


тампон под карбуратор
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: тампон под карбуратор
Източвал ли си изпарителя и какво му е състоянието?
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: тампон под карбуратор
Не съм го източвал.Изпарителя е нов на 5-6месеца.Но ако проблема е в изпарителя то на бензин трябва да работи добре а то и на двете горива положението е същото.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: тампон под карбуратор
Последно със спрея промени ли се работата на мотора или не?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: тампон под карбуратор
Температурен датчик някакъв ако има, смени го с работещ за проба. При fif4o имаше такъв проблем и беше от датчик за температурата. Не съм сигурен обаче дали става въпроса за едни и същи карбуратори.
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: тампон под карбуратор
dancing_niki написа:Последно със спрея промени ли се работата на мотора или не?
Със спрей не съм пробвал а само с размърдване на карбуратора но нямаше никаква промяна в оборотите.
Re: тампон под карбуратор
Колега, пробва ли да вдигнеш оборотите от самия карбуратор? Ето ти снимка на моя от къде се регулират.
И при теб трябва да е така. Успех.- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: тампон под карбуратор
Благодаря ти за инфото колега!От там не съм пробвал.Утре ще направя опит и ще пиша какъв е резултата.
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: тампон под карбуратор
Днес пробвах от този винт да вдигна оборотите и се получи но когато е студена сутрин отново са ниски /около 700/за около минута и след това постепенно се вдигат до нормалните. .Най вероятно авт. смукач не работи и затова като запаля не вдига високи обороти както би трябвало да бъде.Как може да се оправи?Сега е топло и не е проблем паленето но през есента ще започне да прави проблеми а обичам всичко да ми е както трябва по колата.
Re: тампон под карбуратор
Колега MAXXYY, моя карб е само с ел.смукач. Моя се опитах да го настроя с развъртане наляво-надясно на смукача/има три винта, които се развиват малко/, но не можах да постигна добри резултати. Твоя карб виждам има термоампула, която е свързана с антифриза. Според мен ти е дефектна термоампулата или трябва да се настрои както ти описах за моя карб. Колеги от форума казват, че термоампулата е много скъпа за подмяна. Аз съм му свикнал на моя карб и си карам така. Дано да се разминеш само с настройка на термоампулата. Успех и пиши какво е станало да бъдем полезни и на други колеги. 

- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: тампон под карбуратор
Благодаря ти за съвета damian d но къде се намират тези 3 болчета и как се настроива термоампулата?
Re: тампон под карбуратор
Ето снимка на карба от темата на колегата mupkO
Развиваш трите болта леко, запалваш двигателя и започваш да въртиш термоампулата наляво-надясно докато оборотите се вдигнат до 1200-1500. Изчакваш да загрее и да се нормализират оборотите- 900. Завиваш трите болта. Това упражнение го правих няколко пъти, защото не можах от първия път. Пипкава работа, не е лошо да имаш и помощник с теб. Снимки на моя ел. смукач
Дано да съм ти бил полезен. Успех.
Развиваш трите болта леко, запалваш двигателя и започваш да въртиш термоампулата наляво-надясно докато оборотите се вдигнат до 1200-1500. Изчакваш да загрее и да се нормализират оборотите- 900. Завиваш трите болта. Това упражнение го правих няколко пъти, защото не можах от първия път. Пипкава работа, не е лошо да имаш и помощник с теб. Снимки на моя ел. смукач
Дано да съм ти бил полезен. Успех.

- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: тампон под карбуратор
Благодаря ти колега !Ще направя и този опит и ще пиша за резултатите.
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: тампон под карбуратор
Вчера установих вече от къде ми е проблема с ниските обороти .Оказа се че пружината на авт. смукач която се намира между карбуратора и термоампулата е откачена и не действа на дроселната клапа.Явно там е отваряно и не е зацепена точно пружината .Помъчих се да развия двете болчетакоито държат целият механизам към карбуратора но са заоблени и не успях.Ще трябва да се смъкне целият карбуратор за да се разглоби по лесно.На място без да се отваря няма как да се зацепи пласмасовото зъбче на пружината.Ето и снимка за кое става на въпрос-
1 и 2 са болчетата които не можах да развия.
От 3 какво се регулира?
4 е пружината.
1 и 2 са болчетата които не можах да развия.
От 3 какво се регулира?
4 е пружината.
Re: тампон под карбуратор
Това с номер 3 е вакуум и ако работи добре двигателя не го пипай. Доколкото знам вътре има мембрана с пружинка. Щом не можеш да закачиш пружинката на термоампулата сваляй карба и работи на спокойствие. Ако има колеги с компетентно мнение нека и те да вземат отношение по проблема ти. Успех. 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: тампон под карбуратор
Не заблуждавайте колегата
На пасат Б3 се монтира Пиербург 2Е3 който няма термоампула.



На пасат Б3 се монтира Пиербург 2Е3 който няма термоампула.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта