Занималня с Passat B3 1990, GT Look, Hella Lippstadt, Borbet

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот nokiangage » Пон 04 юли 2011 17:23


Golf_Diesel_ написа:Не искам да се заяждам с колегата nokiangage, но според мен е малко несериозно да имаш 10 страници в темата си, а дефакто по колата да има само една сложена 15ка джанта.Това че си си сменил маслото и филтрите не е оптичен тунинг, така че не е нужно да го описваш в темата в раздел "Опитечен тунинг".Нищо лично към пича, даже много се радвам че му е кеф да се занимава с колата си, но според мен е още рано за тема в тоя раздел. :beer


Те колега не са и 15-ки дори :Mr Green Fun
Та иначе ей такива коментари много ми секват мерака death
Благодаря за градивната критика, приемам я, но не значи, че трябва да се съглася с теб колега! :beer
Ами промените, които съм направил по колата според мен не са нещо колосално, но все пак си мисля, че има място за нея, ако Ви е толкова "трън в очите" кажете...да знам, дали да помоля да се трие темата!
А пък за маслото - просто да си го имам написано, ясно че не е тунинг... :да:

И другото - кой определя кои коли са "квалифицирани" за раздела, сподели къде трябва да се минава на прет-а-порте за оценка, за да знам да отида? Само готови "проекти" ли трябва да има или може и такива в развитие? Външния GT пакет, който ще се слага пак ли е със стойностния еквивалент на ароматизатор? Няма какво да изброявам какво съм правил по нея, но в раздел "Оптичен" само коли с кит-ове на батмобили ли трябва да има? Че ако е така много мъничко ще останат за четене... И последно колега - всеки си прави според джоба нещата... Но пък странна работа - може да има други теми за коли с една решетка (никой да не се обижда ей :да: ) и джанти, а за един Пасат да няма...




Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот Petrolhead » Пон 04 юли 2011 17:33


дамммм, любопитна тема.
дневника на един пасат в България, масло на 17 000, капачки от неръждавейка....


qqqq
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 08 апр 2011 20:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот qqqq » Пон 04 юли 2011 17:36


колегата ти е казал, че е несериозна темата, а не че е за триене, не драматизирай. А относно ГТ пакета, за който сам отвори дума вече бая време повтаряш, че ще се слага, а го няма - което само по себе си отново е несериозно (това също не е заяждане, аз лично го приемам за надъхвация, сега като знаеш, че колегите очакваме нещо от теб ще се мотивираш повече :D )


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот pe6kata » Пон 04 юли 2011 19:06


в случая колегите са много прави, честно казано. И вместо да се сърдиш, позамисли се малко и имай в предвид че има пък хора дето при теми като тази, наистина им се убива мерака пък да пускат тема за наистина стойностен проект. Имаш до момента цели 11 странци абсолютни пълни глупости!


Гледай това да не ти убива ентусиазма, очевидно си голям мераклия и затова ще ти го напиша така, че да го разбереш, щото никой не тръгва да се заяжда.

Оптичния тунинг означава, че променяш (и подобряваш :lol: )заводския и вид, персонализираш я.
Демек от пръв поглед тая кола да се отличва от другите от модела и определено да грабва окото.
До този момент няма нищо, ама толкова нищо тунинг да няма по нея. Дори и тия въпросни лайсни не са никакъв тунинг, при положение че се слагат на ГТ модификациите. Излиза че в момента си поставил за цел да гониш оригиналния ГТ вид,дето всеки 5 или 10 пасат е с тях, което не е тунинг- пластмасите и спойлерче на багажника. Все едно на ннай-обикновен обран голф 2,3 малилитражно моно.. да сложиш ГТИ пакета и да кажеш че си го тунинговал, звучи малко несериозно нали.


Имай в предвид че ти дори нямаш, или поне не си посочил концепция за развитие на колата. Каква линия ще гониш- с класически вид, с по-спортна линия или агресивен оптичен тунинг.

Общо взето на 50 до 80% от визията, според стила в който ще се развива, ти са джантите и окачването. Вземи и почни оттам. С тия бирени капачки за джанти не става, просто няма начин.

За пасат б3 има доста тунинг части, говорим за заводски оригинални неща(не разни измишльотини като сонари депа и други боклуци или пък "шушумигарски тунинг" с фолио и спрейчета) дето много малко марки и модели могат да се похвалят с нещо подобно- например фарове,стопове- двусекционата хела и то в разновидности, много разновидности същона стоповете- тъмна хела, тресер-и и т.н.
Има и цели тунинг пакети разработени специално за модела от няколко много сериозни тунинг фирми още навремето, дето и сега са много търсени.

Макар и колата на пръв поглед да изглежда не особено обещаващо откъм тунинг, в предвид класа в който се намира, има много потенциал за развитие. Казвам го, понеже знам какво ми е било личното отношение към тоя модел- преди да съм го имал и вече като собственик.

Имай в предвид че тунинга на тая кола е скъп (ако ще го правиш иситнски), нещата са много редки, намирането им често освен със сериозни суми и с много търсене, много време и опрелено късмет.


Много ми се иска да видя нещо стойностно в твоята тема, така че вместо да се цупиш, вземи и се стегни.

Давам ти тема за размисъл:
viewtopic.php?f=77&t=76892

От мен успех :да:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот nokiangage » Вто 05 юли 2011 10:50


Пиша днес колеги, защото исках да имам време да обмисля нещата и да реагирам рационално, вместо емоционално. Предполагам, че съм пропуснал някои неща, но живот и здраве ще си покаже напред... :bowdown

Petrolhead написа:дамммм, любопитна тема.
дневника на един пасат в България, масло на 17 000, капачки от неръждавейка....

Еталбонд колега, еталбонд...Сега сериозно, някакси не е приятно да се подиграваш колега, тези капачки са правени от колега и той е вложил и време и материали и ми ги изпрати без да приеме или поиска пари за което - прекалено малко хора могат да направят нещо подобно, така че моля нека да изпуснеш ироничните вложки на тази тема, иронизирай моя труд или кола, но на другите нещата ги пропусни. Благодаря предварително! :beer

qqqq написа:(това също не е заяждане, аз лично го приемам за надъхвация, сега като знаеш, че колегите очакваме нещо от теб ще се мотивираш повече :D )

И аз така го приемам колега :да: , и на мен ми се иска доста да раздвижа темата и с глезотии и с наложителни неща, но в случая си имам и други неща освен колата - висше образование, квартира, работа, малки ремонти по колата - все пак не живея с мама и тати и е малко по-интересно, така да кажа...Ако трябва да бъда честен, мога да си намеря извинения за забавянето, но реално в някаква част съм виновен и наистина малко несериозен, признавам! :beat_butt2

pe6kata написа:в случая колегите са много прави, честно казано. И вместо да се сърдиш, позамисли се малко и имай в предвид че има пък хора дето при теми като тази, наистина им се убива мерака пък да пускат тема за наистина стойностен проект. Имаш до момента цели 11 странци абсолютни пълни глупости!

Определено благодаря за отделеното време и съвети, наистина го оценявам! :bowdown :да: Има наистина идеи от линка, който си дал колега (свалил съм си всичките снимки още отдавна и са ми на скрийсейвър вкъщи :Mr Green Fun ) и може би наистина трябваше да започна както казваш с концепцията за колата! Другото, че са пълни глупости тези 11 страници, няма какво да споря - имало е неща, които са ме интересували и съм питал, защото каквото и да си говорим съм си нов тук и 'дето се вика сега "прохождам" в доста области. Хубавото е, че има колеги, които да дадат идея или критикуват, това са все гледни точки, които малко или много взимам предвид, но пък за заяждането не мога да споделя същото и това ме издразни по-горе... Нека водещото във впечатленията да не бъдат "бирените капачки" на "малолитражката ми", защото тях си ги правя за зимата вместо железарките. Има време, ще ги мисля нещата и се надявам скоро да мога да кача снимки на нещо ново... Сравнително съм запознат с фирми като Zender и ABT, но при такива цени едва ли скоро ще мога да си купя нещо, иначе ако изпадне на рационална цена въобще няма да се чудя... Та паралела с Г2 към ГТИ, приложен към колата ми не ме обижда - не ме разбирайте грешно, но дори със само това да мина и да бъде направено добре за да не си личи, че е слагано ще ме радва, защото ще знам, че е била една модификация, а живот и здраве ще бъде друга! Може би бих се радвал ако имам възможност да се виждаме на повечко форумни мероприятия за да мога да питам и обсъждаме някакви неща, които ме вълнуват, че тук в града вече и срещи няма и ми е някакво тегаво, а пък само по снимки не става... Поздрави и още веднъж - благодаря за отделеното внимание към мен и колата ми, имам наистина тема за размисъл и дано със следващите снимки не Ви разочаровам, защото както каза колегата:

HukuTyY написа:Пассатаджиите трябва да се държим mhihi

че и без това сме малко... :beer


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот vackooo » Вто 05 юли 2011 11:26


За мен пасата е хубав,обаче сега ще ти кажа как го виждам аз :mrgreen: Естествено не си длъжен да го взимаш под внимание

1-во ти трябват едни хубави джанти 16-ка или 17-ка,ако е 16-ка нека бъде 9j,а ако е 17 нещо хубаво със тънки спици отворена например супертуризмото ми е слабост mhihi
2-ро ГТ пакета задължително(него го имаш)
3-то едно окачване било то и от по евтините като мойто(дори бих ти съдействал ако решиш нещо)
4-то остави си маската така,много станаха лошите пасати,нека има и един в добро настроение
5-то разкърши интериора малко(по твое виждане)
Със 1-во,2-ро и 3-то колата няма да си я познаеш,може да се замислиш и за фарчета гледам сега се продават едни запазени хелли :да:

П.п Надъхай се не се отказвай следя с интерес


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот Petrolhead » Вто 05 юли 2011 11:36


колега не се сърди, просто преди да правиш нещо седни помисли, поработи, събери достатъчно парички и тогава действай.
а ако нямаш възможност, седни си кротко и недей да пълниш форума с това какво масло си сипал и каталожни номера на филтри.


Потребителски аватар
hinev
Мнения: 152
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Моят Б3 1990

Мнениеот hinev » Сря 06 юли 2011 9:09


.........


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT

Мнениеот nokiangage » Пон 11 юли 2011 10:25


Здравейте, вече мога да споделя с детайли развитието по скромната ми кола... Ще споделя по-обстойно, защото когато се интересувах кое как се закрепва не можах да намеря пригледна информация придружена със снимков материал и предполагам, че може да бъде полезна на някой друг колега... :да: Благодаря на всички колеги, които споделиха информация с мен и изказаха мнение!

Та ето всичките пластмаси:
Изображение

Веждите:
Изображение

На Вратите:
Изображение

Праговете:
Изображение

Изображение

Закрепващите елементи:
Изображение

ПС. Интересното е, че ГТ пакета е произведен 5 месец 1990, а колата ми е 4 месец :Mr Green Fun


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT

Мнениеот nokiangage » Пон 11 юли 2011 10:28


Изображение

Изображение

Изображение

West-Germany Rulez! mhihi


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT

Мнениеот nokiangage » Пон 11 юли 2011 10:34


Мивка в Свищов:
Изображение

Колата на колегата в 8 ч сутринта в Плевен, който ми помогна да реализирам това :bowdown, предполагам, че някои я помнят от Крушуна:
Изображение

Изображение

И гаража:
Изображение

И се почна първо със спирачните апарати и барабаните:
Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от nokiangage на Пон 11 юли 2011 11:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT

Мнениеот nokiangage » Пон 11 юли 2011 10:38


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И крайният етап на тази фаза:
Изображение

Изображение


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT

Мнениеот nokiangage » Пон 11 юли 2011 10:44


Следваше по-сложната част - подготовката на праговете. Както по-рано на снимките се виждаше праговете изглеждаха олющени, но това е била една мнооого здрава лепенка в горната им част и след като я махнах останаха само надраното по тях от някога "аграрния туризъм" или на село или по бордюрите :Mr Green Fun .
Изображение

И вратата, както виждате я бях поогънал в една вектра, едно време... mhihi
Изображение

И се махнаха старите тънки ласни:
Изображение


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT

Мнениеот nokiangage » Пон 11 юли 2011 10:50


Шкурене
Изображение

Изображение

Изображение

Вече с нанесеното покритие :banana
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

:roll:
Изображение

Изображение


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Б3 1990, вече и GT

Мнениеот nokiangage » Пон 11 юли 2011 11:02


Учудващо праговете не бяха зле, все пак си е на 21 години де, но си е VW love.vw !
Изображение

Махнаха се и тънките леко с натиск на отвертка и уще по-странното е, че почти всички щипки останаха здрави, без 2 май... Вижте каква мизерия се беше събрала по тях от годините:
Изображение

Изображение

Такааа, сегаа дойде ред на пипкавата част: На тези лайсни са един вид се окачват праговете и трябваше да бъдат закрепени по-здраво към купето с оглед на надежност особено зимата и подобни...Но имаха някакво двойно-лепещо, което Ханс беше сложил и след 20 години още беше огромен зор да се почисти идеално, после с алуминиеви нитове:

Изображение

Изображение

Изображение

Почистих вратите и почнахме да го "накичваме"...
Изображение

Изображение

Самите щипки се подреждат и в долната част на широките лайсни се поставя тези "тризъбци" да си влезат в местата и да бъдат прикрепени към вратите за да може да се държат добре и в долната част...

Естествено и новата емблема:
Изображение



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта