причукване сутрин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
WYLIX
Мнения: 164
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

причукване сутрин

Мнениеот WYLIX » Сря 23 авг 2006 16:12


когато е студена и паля се чува едно бързо причукване от ДВГ за 2-3 секунди и спира .От какво може да е .Като е топла не го прави :?




Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Сря 23 авг 2006 16:12


Повдигачи,клапани :!:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 23 авг 2006 16:20


трябва малко време на хидравличните повдигачи да се напълнят с масло. И при мен е така, а зимата е по-осезаемо когато маслото е по гъсто заради студа.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 23 авг 2006 17:24


Не е нищо сериозно а ако си с 15W40 е по хубаво да го смениш с 10W40 може и да спре да се чува или поне по за кратко :wink:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Сря 23 авг 2006 17:32


Не е проблем това причукване при палене сутрин. Важното е да не чука в движение и на загрял мотор. Наистина това са хидравличните повдигачи. И моите причукват така за секунда като запаля сутрин. Сега лятото по-рядко го прави но зимата е всяка сутрин. То и в книжката на колата са записали че е възможно при първоначално палене двигателя да е по шумен и това не е проблем.


Krasimir_stz
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот Krasimir_stz » Сря 23 авг 2006 19:57


Той моя двигател си трака и зимата и лятото . Шумът от тракането идва от клапаните май.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 23 авг 2006 20:09


Ако искате да не ви чукат сутрин повдигачите, или поне по-слабо да чукат, дайте на контакт, изчакайте да изгасне лапмата на таблото и върнете контакта. После дайте пак на контакт, изчакайте да изгасне и палете колата. Така два пъти се впръсква масло преди да е запалена колата и се избягва сухото движение на повдигачите и разпределителния вал.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 23 авг 2006 20:13


Andrian_VT написа:Ако искате да не ви чукат сутрин повдигачите, или поне по-слабо да чукат, дайте на контакт, изчакайте да изгасне лапмата на таблото и върнете контакта. После дайте пак на контакт, изчакайте да изгасне и палете колата. Така два пъти се впръсква масло преди да е запалена колата и се избягва сухото движение на повдигачите и разпределителния вал.


Колега я помисли пак. :gruebel

Последна промяна от jerrry на Сря 23 авг 2006 20:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 23 авг 2006 20:15


Andrian_VT написа:Ако искате да не ви чукат сутрин повдигачите, или поне по-слабо да чукат, дайте на контакт, изчакайте да изгасне лапмата на таблото и върнете контакта. После дайте пак на контакт, изчакайте да изгасне и палете колата. Така два пъти се впръсква масло преди да е запалена колата и се избягва сухото движение на повдигачите и разпределителния вал.
:lol: :lol: :lol: Колега за какви контакти за какво впръскване разправяш не мога да разбера :dontknow:

Последна промяна от rusiq_24 на Сря 23 авг 2006 20:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 23 авг 2006 20:15


И кой впръсква масло на контакт при не работещ двигател.

Едит явно не само на мен ми е чудно :roll:

Последна промяна от L&R на Сря 23 авг 2006 20:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 23 авг 2006 20:15


Andrian_VT написа:...


Така подгряваш 2 пъти дизела и това е :)

За да не чукат повдигачите се кара с хубаво масло - 0w50 или 5w50 :)

L&R написа:И кой впръсква масло на контакт при не работещ двигател.

Едит явно не само на мен ми е чудно :roll:


Е как кой? :) Не си ли виждал два малки мармота с помпичките как помпят на контакт :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 23 авг 2006 20:17


Да истината е в синтетиката на студено няма равна :wink:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 23 авг 2006 20:32


Вие навярно не знаете, че колите ви при контакт впръскват масло на разпределителния вал, за да се избегне сухо триене при палене.
Поне така ми казаха в един автосервиз.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 23 авг 2006 20:38


Има такова нещо, ама само на някой дизели и доколкото знам, VW май нямат такова нещо (но не е изключено да греша :)) иначе знам, че на toyota дизелите са така :)

Колега, обърни внимание, че лампата за маслото не угасва никога, когато си само на контакт и не си запалил :)


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 23 авг 2006 21:01


musura написа:Има такова нещо, ама само на някой дизели и доколкото знам, VW май нямат такова нещо (но не е изключено да греша :)) иначе знам, че на toyota дизелите са така :)

Колега, обърни внимание, че лампата за маслото не угасва никога, когато си само на контакт и не си запалил :)

Едно приятелче си купи Пасат ГТ. След време му направи впечатление, че като подаде на контакт се чува шум подобен на този на бензиновата помпа, но по-слаб и идващ от двигателя. Отиде в един сервиз и попита майсторите от какво може да е тоя шум. Там му обясниха, че се срещали модели, при които маслената помпа е електрическа и при подаване на контакт се впръска масло на разпределителния вал. Така се избягвало сухото триене при палене на двигател.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта