Проблем с...дросел,тпс и...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Сря 29 юни 2011 16:28


Ставам една сутрин и колата не иска да запали-абф,в смисъл тя пали но след 2-3 сек. гасне заради ниски обороти.Извадих едното маркуче от всмукателния колектор и оборотите заспаха.До сега имах проблем с оборотите,но след като извадиш това "маркучле"-няма проблем ,даже и при пуснат климатик колата не гасне.На работещ двигател откачам буксата на тпс и няма никаква промяна-а досега винаги като съм я откачал оборотите се здухваха,проблема е че и като откача буксата на дросел-клапата пак няма никаква промяна,всъщност и на двете се появява някакво смущение ама чак след 15-20 секунди.Другото което установих е,че същия този маркуч и там където се "вкарва" и двете страни засмукват въздух,странно ми е как може и двете да засмукват въздух а да се съединяват заедно.
Някой може ли да ми препоръча сервиз за цялостна и качествена диагностика на двигател в района Люлин :bowdown




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот van4ooo » Сря 29 юни 2011 17:21


Не те разбрах къде отива това маркуче-вакумните маркучетата са 3бр. които влизат в колектора/клапата.Едно отива към въздушния филтър,второ е за клапана управляващ клапата за вътрешна циркулация на въздуха в купето,третото отива в компа на колата(намира се под пластмасата на чистачките) има и четвърто управляващо клапана за картерни газове(не за всички модели) -провери ги тия маркучи,предпазителите и почисти клапана за празен ход(стъпковото моторче).
Дросел ключа(това с 2та кабела от другата страна на клапата) пипал ли си? Да не е затворена на 0(нула).


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Сря 29 юни 2011 22:48


от една друга тема
radotom написа:
Е при положение, че е записал грешка компа (съответно - в авариен режим е) - как очакваш да се държи? :dontknow:

Калояне, бре, зачисти грешката от Ламбдата и тогава ръчкай! :lol:
Като е в авариен, може би и дебитомера да откачиш - нищо няма да се промени!


Възможно ли е ако е в авариен режим затова да не реагират дросела и тпс?


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Пон 04 юли 2011 16:50


Ето за този маркуч става въпрос,където съм го оцветил с червен кръг от там го вадя,повтарям,че след като го извадя установявам че и от маркуча и от там където се слага се засмуква въздух.Явно проблема е много сериозен,както споменах и в първото мнение след като извадя буксата на тпс-няма никаква промяна,обаче в момента не само буксата ами и целия тпс-датчик е в джоба ми и колата продължава да си работи :shock :shock :shock
Прикачени файлове
марку46.jpg


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Пон 04 юли 2011 16:58


Ако някой може също и да ми обясни това какво е на втората снимка е в тръбата на въздушния филтър(не на моята кола),при мен си виси някъде си(на първата снимка)
:oops: scare :shock
Прикачени файлове
абф1.jpg
дат4ик1.jpg


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот van4ooo » Пон 04 юли 2011 21:14


Датчик за температура на всмукания въздух(дава инфо на компа).Това маркуче не е лошо да кажеш къде отива-предполагам едното е за МАПа който е вътре в компа а другото е за клапана управляващ клапата за вътрешна циркулация на въздуха в купето(в подкалника има една "топка" свързана с клапана която събира вакуум затова смуче от двата края на маркуча).


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Пон 04 юли 2011 21:19


Марку4ето от първата снимка идва от смукателния колектор,ето
Прикачени файлове
mk4123.jpg


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Пон 04 юли 2011 21:22


а този датчик на температурата на "всмукания"въздух каква работа върши при мен след като не е закачен вътре в тръбата от филтъра а си се мандрахерца отвън

Последна промяна от Pokerstars на Пон 04 юли 2011 21:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот van4ooo » Пон 04 юли 2011 21:23


А към компа отива ли някое маркуче? То това твоето е сложено да пуши дупки :wink:
Дава инфо на компа трябва да го сложиш на мястотому.


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Пон 04 юли 2011 21:52


Очертаното в синьо отива към компа на колата,на снимката както са закачени колата след като запали гасне веднага,като извадя това което е оградено в червено си работи без проблем.Но при изваден маркуч колата не реагира като се махнат буксите на дросела и тпс-даже днес работеше и без тпс датчик(бях свалил цялата плочка от дросела).Явно след като извадя този маркуч колата минава в някакъв авариен режим.
Прикачени файлове
марку4иииии1234.jpg


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Съб 20 авг 2011 10:28


Няма оправия,не иска и не иска,Не дава грешка на диагностика,след смяна на стъпковото моторче и тпс се усети някакво подобрение...да ама не пак започна да гасне когато е сложено това маркуче.Сменихме и дросел-клапата и компютъра и пак не иска.В момента колата е с нови тпс,дросел,стъпково моторче и компютър а проблема си остава,сега накъде се питам аз-220 волта ток ще му пусна мамка му и двигател,как така от само себе си се сговняса :banghead:


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот van4ooo » Съб 20 авг 2011 12:07


Проблема само в недърженето на обороти ли е? Дросела регулира ли го? Когато извадиш маркуча краде въздух и оборотите се вдигат затова не гасне(а в същото време набива и грешка на МАПа).


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Съб 20 авг 2011 17:27


Да проблема е само в оборотите,всичко е регулирано-колата се прави от найстор,който си разбира от работата.Черна магия според мен тегне


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот van4ooo » Съб 20 авг 2011 22:28


Явно пропускате нещо,проверете всичко пак-дросел клюа работи ли,на колко мм е настроена клапата,стапковия мотор чатка ли като му пуснете тест?


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с...дросел,тпс и...

Мнениеот Pokerstars » Вто 23 авг 2011 19:10


Сменен и температурен датчик,проблемът си остава.С изваден вакумен маркуч колата работи перфектно :banghead:
п.п.Страият темп.датчик,който е свален от колата по номер показвал че е за ауди!

п.п.2.Интересното е че когато е студена и е сложен маркуча,тя пали обаче държи 400-5-600 оборота след форсиране и като позагрее се нормализират до към 800,но при спиране на светофар и други места оборотите пак падат,а включа ли климатика директно гасне-с изваден маркуч тези проблеми ги няма :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82, Google [Bot] и 26 госта