
причукване сутрин
причукване сутрин
когато е студена и паля се чува едно бързо причукване от ДВГ за 2-3 секунди и спира .От какво може да е .Като е топла не го прави 

Не е проблем това причукване при палене сутрин. Важното е да не чука в движение и на загрял мотор. Наистина това са хидравличните повдигачи. И моите причукват така за секунда като запаля сутрин. Сега лятото по-рядко го прави но зимата е всяка сутрин. То и в книжката на колата са записали че е възможно при първоначално палене двигателя да е по шумен и това не е проблем.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Ако искате да не ви чукат сутрин повдигачите, или поне по-слабо да чукат, дайте на контакт, изчакайте да изгасне лапмата на таблото и върнете контакта. После дайте пак на контакт, изчакайте да изгасне и палете колата. Така два пъти се впръсква масло преди да е запалена колата и се избягва сухото движение на повдигачите и разпределителния вал.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Andrian_VT написа:Ако искате да не ви чукат сутрин повдигачите, или поне по-слабо да чукат, дайте на контакт, изчакайте да изгасне лапмата на таблото и върнете контакта. После дайте пак на контакт, изчакайте да изгасне и палете колата. Така два пъти се впръсква масло преди да е запалена колата и се избягва сухото движение на повдигачите и разпределителния вал.
Колега я помисли пак.

Последна промяна от jerrry на Сря 23 авг 2006 20:15, променено общо 1 път.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Andrian_VT написа:Ако искате да не ви чукат сутрин повдигачите, или поне по-слабо да чукат, дайте на контакт, изчакайте да изгасне лапмата на таблото и върнете контакта. После дайте пак на контакт, изчакайте да изгасне и палете колата. Така два пъти се впръсква масло преди да е запалена колата и се избягва сухото движение на повдигачите и разпределителния вал.




Последна промяна от rusiq_24 на Сря 23 авг 2006 20:17, променено общо 1 път.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
И кой впръсква масло на контакт при не работещ двигател.
Едит явно не само на мен ми е чудно
Едит явно не само на мен ми е чудно

Последна промяна от L&R на Сря 23 авг 2006 20:16, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Andrian_VT написа:...
Така подгряваш 2 пъти дизела и това е

За да не чукат повдигачите се кара с хубаво масло - 0w50 или 5w50

L&R написа:И кой впръсква масло на контакт при не работещ двигател.
Едит явно не само на мен ми е чудно
Е как кой?


musura написа:Има такова нещо, ама само на някой дизели и доколкото знам, VW май нямат такова нещо (но не е изключено да греша) иначе знам, че на toyota дизелите са така
Колега, обърни внимание, че лампата за маслото не угасва никога, когато си само на контакт и не си запалил
Едно приятелче си купи Пасат ГТ. След време му направи впечатление, че като подаде на контакт се чува шум подобен на този на бензиновата помпа, но по-слаб и идващ от двигателя. Отиде в един сервиз и попита майсторите от какво може да е тоя шум. Там му обясниха, че се срещали модели, при които маслената помпа е електрическа и при подаване на контакт се впръска масло на разпределителния вал. Така се избягвало сухото триене при палене на двигател.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта