GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот rabotnika » Чет 07 юли 2011 10:59


питането ми е следното прилики и разлики в окачване карета полуоски инсталации и т.н.т абе с две думи да махна 1.9 и да сложа 2.0 възможно ли е и какво ще ми е нужно долу горе




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20234
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот Vlad777 » Чет 07 юли 2011 17:11




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот rabotnika » Чет 07 юли 2011 18:16


има със сигурност поне по каталог излиза че каретата са им различни но дали шлиците са различни или само диаметъра на самото каре


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот niikoo_1 » Чет 07 юли 2011 18:19


105-тица май се предлага единствено с 5степенна кутия?


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот kav4o » Пет 08 юли 2011 8:01


niikoo_1 написа:105-тица май се предлага единствено с 5степенна кутия?

Има и със 6 и е много приятна за каране :mrgreen:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 08 юли 2011 8:40


105цата е 1.9 ( голф 5 ) и има опция да е с 6 ст скоростна кутия .


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот morfei1 » Пон 11 юли 2011 21:28


Имат със 6-скорости, много редки. Срещал съм ги по GT Sport изпълнението, но не винаги.

Ванка, закво ти е 2.0? Така или иначе ше я пипаш, направи си 1.9 и ще ти стане пъргавелка :Mr Green Fun

Аз по скоро бих се замислил на 1.9 тди с 5 скорости да му присадя 6-скоростна кутия ако няма такава. Ша смениш една скоростна, съединител и полуоски с карета и тва е, забравяш. 1.9-то е счелен кулер, та с едно хубаво турбо, разпръсквачи и софтуер, ще удариш около 200к.с. С 2.0 ще имаш драми, ма ся къв номер ми е главата, ма ша се пукне ли, няма ли да се пукне.... ма ще ми харчи ли 1 литър масло на 10000км., ма мотора с пиезо-дюза ли е, ша ме остави ли някъде на пътя, остави го този филм. Накрая ще изкараш горе долу същата мощност, но ще караш по-проблемен мотор. Почваш мотор, скорости, полуоски, електроника, турбо пътища, ала бала и цифрата отиде..... отделно тунинга.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот kimif2008 » Вто 26 юли 2011 9:13


morfei1 написа:Имат със 6-скорости, много редки. Срещал съм ги по GT Sport изпълнението, но не винаги.

Ванка, закво ти е 2.0? Така или иначе ше я пипаш, направи си 1.9 и ще ти стане пъргавелка :Mr Green Fun

Аз по скоро бих се замислил на 1.9 тди с 5 скорости да му присадя 6-скоростна кутия ако няма такава. Ша смениш една скоростна, съединител и полуоски с карета и тва е, забравяш. 1.9-то е счелен кулер, та с едно хубаво турбо, разпръсквачи и софтуер, ще удариш около 200к.с. С 2.0 ще имаш драми, ма ся къв номер ми е главата, ма ша се пукне ли, няма ли да се пукне.... ма ще ми харчи ли 1 литър масло на 10000км., ма мотора с пиезо-дюза ли е, ша ме остави ли някъде на пътя, остави го този филм. Накрая ще изкараш горе долу същата мощност, но ще караш по-проблемен мотор. Почваш мотор, скорости, полуоски, електроника, турбо пътища, ала бала и цифрата отиде..... отделно тунинга.

+1


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: GOLF5 1.9 TDIvs 2.0 TDI

Мнениеот rabotnika » Вто 26 юли 2011 13:25


morfei1 написа:Имат със 6-скорости, много редки. Срещал съм ги по GT Sport изпълнението, но не винаги.

Ванка, закво ти е 2.0? Така или иначе ше я пипаш, направи си 1.9 и ще ти стане пъргавелка :Mr Green Fun

Аз по скоро бих се замислил на 1.9 тди с 5 скорости да му присадя 6-скоростна кутия ако няма такава. Ша смениш една скоростна, съединител и полуоски с карета и тва е, забравяш. 1.9-то е счелен кулер, та с едно хубаво турбо, разпръсквачи и софтуер, ще удариш около 200к.с. С 2.0 ще имаш драми, ма ся къв номер ми е главата, ма ша се пукне ли, няма ли да се пукне.... ма ще ми харчи ли 1 литър масло на 10000км., ма мотора с пиезо-дюза ли е, ша ме остави ли някъде на пътя, остави го този филм. Накрая ще изкараш горе долу същата мощност, но ще караш по-проблемен мотор. Почваш мотор, скорости, полуоски, електроника, турбо пътища, ала бала и цифрата отиде..... отделно тунинга.

морфейка бате изобщо не ме плаши че нещо щяло да се счупи още по добре че ще се чупи защото всичко що се чупи се сменя с рейсингово тако ва така че............ само ми намери една 5 ца и на следващия събор ти искам палатката до моята удряме лакти в масата пак и ще ти обясня как нимооооа поичи човек :drunk :drunk :drunk :drunk



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта