Пак не четеш,казах под фара не между фаровете(радиатора)!Но няма проблем ти си знаеш,ако съм на твое място щях да вържа системата да е постоянно активна че с "охладена" нафта върви повече!

Не знам сигорно за интеркулера ми говориш, ама той е за вуздух не за нафта

Fuel Cooling System
The high pressure generated by the pump/
injectors heats up the unused fuel so much
that it must be cooled before it gets back to
the fuel tank.
A fuel cooler is located on the fuel filter.
It cools the returning fuel and thus prevents
excessively hot fuel from entering the fuel
tank and possibly damaging the Sender for
Fuel Gauge G.
Fuel Cooling Circuit
The heated fuel returning from the pump/
injectors flows through the fuel cooler and
its heat transfers to the coolant in the fuel
cooling circuit that also flows through the
fuel cooler.
The auxiliary water cooler reduces the
temperature of the coolant in the fuel
Pump for Fuel Cooler V166 is an electric
recirculation pump. It circulates the coolant
in the fuel cooling circuit through the
auxiliary water cooler and the fuel cooler. It
is switched on by the Diesel Direct Fuel
Injection Engine Control Module J248 via
the Relay for Pump, Fuel Cooling J445 at
a fuel temperature of 158°F (70°C).
The fuel cooling circuit is largely separate
from the engine cooling circuit. This is
necessary because the temperature of the
coolant in the engine cooling circuit is too
high to cool down the fuel when the engine
is at operating temperature.
The fuel cooling circuit is connected to the
engine cooling circuit near the expansion
tank. This enables replenishment of the
coolant for fuel cooling at the coolant
expansion tank. It also allows
compensation for changes in volume due
to temperature fluctuation.
превод с гоогле (някой хора явно и него не могат да ползват)
Охлаждане Горивна система
Високото налягане, генерирани от помпа /
загрява неизползваните инжектори толкова гориво
Това трябва да бъде преди това се охлажда гърба на
резервоара за гориво.
A охладител гориво е горивния филтър на Разположен.
То охлажда гориво и по този начин предотвратява Връщайки
прекалено гореща гориво от гориво, които влизат
Възможно увреждане на резервоара и Sender за
Гориво Gauge G.
Circuit гориво охлаждане
В отопляем гориво от помпата Връщайки /
Чрез инжектори на гориво охладител потоци и
STI топлина трансфери на охлаждащата течност в горивната
Също така охлаждане верига потоци, че чрез
гориво охладител.
Спомагателните охладител вода да намалите
температурата на охлаждащата течност в горивната
Горивната помпа за V166 е електрически охладител
рециркулация на помпата. Тя циркулира охлаждащата течност
охлаждане съединение в гориво чрез
спомагателно гориво за вода и охладител. то
е включен от Direct дизелово гориво
Впръскване контролния модул J248 чрез
Релето за помпата, гориво охлаждане при J445
гориво температура от 158 ° F (70 ° C).
Горивото е до голяма степен Разделяне на охлаждащите верига
от веригата за охлаждане на двигателя. Това е
Тъй като температурата Е НЕОБХОДИМО на
охлаждащата течност във веригата за охлаждане на двигателя е твърде
да се охлади на високо гориво Когато двигателят
е в работна температура.
Веригата гориво охлаждане е свързан с
близо до двигателя разширяване охлаждане верига
резервоар. Това дава възможност за попълване на
гориво за охлаждане на охлаждащата течност на охладителя
разширителен съд. Също така тя позволява
компенсация за промяна в обем поради
за температурни колебания.