Дизел + отработено олио?????
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Дизел + отработено олио?????
колеги кажете от каде мога да си намеря микронна цедка или по точно от каде да си поръчам ако е от чужбина (ако може точен линк)
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дизел + отработено олио?????
loshiqa написа:колеги кажете от каде мога да си намеря микронна цедка или по точно от каде да си поръчам
loshiqa написа:колеги кажете от каде мога да си намеря микронна цедка или по точно от каде да си поръчам ако е от чужбина (ако може точен линк)
Колега, има един бутон, наречен "ПРОМЕНИ", ползвай го.

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: Дизел + отработено олио?????
в магазин за дрехи втора употреба. ЦЕДКА ТИП ДЪНКИ.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: Дизел + отработено олио?????
много скъпи клапаните в Сасолио 140лв бройката, а ми трябват два. май ще карам с подръчни материали.
Re: Дизел + отработено олио?????
Здравейте, колеги. Относно един топлообменник, който си измайсторих и който, според мен, е доста ефикасен. Направен е от медна тръба със сечение подходящо за да влезе в маркуча на радиатора. Върху нея се нанизва и запоява тръба с по-голямо сечение. За външната тръба съм използвал някаква част от стар климатик - филтър или разширителен съд - не знам функцията му, но е с перфектната форма за случая. Този разширител се отрязва в двата края толкова, колкото е сечението на по-тънката тръба и тя се вкарва вътре. Запоявате. След това се запояват две тънки тръбички за вход и изход на горивото. Вързал съм топлообменника преди горивния филтър. Машината е Голф3, 1.9Д, 1994г. Карам 50/50. Нямам представа дали тече някакъв окислителен процес на медта от вътрешната страна на съоръжението - надявам се да не е от голямо значение. Относно прецеждането - сложил съм два последователно свързани филтъра от 15 и 5 микрона, но филтрирам СМЕС от 50/50 за да е по-редко. Ще видите снимката. Има и центрофуги за пречистване на WVO. Вижте в youtube.
Re: Дизел + отработено олио?????
Здравейте колеги, моето голфче двойка 1.6 чист дизел проблем ли ще му е да си го карам сега за лятото 50:50 нафта с прецедено олио?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел + отработено олио?????
polkut написа:Здравейте колеги, моето голфче двойка 1.6 чист дизел проблем ли ще му е да си го карам сега за лятото 50:50 нафта с прецедено олио?
Колега,хорта карат аудита А6 на олио пък ти се занимаваш с глупости.Ще кара как няма да кара самоче бог знае до кога. Може да изкара още 200 000км на олио,но може да изкара и 2000км. Това никой не може да ти каже ако това ти е въпроса
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел + отработено олио?????
ДА!С същия мотор съм и го карам лятото с каквото ми падне(отработено масло,олио,зехтин и някой път нафта) и мотора пее.Забелязал съм,че като го карам на олио мотора е доста по-тих отколкото с нафта.Има и една негативна страна страна-често огладнявам от миризмата на пържено 

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: Дизел + отработено олио?????
red.devilll написа:polkut написа:Здравейте колеги, моето голфче двойка 1.6 чист дизел проблем ли ще му е да си го карам сега за лятото 50:50 нафта с прецедено олио?
Колега,хорта карат аудита А6 на олио пък ти се занимаваш с глупости.Ще кара как няма да кара самоче бог знае до кога. Може да изкара още 200 000км на олио,но може да изкара и 2000км. Това никой не може да ти каже ако това ти е въпроса
ако го експлоатираш правилно, живота на двигателя трябва да стане поне на половина по-дълъг от този на нафта. сега сигурно доста хора ще ме захапят, но това си е чистата истина, също като при газовите уредби, който са 10 пъти по добри за КАРБУРАТОРНИТЕ-НЕРУСКИ двигатели от бензина, но и това мнозина го оплюват а си е истина.
Правилна експлоатация на двигателя означава : палене на студен двигател на нафта, и преминаване за поне 2 минути на нафта преди по продължително спиране. Причината е че студеното олио е гъсто и е вредно за ГНП. Но като цяло олиото е с доста по-добри смазващи качества от НАШАТА нафта и смазва ГНП то и цилиндрите по-Добре. Също като горивни показатели не е по-лошо от НАШАТА нафта. ето ви интересен Факт.
Имам сериозен проблем с намирането на олио понеже го изкупуват доста фирми производители на нафта и биогорива, та според вас колко от нафтата по бензиностанциите е каращисана с олио и колко биодизела който е доста скъп е просто олио с други гадости, като керосин, спирт за горене, бензин и всякакви химий които родния бизнисмен изсипва в цистерната на бензиностанцията.
Дам аз си карам А6-ка на олио и няма да му сипя никога биодизел, а ако мога нафтата ще я огранича само до гореспоменатата употреба.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел + отработено олио?????
Колега ти знаеш ли за 2 минути колко излишна нафта не връща в резервоара? за 1 ч 15 литра нафта се изваждат от маркуча за излишната хафта на пасат 5 1,9 110 коня AFN мотор.А сега ти сметни дали 1-2 минути ти сметни дали може да се смени количеството в него?
А другият ми въпрос е в България Колко Фирми произвеждат НАфта освем Лукоил.Ако е било по-хубаво на олио са щели да го направят на олио а не на дизел колите,които караме. Стига сте писали глупосто,че на Олио било по-добре за мотора
. Това всичкото си е от Пустата ни мизерия и немотия.Някой ще кажат,че не е от немотия,но няма как до го обори това твърдение
. Ако е по-добре на нафта на бегом към лидъл да купувате олио на 2,40лв-на цената на нафтата е. Но тези които казват че било по-добре и затова карали на олио събират от заведедията и цедят после картофки,рибки и тем подобни.Е та таво си ни е от немотия.
Като има нафта от тъби и аз взимам,но като няма бегом към ОМВ .Това за мен си е икономия(мизерия) Ако сме задоволени от всичко и ни остават пари ще си зареждам на колонката и няма да се мърлям с туби за да мог ада спестя някакви си 50 лв на седмица.
А другият ми въпрос е в България Колко Фирми произвеждат НАфта освем Лукоил.Ако е било по-хубаво на олио са щели да го направят на олио а не на дизел колите,които караме. Стига сте писали глупосто,че на Олио било по-добре за мотора


Като има нафта от тъби и аз взимам,но като няма бегом към ОМВ .Това за мен си е икономия(мизерия) Ако сме задоволени от всичко и ни остават пари ще си зареждам на колонката и няма да се мърлям с туби за да мог ада спестя някакви си 50 лв на седмица.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Дизел + отработено олио?????
red.devilll написа:....
Ши ма прощаваш колега ама когато имах проблем с паленето бях сложил едно шише 1 литър да смуче от него но забравих да вкарам и маркуча за излишната нафта и на 20 тата секунда колата угасна.Ти си сметни колко е изгорил мотора за 20 сек и колко от тоя един литър е отишъл в резервоара и колко е дебита на помпата пък даже и на час ако искаш.А за олиото си прав всичко опира до пари ама понеже няма откъде да се вземат пари (ти може би знаеш къде има но не казваш)тогава човек прави такива упражнения.Щото то и на бензин е най хубаво ама слагате газ или метан ей тъй да сме в крак с модата тай чее ....

Re: Дизел + отработено олио?????
red.devilll написа: Ако е било по-хубаво на олио са щели да го направят на олио а не на дизел колите,които караме.
ако не се лъжа, оригиналния дизелов двигател, който Рудолф Дизел проектира, е работил точно с олио. Но тъй като нафтата едно време е била по-лесна и евтина за производство, са почнали да я използват нея. В последствие развиват нефтодобивна промишленост за милиарди милиони, която носи милиони милиони, от които трябва да си много луд, за да се откажеш. Така че, сега няма никакъв проблем поради същите икономически причини да се върнем към олиото

Незная защо всички бъркат и слагат равенство м/у немотията, мизерията и тн, с по-евтиното, оптимизацията и тн, Това е много грешно разбиране. Най-богатите винаги са се стремяли да оптимизират разходите си

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Дизел + отработено олио?????
VWGT написа:Незная защо всички бъркат и слагат равенство м/у немотията, мизерията и тн, с по-евтиното, оптимизацията и тн, Това е много грешно разбиране. Най-богатите винаги са се стремяли да оптимизират разходите си
Напълно съгласен с колегата, колко фирми има в Щатите примерно за такива доработки по двигателя и колко клипове има за такива коли в нета? Да не би да е от немотия и при тях? В Англия защо правителството субсидира поставянето на LPG до 60 % от стойността и, да не би и те да са на нашия "хал"?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта