Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот Vizor » Нед 10 юли 2011 14:36


Както единия ден имах компресия.. на другия нямах :) И проблема не беше в бутала, сегменти и тн..
Всичко става дори и на здрав мотор..




V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот V.Nanovski » Пон 11 юли 2011 7:31


Към момента са ми ясни следните неща:
- трябва да търся AGU мотор с жило на дросела - за момента само мотор с инсталация.
- ще ползвам моята кутия с съединител за ВР6

Към момента актуални въпроси са:

- Каква част от периферията мога да ползвам - радиатори воден и на климатика?
- По инсталацията какви особености има при положение, че ще се търси мотор с код AGU

Колеги целта на темата е да имам ясната концепция преди да започна.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот madcap » Пон 11 юли 2011 13:40


Ако ползваш така наречената мегасмърт ти трябва само инсталацията на мотора. може и по хубава електроника, въпрос на кинти, това е най лесния и бърз начин за запалването на мотора.
А ако ще изкаш да я позлваш със орг комп ти трябва повече от инсталацията, дерта е в Кан шината, моя майстор се побърка с моята инста
Спокойно може да си ползваш твоята кутия, и твойте радиатори за охлаждане и за климатика,


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 11 юли 2011 17:06


V.Nanovski написа:Към момента са ми ясни следните неща:
- трябва да търся AGU мотор с жило на дросела - за момента само мотор с инсталация.
- ще ползвам моята кутия с съединител за ВР6

Към момента актуални въпроси са:

- Каква част от периферията мога да ползвам - радиатори воден и на климатика?
- По инсталацията какви особености има при положение, че ще се търси мотор с код AGU

Колеги целта на темата е да имам ясната концепция преди да започна.



не знам каква е целта на този AGU двигател, в него няма нищо което да си заслужава да махнеш ABF от колата.

има едни бутала, но в форума има 2-3 коли които карат ABF с подложка и стандартни карантии, няколко десетки хиляди километра на по 300 коня . на цената на конверсията от ABF>AGU , можеш да направиш приличен турбо ABF , с много повече въртящ момент. здрава, надеждна концепция , с евтини части , инвестирай в хубава електроника , без дебитомер. на пазара има оферти в момента за електроники които не са за изпускане .


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот Vizor » Пон 11 юли 2011 22:07


Cordoba16vt е много прав. Слушай го по-добре...


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот Kozunak » Вто 12 юли 2011 11:20


Написах преди два дена един пост ама го изтрих. Тва според мен е супер безмислено упражнение. Първо разправията по търсенето на читав мотор и завирането му в коша се равнява на разреждането и ревизирането на твоя. И кво печелиш с тва 1.8Т? Пак ти трябват колектори, пак ти трябват дюзи, пак ти трябва съединител....И накрая пак си с 1.8. Не разбирам.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 12 юли 2011 11:57


+ това не знаеш на какво ще попаднеш вътре в мотора. Моя както си вървеше и замина единия цилиндър.. е оказаха се детски болести и всичко здраво, но трябваше да свалям главата и да ревизирам всичко :)


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот V.Nanovski » Сря 13 юли 2011 13:45


Здравей Колеги,

Търсих доста, но не намерих някой да си е сменил абф с 1.8т - намерих тема, в която си дискутираше тази смяна - там мненията същите като тук - явно няма смисал.

Благодаря Ви за мненията - явно ще се събират части за абф-а.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот madcap » Сря 13 юли 2011 14:10


Прави са колегите по горе, че е по добре да си турбинираш АБФ-а, за разликата която гониш, иначе във вортекс-а имаше една тема дето правят тази замянка,
там оня посмени само двигатела, и си остана със същата периферия от АБФ-а, скорости, радиатори . . .


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот GTI 16V ABF » Сря 13 юли 2011 14:41


V.Nanovski написа:Здравей Колеги,

Търсих доста, но не намерих някой да си е сменил абф с 1.8т - намерих тема, в която си дискутираше тази смяна - там мненията същите като тук - явно няма смисал.

Благодаря Ви за мненията - явно ще се събират части за абф-а.

Правилното решение взе колега :applause: гаранция че ще останеш много доволен от турбиниран ABF mhihi аиде успехи за проекта :) http://www.youtube.com/watch?v=D5tc5b5V ... re=related малко да те надъхам :lol: :)


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот V.Nanovski » Пет 15 юли 2011 8:47


Здравейте Колеги,

За абф около 200-250 к.с. какво турбо трябва (ако може марки и модели)?

Май ще се променя името на темата ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот niikoo_1 » Пет 15 юли 2011 20:04


Никакво турбо не ти трябва, изобщо не се захващай ще те боли много главата после.

Приготви поне 7-8хил. лв иначе нищо не правиш, освен някакъв клошарки проект.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот leonardo_vd » Съб 16 юли 2011 20:11


Колега ако имаш малко средства и искаш турбо кола да си съскаш си мятай АГУ-то по няма да те боли главата. Ако имаш кинти и искаш коне дай да ти турбинират кадърни хора АБФ-а и ще останеш очарован.
Ако искаш мога да ти обясня някои особености в размяната на моторите която е елементарна стига да знаеш какво правиш.


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот chefo_ » Сря 20 юли 2011 11:19


niikoo_1 написа:Никакво турбо не ти трябва, изобщо не се захващай ще те боли много главата после.

Приготви поне 7-8хил. лв иначе нищо не правиш, освен някакъв клошарки проект.

аве ти познаваш ли парите!


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот sk. » Сря 20 юли 2011 12:13


chefo_ написа:
niikoo_1 написа:Никакво турбо не ти трябва, изобщо не се захващай ще те боли много главата после.

Приготви поне 7-8хил. лв иначе нищо не правиш, освен някакъв клошарки проект.

аве ти познаваш ли парите!


Любопитно ми е, тъй като не съм запознат, как се управлява буус-а при атмосферен автомобил? Ясно, че при 1.8Т става посредством Н75 клапан и ЕКУ-то, но при АБФ-а?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта