Такаа, колеги предполагам, че малко от вас са имали възможността да карат VW Multivan, поради простата причина, че е предвиден само за UK и Австралия (незнайно защо, за мен...) Но нека да започна от по далеч моя разказ и тест на този VW... Трябваше да замина командировка до Скопие (това става вчера), докъдето обикновено ходя доста често, но ходя със служебния ситроен C3 (глупава кола), та вчера трябваше да отида със буса, който е закупен наскоро на наша дъщерна фирма. Викам си, малеее, са някой Форд Транзит...ужаст

, ще умра от мъка... Отивам да взимам ключовете и ми подават сгъваем ключ VW, при което аз като заклет фен много се изкефих и са какъвто и да е бус, вече нямаше значение за мен, щом ще е VW. Разбирам аз къде буса...тръгвам натам, нямах си и идея какво точно е VW Multivan, знаех само че е бус, ван...нещо такова. Отивам на уреченото място на паркинга и гледам мнооого красив небесно син бус със затъмнени стъкла, 17-ки джанти, 235/55 гума, 4 дискови спирачки...абе много красиво бусче, 2.5 T
DI 4-motion... направооо много се изкефих

Отключвам, сядам, гледам таблото (на 3000 км беше), всички екстри си има: ел. стъкла, ел. огледала, ербеци, 6 скорости, 4 зонов климатроник, подгряване седалки, кожен волан, долу в краката свети синьо от надпис
ATLANTIS (това е изпълнението, нещо като Highline), същия надпис и отпред го имаше на капака, като малка емблемка, освен това и по седалките имаше големи А-та... Подлакътник имаше както отдясно така и от ляво, което е много интересно...това на всички седалки. Отзад беше нещо уникално...супер удобни седалки, 5 на брой, разположени много нестандартно(могат да се въртят и интересното е че стават на истинско легло)

Отзад имаше дисплей на тавана от който се регулира климатроника за задните зони... Подкарах го, ммм как върви приятно: адски къса 1-ва, втора чупи вратове заради задвижването на всички колела...3-та, 4-та, 5-та и много се изкефих на 6-тата - специално си направих труда да видя с колко оборота сваля като премина от 5-та на 6-та: 400 точно, което не е малко. Вграда е малко дразнеща късата 1-ва, но на извънградско с лекота вдигнах 160 (за секунда само карах с толкова, след това намалих до ограничението). При 135 км/ч оборотите са 2400 точно. Въпреки височината, много стабилен в завоите. Разхода не е малък - в София е около 12, на извънградско 10 точно... Много добър автомобил с две думи... Във вторник ще кача и снимки
