чукане от носачите?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

чукане от носачите?

Мнениеот didkoltd » Чет 24 авг 2006 20:02


Проблема е следния : след смяна на задните тампони на носачите се появи едно чукане при потегляне на колата напред и назад , което е повече изразено от дясно , но се чува и от ляво макар и по-рядко.Сменени са тампоните на амортесьорите както и самите амортесьори , не е чукане от каре , нови са и шарнирите всичко отдолу е здраво , гледаха я на стенда като ходих.Въпроса ми е има ли значение кои болт къде ще се завие този който минава през самата втулка/задната/ и този от пред на носача който е . като ги сваляхме ми се стори че единия е по дълъг ако съм ги разменил и съм сложил по-дългия отзад възможно ли е да опира и да не може да стегне добре втулката макар че болта е стегнат до дупка , друготот остава да е тампон на двигателя.Металните тръбички във втулките съм ги сложил,старите нямаха.Някакви идеи , Никси помагай !Мерси предварително !




Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 24 авг 2006 21:12


Аз не мога да разбера от къде ти чука .... в смисъл, че не разбирам много е ясно но имам предвид че не разбирам нищо от туй дет си го писал :oops:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 24 авг 2006 23:57


Има разлика в болтовете ама така не мога да кажа кой от къде беше точно.
Има ли шанс да си ги набил наобратно тампоните. Също така има ли шанс да са много меки.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 25 авг 2006 0:51


наи вероятно е тръби4ките да не са си влезли в местата и като си стягал ,те се кривят но остава луфт на носа4а


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пет 25 авг 2006 19:48


Така значи и пояснението към ситуацията: Тампоните старите бяха набити различно единия от горе а другия отдолу , ние ги набихме отдолу-нагоре и двата ,а за тръбичките не съм сигурен колко влезнаха навътре ама ако не се лъжа ги набих докато се скрият навътре ,а самите тампони са от Ауто +-са топфан както и тръбичките ,давайте идеи че ме притеснява това чукане ....! :x

пс Старите тампони нямаха въобще тръбички и не чукаше,но и двата бяха отлепени така че предполагам затова не са чукали ......!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 25 авг 2006 21:48


аз тръби4КИ никога не съм набивал,те си влизат на ръка но носа4а е в успоредна права с моста за да влязат на мястото си и според мен проблема е то4но в тръби4ките,влез на канал и някои да ти мърда волана а ти гледаи носа4ите ако мърдат знаеш какво е


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 26 авг 2006 17:33


Всъщност не съм ги набивал но понеже на ръка трудно влизаха и с едно чукче ги причуках леко да си идат на мястото.Не знам струва ми се до9ста силно това чукане , за да е от тези ламаринки , но все пак ще провера , ще вида и болтовете дали не съм разменил!Някой ако има други идеи да казва .....! :D


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 26 авг 2006 18:24


didkoltd написа:Тампоните старите бяха набити различно единия от горе а другия отдолу

Фабрично така са набити. Не знам какви тампони сте слагали както и не знам точно как са нещата при голфа, но си спомням че аз когато ги сменях моите просто нямаше начин да влезнат наобратно.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 27 авг 2006 4:54


Провери за някой незатегнат болт по носачите


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Нед 27 авг 2006 11:54


Всичко е стегнато до дупка , проверил съм и магарето , полуоските всичко съм претегнал наново и пак е така!А носачите като ги свалях имах чувството че левия и десния са абсолютно еднакви зависи само на къде ще ги завъртиш , на къде ще се сложи шарнира и съответно от коя страна ще набиеш задната втулка,колега Вит ти като продаваш нови части как се водят имат ли ляв и десен или са еднакви ?Може при мен да е сменян носача и като са го слагали "майсторите" да не са си играли въобще да вадят втулката а да са го напъхали на обратно целия носач !
А самото чукане го усещам в краката си по силно отдясно , но се усеща и под мен,тоест и от двата носача ако въобще е от тях де !


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 27 авг 2006 19:16


171 407 153 D това е оригинален номер на носачите.излиза и за двата носача този номер.Което ме води на мисълта че са еднакви



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 89 госта