Това е
Тъй като температурата Е НЕОБХОДИМО на
охлаждащата течност във веригата за охлаждане на двигателя е твърде
да се охлади на високо гориво Когато двигателят
е в работна температура.
Веригата гориво охлаждане е свързан с
близо до двигателя разширяване охлаждане верига
резервоар. Това дава възможност за попълване на
гориво за охлаждане на охлаждащата течност на охладителя
разширителен съд. Също така тя позволява
компенсация за промяна в обем поради
за температурни колебания.
Прикачени файлове
untitled.JPG




Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Нед 03 юли 2011 15:32


[/quote]
А на моята кола като няма или не съм виждал такъв клапан от кеде се охлажда нафтата по твоята логика.Е..ах разбирачите,не чети ама започни да мислиш малко,а доколото за четенето,за разлика от някой хора не ползвам преводача на гугъл за да прочета нещо[/quote]

Явно не само него не ползваш....... mhihi ама със здраве ;)


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот batteto.1984 » Нед 03 юли 2011 15:33


treniora написа:

Пак не четеш,казах под фара не между фаровете(радиатора)!Но няма проблем ти си знаеш,ако съм на твое място щях да вържа системата да е постоянно активна че с "охладена" нафта върви повече! :bowdown[/quote]

Не знам сигорно за интеркулера ми говориш, ама той е за вуздух не за нафта mhihi

Fuel Cooling System
The high pressure generated by the pump/
injectors heats up the unused fuel so much
that it must be cooled before it gets back to
the fuel tank.
A fuel cooler is located on the fuel filter.
It cools the returning fuel and thus prevents
excessively hot fuel from entering the fuel
tank and possibly damaging the Sender for
Fuel Gauge G.
Fuel Cooling Circuit
The heated fuel returning from the pump/
injectors flows through the fuel cooler and
its heat transfers to the coolant in the fuel
cooling circuit that also flows through the
fuel cooler.
The auxiliary water cooler reduces the
temperature of the coolant in the fuel
Pump for Fuel Cooler V166 is an electric
recirculation pump. It circulates the coolant
in the fuel cooling circuit through the
auxiliary water cooler and the fuel cooler. It
is switched on by the Diesel Direct Fuel
Injection Engine Control Module J248 via
the Relay for Pump, Fuel Cooling J445 at
a fuel temperature of 158°F (70°C).
The fuel cooling circuit is largely separate
from the engine cooling circuit. This is
necessary because the temperature of the
coolant in the engine cooling circuit is too
high to cool down the fuel when the engine
is at operating temperature.
The fuel cooling circuit is connected to the
engine cooling circuit near the expansion
tank. This enables replenishment of the
coolant for fuel cooling at the coolant
expansion tank. It also allows
compensation for changes in volume due
to temperature fluctuation.

превод с гоогле (някой хора явно и него не могат да ползват)

Охлаждане Горивна система
Високото налягане, генерирани от помпа /
загрява неизползваните инжектори толкова гориво
Това трябва да бъде преди това се охлажда гърба на
резервоара за гориво.
A охладител гориво е горивния филтър на Разположен.
То охлажда гориво и по този начин предотвратява Връщайки
прекалено гореща гориво от гориво, които влизат
Възможно увреждане на резервоара и Sender за
Гориво Gauge G.
Circuit гориво охлаждане
В отопляем гориво от помпата Връщайки /
Чрез инжектори на гориво охладител потоци и
STI топлина трансфери на охлаждащата течност в горивната
Също така охлаждане верига потоци, че чрез
гориво охладител.
Спомагателните охладител вода да намалите
температурата на охлаждащата течност в горивната
Горивната помпа за V166 е електрически охладител
рециркулация на помпата. Тя циркулира охлаждащата течност
охлаждане съединение в гориво чрез
спомагателно гориво за вода и охладител. то
е включен от Direct дизелово гориво
Впръскване контролния модул J248 чрез
Релето за помпата, гориво охлаждане при J445
гориво температура от 158 ° F (70 ° C).
Горивото е до голяма степен Разделяне на охлаждащите верига
от веригата за охлаждане на двигателя. Това е
Тъй като температурата Е НЕОБХОДИМО на
охлаждащата течност във веригата за охлаждане на двигателя е твърде
да се охлади на високо гориво Когато двигателят
е в работна температура.
Веригата гориво охлаждане е свързан с
близо до двигателя разширяване охлаждане верига
резервоар. Това дава възможност за попълване на
гориво за охлаждане на охлаждащата течност на охладителя
разширителен съд. Също така тя позволява
компенсация за промяна в обем поради
за температурни колебания.[/quote]
Не,не тва е последно че иначе ще кажете че се заяждам!Пак ти казвам за 3-ти път под десния фар,не под левия там е интерколера!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот red.devilll » Нед 03 юли 2011 15:43


batteto.1984 Не,не тва е последно че иначе ще кажете че се заяждам!Пак ти казвам за 3-ти път под десния фар,не под левия там е интерколера![/quote]


Колегата,явно е много "умен" и затова не може да разбере какво му пишем или е като един мой познат"аз разбрах че не съм прав,но няма да спра да споря докато не се откажете вие да ме убеждавате че не съм прав"-това са думи цитирани на моя познат.
Колега на лично ми искаше да ти снимам моя охладител отдолу на колата който е за охлаждане на НАФТАТА. Ако ида да залегна под нея за да го снимам ще спреш ли да пишеш глупости? А и гугъл преводача ако разбираш малко англииски ще разбереш колко грешно превежда,ама май разбирате англииски само с преводач


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Нед 03 юли 2011 15:59


red.devilll написа:batteto.1984 Не,не тва е последно че иначе ще кажете че се заяждам!Пак ти казвам за 3-ти път под десния фар,не под левия там е интерколера!



Колегата,явно е много "умен" и затова не може да разбере какво му пишем или е като един мой познат"аз разбрах че не съм прав,но няма да спра да споря докато не се откажете вие да ме убеждавате че не съм прав"-това са думи цитирани на моя познат.
Колега на лично ми искаше да ти снимам моя охладител отдолу на колата който е за охлаждане на НАФТАТА. Ако ида да залегна под нея за да го снимам ще спреш ли да пишеш глупости? А и гугъл преводача ако разбира малко англииски ще разбереш колко грешно превежда,ама май разбирате англииски само с преводач[/quote]

Ок, снимаш го и спирам ;) само да не ми снимаш охладителя на маслото mhihi

Ти явно си страшно "умен", от 10 поста не разбра, че с колегата спорим дали нафтата се охлажда или се загрява.....ама това е друга тема.

А това под фара е изпарителя на климатика.....

:beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот morfei1 » Нед 03 юли 2011 17:52


The high pressure generated by the pump/
injectors heats up the unused fuel so much
that it must be cooled before it gets back to
the fuel tank.


Невиждам за какво спорите. Въпреки че и аз си мислех, че излишната нафта се затопля, вместо да се охлажда :roll:


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот batteto.1984 » Нед 03 юли 2011 18:03


Сега разглеждах и се оказа че не на всички модели има радиатор за нафтата,на приятел със същия пасат има радиатор,после погледнахме още един и се оказа че няма!Много интересно!При голфа ми е друга бира там радиатора се намира под пасажерското място и там излишната нафта винаги се охлажда!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот red.devilll » Нед 03 юли 2011 18:24


treniora написа:
red.devilll написа:batteto.1984 Не,не тва е последно че иначе ще кажете че се заяждам!Пак ти казвам за 3-ти път под десния фар,не под левия там е интерколера!



Колегата,явно е много "умен" и затова не може да разбере какво му пишем или е като един мой познат"аз разбрах че не съм прав,но няма да спра да споря докато не се откажете вие да ме убеждавате че не съм прав"-това са думи цитирани на моя познат.
Колега на лично ми искаше да ти снимам моя охладител отдолу на колата който е за охлаждане на НАФТАТА. Ако ида да залегна под нея за да го снимам ще спреш ли да пишеш глупости? А и гугъл преводача ако разбира малко англииски ще разбереш колко грешно превежда,ама май разбирате англииски само с преводач


Ок, снимаш го и спирам ;) само да не ми снимаш охладителя на маслото mhihi

Ти явно си страшно "умен", от 10 поста не разбра, че с колегата спорим дали нафтата се охлажда или се загрява.....ама това е друга тема.

А това под фара е изпарителя на климатика.....

:beer[/quote]После ще снимам и ще ги кача снимките ,но ти май си доста начетен след като си мислиш че изпарителя на климатиита ти е под фара :screwy :screwy :screwy .А тогава какво имаш при радиатоечето?-там да не е резервната гума??? :Mr Green Fun
Филтър дехидратора то е под фара но за по умните като теб и начетени има кръгла форма и изобщо не прилича на радиатор а на цилиндър. а там къде съм ти написал,че ти седи резервната гума ти е изпарителя на климатика.Повеч ене пиши небивалици.
А за 10 поста разбрал съм за какво говорите да не ме сравняваш с теб,затова съм писал че има радиаторче през ,което минава излишната нафта ама и това е друга бира


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Пон 04 юли 2011 18:35


batteto.1984 написа:Сега разглеждах и се оказа че не на всички модели има радиатор за нафтата,на приятел със същия пасат има радиатор,после погледнахме още един и се оказа че няма!Много интересно!При голфа ми е друга бира там радиатора се намира под пасажерското място и там излишната нафта винаги се охлажда!


:да:
Аз нямам нито въпросния радиатор отдолу, нито под фара, единственото нещо от което ми се охлажда е охладителя на горивния филтър ;)

П.П. разрових се в "етка" и се оказа, че на голф радиаторчето е под пасажерското място, а при пасат се слага под фара (additional).

Е аз го нямам! :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта