


ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилин
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилин
искам да си зема пасат Б5 ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1, 116 коня , въпроса ми е стават ли тея мотори че нещо чух че са ги спрели от производство
Последна промяна от gr_kanev на Вто 12 юли 2011 16:12, променено общо 2 пъти.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Златица
- Контакти:
Re: ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилин
Здравей,
Имам такъв пасат от 2 години. За момента съм доволен от мотора - зимата палеше с една свещ, докато открия че три са изгорели. Ако всичко е наред е доста пъргав.
Преди покупка с лаптоп и някой дето разбира с вагком за диагностика може да се оцени състоянието на мотора и дюзите. има по-нови мотори BKP 2,0PD, които имат проблеми с дюзите. късмет си е нужен при покупка на кола втора ръка.
Имам такъв пасат от 2 години. За момента съм доволен от мотора - зимата палеше с една свещ, докато открия че три са изгорели. Ако всичко е наред е доста пъргав.
Преди покупка с лаптоп и някой дето разбира с вагком за диагностика може да се оцени състоянието на мотора и дюзите. има по-нови мотори BKP 2,0PD, които имат проблеми с дюзите. късмет си е нужен при покупка на кола втора ръка.

- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилин
значи пасатта е ного запазен направо не ми се вярва но мотора ме притеснява, по принцип имам човек който разбира от двигатели но ми препоръча да не зимам тая кола,аз я тествах както си е реда по баир за масло в ауспуха пали от четвърт оборот като цяло е много добър и на изгодна цена
Re: ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилин
Прав си тези мотори са спряни от производство, някъде от около 10 години. Иначе определено стават и са добри.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилин
ATJ и AJM не се монтират в пасат даже от 11 години,докато в голфовете до 2003-та са щъкали с тях и ако не се лъжа са почти еднакви. Иначе ако го караш с хубава нафта харчи малко..върви добре и няма да имаш ядове с помпа-дюзата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта