Теч от хидравликата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Теч от хидравликата

Мнениеот siko2 » Пет 08 юли 2011 10:26


Здравейте колеги! Можете ли да ме насочите към някои сервиз за ремонт на хидравлики в София около кв Младост!
Звънях в този до техническият но момчетата ще могат да ми обърнат внимание чак в сряда.Проблема е там че вчера карах колата и нямаше никакви проблеми.Днес слизам при нея и едно голямо петно масло до предната лява гума(погледнато срещу колата) Гледах си маслото на двигателя.. ОК е, антифриза е добре, само в казанчето за хидравликата маслото беше на минимум(според пръчката).Ако някои има впечатления от някои сервиз някъде на около да каже, че не знам като долея дали няма да го изхвърли на бързо пак... Става въпрос за пасат B5 (97g)

Последна промяна от siko2 на Пет 08 юли 2011 11:43, променено общо 1 път.




Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот Гергин » Пет 08 юли 2011 10:33


Не я карай без масло със сигурност. Долей като разбереш къде ще я закараш.
Самата помпа се сваля лесно, малко е мърляво само. Виж в разделът сервизи и звъни наред.
Легни под колата и огледай добре мъркуча и скобата към помпата да ли не е от там. Да не е се е скъсала самата скоба.
Може да минеш само с нея :D


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот siko2 » Пет 08 юли 2011 11:41


Колега а тази помпа някъде там ли се намира?Около гумата до пасажерското място?


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот Гергин » Пет 08 юли 2011 12:16


Там е снадката (Гумен маркуч към метал) обикновена скоба, а помпата е от другата страна. http://www.vwclub.bg/~LR/coolant/t3.jpg
Казанчето е от пасажерската страна, както знаеш, огледай задължително и него.


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот garsona » Пет 08 юли 2011 13:13


Помпата въобще не е на лесно място , за да я свалиш трябва да разглобиш цялата предница (броня , радиатор и т.н)


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот siko2 » Пет 08 юли 2011 16:28


Купих си хидравлична течност от ауратек и поналях малко. Запалих колата и пълен ляв , пълен десен няколко пъти и се наведох да видя какво става.Капеше си отново!Отидох да направя едно кръгче и като се върнах спрях колата и нищо не капеше! :banghead: . Сложих един картон и я зарязах така. ПО късно ще отида да видя какво става!Пробвах се да снимам нещо но с телефона нещо не се вижда много добре!
http://pics.data.bg/albums/33476/%D0%BF ... f/DSC00271
На 3-тата и 4-тата снимка мисля се вижда най добре. Някъде от там капе!


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот offside » Пет 08 юли 2011 21:33


Аз имах същия проблем с локвата под колата, и се оказа от маркуча за високото налягане от помпата към рейката. За жалост беше 150лв и то не оригинален , ами хубав на "Mahle"(мисля така се пишеше) и смяната беше изпитание на нервите :) Дано проблема при теб се окаже нещо незначително и успех с отстраняването. Помпата ми се видя лесно сваляема, то и за алтернатор ми казваха че трябва да свалям предница, но го свалих за 15 мин без да пипам нищо :) Но различни двигатели , различни мръсни номера от страна на немците, може някъде и чистачките да трябва да свалиш за да стигнеш до алтернатора :mrgreen: :)
Поздрави!


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот siko2 » Пет 08 юли 2011 22:03


Интересното сега е че, сложих един съд под колата да посъбера малко от течността и се оказа че е доста бистра и миришеща по скоро на антифриз отколкото на хидравличното масло.Мръднах малко колата на по равно място и гледам че антифриза е слязъл на минимума и той! И сега съм белязал всичко и ще чакам утре да видя кое точно ще намалее!Ще пиша утре какво е станало!


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот siko2 » Съб 09 юли 2011 15:39


Теча не е от хидравликата! Антифриз се губи!


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот Гергин » Нед 10 юли 2011 22:07


ДА губи да губи, колко да губи?
Къде капе последно, горе долу. Огледай снадките на водните съединения по колата за начало. Де що видиш маркуч от казанчето. Мен например ми капе от изпарителя за газта. КАто изстине тъпата снадка, как са я измислили, и сълзи. Като загрее затегне. Ама са за 100гр. месечно да се занимавам с тоя стар изпарител, нема нужда.


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот siko2 » Нед 10 юли 2011 22:29


Ами при мен тече яко!За 2 дена около 700гр. И тече някъде от зад на двигателя под тръбата която отива към въздушният филтър! Има една пластмасова дивотия в която влизат мисля че 2 маркуча и отгоре има един син датчик(май беше) и една дупка която е затапена.Мисля че е прословутият тройник! От там капе и пада върху скоростната кутия и там вече според наклона на колата, ту от ляво ту от дясно.Утре ще ходя при някои майстор да я види.Ще пиша какво е станало!


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Re: Теч от хидравликата

Мнениеот offside » Пон 11 юли 2011 8:34


Тази "простотия" и аз съм я сменял. Като част е евтина , но смяната е ужас. Играх си повече от колкото когато сменях водния радиатор. Има една смотана тръба която е закачена с 2 болтчета за тази гад и няма измъкване ако не се свалят половината неща от нея. Тя отива към радиатора, а тази джаджа е за парното. Провери първо дали не е някоя от бързите връзки там , защото и двата маркуча са на такива и вътре гумичките се смачкват и почва да тече (за мен това е едно не добро решение за маркучите, ам де да знам, все пак кой ти е мислил да се карат тия коли след 15 години), тогава си търсиш само О-пръстен и сменяш вътре.Ако ги вадиш маркучите също не е лошо да ги смениш тези уплътнения, аз сложих и мъничко силикон. Дано да съм помогнал поне малко :)
Поздрави!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта