някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RodeDraad
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот RodeDraad » Сря 15 юни 2011 14:56


блоу-офф forge diverter-подходящ е за този двигател тъй като maff-сензора при този модел е след кутията с филтъра и при поставяне на клапан(съскащ)сместа става богата и понякога дава грешки и в компютъра

др.вариант е forge relocation kit idverter valve-преместване на разтоварващия клапан от горещата страна на турбината до по-хладнаста страна пред двигателя Forge Diverter Valve Relocation Kit for 1.8T(FMDVRLK)-
предимства-поради преместване от по-студената страна е по-продължителна експолатацията на клапана,и въздуха който се връща към кутията е по-студен,което допринася за повече мощност
By relocating the valve in this way there are two benefits. Firstly, due to operating in lower temperatures the longevity of the valve is increased. Secondly, after relocation, the air that is recirculated back into the intake tract to the turbo will be cooler. Cooler air has a greater density. The greater the density of the charge mix in the cylinder the more power generated on combustion.

N75J клапан-клапан от Ауди ТТ 225к.с.,оригиналния му код е 034906283J,подходящ за чипнати както и нечипнати 1.8 Turbo качва налягането на турбината до 2 psi на заводски двигател без чип,както и по плавната работа на двигателя и управления на wastegate-а,има го в няколко варианта N75H,N75K,като този е най-подходящ за този двигател
Description:
The wastegate regulator for 1.8T motors referred to as the N75 valve. This is a direct replacement, factory upgrade for the stock 1.8T N75 valve. Known internally as the “J” valve, it literally transforms “chipped” cars by smoothing out the surging that many aftermarket chips are known for. Borrowed from the 225 hp Audi TT, we have seen a 2 psi boost increase on a bone stock 1.8T simply by upgrading to this valve!

ECS Light Weight Under Drive Pulleys-улекотени ролки на алтернатора,хидравликата на волана и колелото на вала,могат де се употребяват със заводския ремък,качва между 5 и 7 к.с.
Reducing the rotational inertia of your motor frees up horsepower reduces spin-up time and gives you that extra edge over the other local VW's and Audi's. Further power is gained by means of reducing the rotational speed of the alternator and power steering pump. The ECS lightweight under-drive pulley kit includes everything needed to take your car to the next step.Pulley Weights (in grams)

улекотен маховик-повече ускорения и повишена мощност при високите обороти




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот Dead man » Чет 16 юни 2011 15:18


Стана ми интересно:

Може ли модели и цени на последните две модификации. :012: 8)


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот BLACKSHARK » Чет 14 юли 2011 14:46


правилно ли разбрах че ако сменя само Н75 с такъв от ТТ 225кс който оригинален струва 140лв...все едно съм сложил чип и колата ще качи коне !!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 14 юли 2011 15:05


BLACKSHARK написа:правилно ли разбрах че ако сменя само Н75 с такъв от ТТ 225кс който оригинален струва 140лв...все едно съм сложил чип и колата ще качи коне !!!

Горе-долу така ще стане.Ще вдигне турбото на 0,8 ама гориво-въздушна,предварения...... са си се същите.Далаверката също не я виждам щото чипа ти е 200 лева :?


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот BLACKSHARK » Чет 14 юли 2011 16:11


то мисля трябва и интер кулера да се смени...някаква даун пайп...дюзите на тт 1,8т 225кс са по големи и турбината не е с 12 лопатки а с 8 и е по голяма....бензинова помпа от А8 4,2 бензин е хубаво да се сложи...нали всички се сещаме че съидинителят няма да издърж...става..колта трагва повече но си остава само с предно предаване и като цияло ми звучи като финансов катаклизъм :)


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот chefo_ » Чет 14 юли 2011 21:29


BLACKSHARK написа:то мисля трябва и интер кулера да се смени...някаква даун пайп...дюзите на тт 1,8т 225кс са по големи и турбината не е с 12 лопатки а с 8 и е по голяма....бензинова помпа от А8 4,2 бензин е хубаво да се сложи...нали всички се сещаме че съидинителят няма да издърж...става..колта трагва повече но си остава само с предно предаване и като цияло ми звучи като финансов катаклизъм :)

всеки дето разбира се е смял много на твоето мнение! :screwy


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 15 юли 2011 8:54


chefo_ написа:
BLACKSHARK написа:то мисля трябва и интер кулера да се смени...някаква даун пайп...дюзите на тт 1,8т 225кс са по големи и турбината не е с 12 лопатки а с 8 и е по голяма....бензинова помпа от А8 4,2 бензин е хубаво да се сложи...нали всички се сещаме че съидинителят няма да издърж...става..колта трагва повече но си остава само с предно предаване и като цияло ми звучи като финансов катаклизъм :)

всеки дето разбира се е смял много на твоето мнение! :screwy

Важното е той да си вярва :!: Иначе поне е попрочел човека какво може да се направи по тия мотори де - само незнам що е решил че нещата вървят задължително в пакет :roll:


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот irr-lazio » Пет 15 юли 2011 9:03


:)
Аз да питам едно въпросче... Колегите в vwvortex пишат че има разлика на 1.8т като сложиш така наречената J версия на Н75, но казват че най-добре било с К версията на Н75.

Има ли колеги които са го правили това и как се отрязява на свободна? Причината за този въпрос е че доста хора им играят оборотите на свободна след поставянето на Н75 J или К .

Благодаря предварително.


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот VW Golf VR6 » Пет 15 юли 2011 23:26


Аз съм с "J" Версията - Проблеми нямам на свободна... Имах менене на обороти, но беше от Дебитомер...


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот irr-lazio » Съб 16 юли 2011 13:11


А какво ще кажеш за разликата? Усеща ли се нещо особено ?

10х за инфото.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот sk. » Съб 16 юли 2011 13:21


По-скоро едната версия не дава проблеми при повечко коне.. ;) А 2psi не са ли точно 0,14бара?! Не ми звучи като покачване на налягането.
А относно бензиновите помпи от А8... :shock Бензиновата помпа на 1.8Т държи 350кс преспокойно!
Лекия маховик май не даваше коне... а махаше от въртящия момент или бъркам? Бонуса е че по-бързо влиза в обороти.
Относно даунпайпа... по-скоро цяла генерация ще е по-добра идея.
Кулер хич не е лоша идея, но с поставянето на Г4 си е малка драма!
След последните две неща, ако наистина искаш да има ефект ще ти трябва ремап.

Иначе интересни неща си барнал по колата. Има желание :)


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот VW Golf VR6 » Съб 16 юли 2011 19:20


irr-lazio написа:А какво ще кажеш за разликата? Усеща ли се нещо особено ?

10х за инфото.

От такива дребни неща неможе да очакваш каквото и да било като разлика... Аз имах неравномерно ускорение и доста голямо замисляне дали да тръгва да набира. Казаха ми да пробвам да сменя този клапан с нов и аз така или иначе трябваше да го сменя - смених го "J"...


Потребителски аватар
RodeDraad
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот RodeDraad » Вто 25 сеп 2012 12:42


ае момчета тея неща не са толкова за кавчане на коне колкото до по плавната работа на двигателя специялно за клапана написал съм го на английски копирано от сайта за да видите за какво става дума ролките са към 160лв мисля а съединителя към 1400лв. не пиша модел и малка за да проверите не рекламирам нищо това е от мен е тъпите коментарчета си ги запазете това са от сайтове на реномирани американски и германски тунинг фирми и са правени хиляди изследвания така че една от фирмите е ECS другата бисля че беше Forge за N75 клапана и за релокейшън кита,какви лопатки и турбини ми говорите смешни работи това няма нищо общо това управлява wastgate-а,неможе да вдигнеш налягането на турбината и да го напрайш кат на 225 коньовиь мотор а да го управляваш с клапан за 150 коня и друго налягане тове е елементарна логика че този клапана ще работи по добре на този мотор тъй като е с вдигнато налягане и мощност какви даунпайпи май неграмотния си тии на теб ще се смеят смешник и съединители кат искаш напрей си и 300 коня колата и чакай да караш със заводския съединител аа даунпайпа ко общо има с N75 J valve-а немога да разбера смешник..,,


Потребителски аватар
RodeDraad
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот RodeDraad » Вто 25 сеп 2012 12:46


изтриийте я че стана спамм явно момчетата не оценят труда ми да им напиша някой полезни неща които съм взел от американски и германски сайтове не съм си ги измислял аз но карайй maikomila


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 сеп 2012 16:21


Бях забравил темата ,ама днес гледам RodeDraad ми е пуснал ЛС.
Пускам ви го и на вас да му се насладите :bowdown :

RodeDraad написа:Заглавие: някой перферманс подобрения нискобюджетни Голф 4 1.8 Turbo

Rabbit_TDI написа:
chefo_ написа:
BLACKSHARK написа:то мисля трябва и интер кулера да се смени...някаква даун пайп...дюзите на тт 1,8т 225кс са по големи и турбината не е с 12 лопатки а с 8 и е по голяма....бензинова помпа от А8 4,2 бензин е хубаво да се сложи...нали всички се сещаме че съидинителят няма да издърж...става..колта трагва повече но си остава само с предно предаване и като цияло ми звучи като финансов катаклизъм :)

всеки дето разбира се е смял много на твоето мнение! :screwy

Важното е той да си вярва :!: Иначе поне е попрочел човека какво може да се направи по тия мотори де - само незнам що е решил че нещата вървят задължително в пакет :roll:



много си смешенн ее точно това са нещата които качват ускорението и конете ебете се в гъза с чиповете си това не са измислици а сайтове в реномирани тунинг фирми в америка и германия смешник си ти къв даунпайп и глупакк ти ко искаш да напрйш колата си 300 коня и да си със сток съединител ли,даунпайпа е за газовете няма нищо общо с N клапана една електронна кутия смешник дето управлява уестгейта,много си тъп ее простак и каква връзка има лопатките на турбинатаа с това че качваш коне и смешко турбината е друга а не лопаткитее ,лопатките са други само на 180коньовия мотор смешко,не тука дет си правите кастъм генерация за 240 лв от някво желязоо водопроводно смешник не стига че съм си играл да отделя време точно за всичките неща които качват коне а не вдигат разхода и качват перформанса и ти се подиграваш смешник карай си колата аз си взех друга и е с подобни подобрения и какви смеси смешковци и лопати то като дигне бууста хем повече го вдига хем по лесно го разтоварва прочети малко за N75 valve J valve и ще намериш смешко,немой да дигнеш мощноста и налягането с чип а да го оставиш със същите тръби да се пълни бавно и да разтоварва бавно елементарна логика смешник че кат ти е 200 коня от 225 коня същия мотор ще бачка по добре тъпак и ако те видя ща строша смешко щотт съм хасал човек с лева са знам и сас сичките тъпакк на качика съб братовчед :d;d

Последна промяна от IvanMan на Чет 27 сеп 2012 5:13, променено общо 1 път.
Причина: RodeDraad получава предупреждение!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта