![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
brad4edat написа:Ами аз не мога да кажа, какво ще ти се наложи да сменяш, понеже не познавам описаните от тебе мотори.
В общи линии що се касае до механичната част е хубаво да си нащракаш много ама много снимки как е на сегашния ти мотор и после да се ориентираш при размяната на моторите, ако се наложи.
Иначе и за ел. частта е трудно да се каже, тук ще ти свърши хубава работа AUTODATA, там има схемите за всички версии мотори:)
Дано някой познаващ моторите да се включи с компетентно мнение:)
brad4edat написа:Колега сега погледнах в AUTODATA за аам мотора, и виждам че при него управлението е друго, за 2Е мотор незнам как е.
При всички положения ще се наложи някой разбиращ от електроника да хвърли едно око в AUTODATA!!!! Понеже климатика праща сигнали към ECU-то на колата а то пък клъм климатика. Компютрите на различните мотори са различни и съответно и връзките към тях.
Обезателно AUTODATA!!!!!
И ако се наложи да разхерметизирате климатика, отиваш на майстор по климатици на колите!!!! Ще изтеглите фреона, за да си ти го върне после, понеже е скъп. Той ще ти каже и как да предпазите разхерметизираната система от навляжняване и прах, а това е МНОГО ВАЖНО.
Дано колегата zfa152 да пише, той ще даде някои добри съвети за климатика:)
basata-user написа:
мерси колега ще погледнем в аутодата дали има 2е с същото управление и ще си търся такава инсталация
Mapoka написа:basata-user написа:
мерси колега ще погледнем в аутодата дали има 2е с същото управление и ще си търся такава инсталация
Управлението на перките нищо не те бърка, то си е до година по старите са с 2 "управляващи" пина повече. Разплиташ си твоята инсталация за компа (даже може да не се наложи да я разплиташ понеже връзката комп-клима е вътре зад таблото (една двойна букса)и закачаш двете букси за моторната инсталация. Най много някоя маса да има сплетена заедно с инсталацията на мотора, нищо сложно, според мен няма да ти се наложи нищо да сменяш и да преправяш.
Моята клима е от АФТ, новия блок за управление на перките, а по аутодата, трябва да съм със стария (този на който релето в бушонното табло имаше някаква роля за перките), въпреки това съм наредил всичко по инсталацията както е за кола '96 и си функционира.
brad4edat написа:Леле колега, сега гледам че си от Сандански, прави, струвай, чини, ама гледай климатика да ти работи накрая![]()
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта