Oпаааа! С този форум ударихте пак греда!
Честно казано не мислех да пиша тук понеже ме е срам на какво е заприличала колата след боядисването, но след като ще се рекламирате тук трябва да има и отзиви за вас.
Това на снимките е моята кола, а тук по-добре ме познават!
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=104814Искам да се “похваля” от известния (не и в този форум до този момент

) майстор-тенекеджия-бояджия lampard или по нашенски Коце!
Колата я познавате!За тези, които не я знаят - Голф 2 ГТИ –лето 90-то. Черен на цвят – двуврат. Още когато го купих видях, че боята има забележки, но все пак е нормално за автомобил тогава на 13 години. С течене на времето нещата ставаха все по-зле. От около половин година се ослушвах за читав “майстор”, който да ми боядиса колата срещу сума ,заради която няма да е необходимо да ипотекирам апартамента. Това беше колата преди боядисването:(тук дооооста колеги я познават):

Условието беше, че карам колата разглобена до гола рамка, без стъкла,интериор и т.н. Боята да бъде обикновен черен цвят, база-лак, като искам да се пръснат фалцовете. Рзпъване изчукване и т.н. по колата няма. Има да се оправят дребни хлътвания от отворена врата,драскотини от ключ, шупли от камъчета...Да се пръска в камера.Не бързам с времето, тъй като колата не ми е ежедневна. Оставям я и искам да се работи спокойно, за да може да се направи както трябва.
Предпоследната оферта беше от един познат от Костенец, срещу 850лв. Цената ме устройваше и дори бях решил кога да я карам. За целта трябваше да взема платформа под наем и да я закарам с един приятел, след което после пак по същия начин трябва да я прибера.
Около седмица преди датата, в която мислех да карам колата в разговор с друг мой приятел става ясно, че той има “читав майстор”, който ще ми вземе тънки пари за тази работа. В следващия момент човека звъни по телефона на Коце и му обяснява за какво иде реч! Lampard-Коце “изпъчва гърди” и обявява ...500лв!!!!!!

Естествено аз почти изпадам в шок! Такава цена НЯМА. Решаваме-отиваме на място с колата да видим за какво иде реч и “майстора” да види какво трябва да боядиса срещу 500лв.
Отиваме в сервиза на фирма “Хидролифт” на околовръстен път- над квартал “Овча Купел”. Отвън всичко изглежда супер. Оказва се, че освен сервиз (който работи под прикритието на учебен център) фирмата е и вносител на автосервизно оборудване, камери за боядисване и на 2 извесни марки кемпъри. Помещението широко,почти подредено и учудващо чисто. Не личи да се китват и шкурят коли там. В дъното на халето-бояджийска камера. Казвам си:”До тук-добре!!” Оказва се, че точно до камерата има една решетка, в/у която колата седи когато се шкури кит-а, а през решетката вентилатори дърпат праха. Учуден си казвам:”Модерна ра’ота-екстра!!” Появява се Коце (в последствие разбирам от хора че т’ва е lampard). На пръв поглед свестен и културен човек. Запознаваме се и отиваме при колата.
Първи впечатления: “Еййййй-ама тя е мноо лъскава! Уффф.....”
Аз се чудя т’ва лошо ли е или...?
Обяснявам, че това е колата и отново повтарям казаното му по телефона – как ще бъде докарана, подготвена, какво искам и т.н.
Обяснява ми, че препоръчва вместо база-лак да боядиса с обикновен акрил. Аз естествено пак се учудвам.

Разлика в цената – 100лв. Акрила имал качествата на другата, като е по-евтин. Викам-добре-т’ва ше го мислим после. Та-колко пара?
И той: “Ами то аз ти казах 600лв....” Моя човек се намеси и го поправи – “500лв каза!”
Той:”Ааа-да де...500лв... Ама аз го казах като мислех, че е некой кенеф за баданосване, а пък тя е хубава. Има доста малки неща за поправяне, но за да стане идеална и без забележки – 650лв. с акрил или 750 с база-лак.”
Искам да видя кола, която е пръскал, но точно тогава такава няма (или ми се казва това).
Разбираме се, че цената ме устройва и остава да уточним кога да я докарам разглобена и с каква боя ще се прави.
След няколко дена умуване и консултация с познат-бояджия (който също потвърждава теорията за акрила) се чувам с Коце и се разбираме: 650лв с акрил и 50лв да пръсне 2-те брони в горната част с грапава структура,която наподобява небоядисана пластмаса. Демек-700лв. Срок – 7 до 10 дена. Разглобявам колата и в посочения ден и час се явявам в сервиза с колата. Вътре съм сложил 2-те брони,люка,капака на резервоара, лайсната на задната врата и 2 лайсни от решетката. Докарвам я в този вид:



Купил съм и 10 квадрата найлон в случай, че трябва да оставят колата отвън и вали. Оставям 200лв за материали.
Няма да обяснявам, че ходих през ден да видя до къде да стигнали и подсещах какво не са направили от обещаното. На 10-ия ден колата още беше на кит. Аз не бързам, но не може да не ми направи впечатление. Колата се китва и шкури,но поради факта, че няма стъкла всичко вътре е в кит. Найлона си седи прилежно натъпкан в купето –няма кой поне да го поразпъне малко обаче.
На 20-ия ден Коце ми звъни, че колата е готова. Пада се точно преди събор на VWclub-20-и Май.
Отивам да я видя......
От 10 метра е супер.... От 5 метра е екстра.... От 2 метра е добре.... От 30см е..... К’ви са тия прашинки по цялата кола бе?!

Преден капак...таван.....калници....колонки...... Че не само прашинки ами и дупки!!!! Викам: Коце да не я пръскахте ПРЕД, а не ВЪВ камерата?
А той:”Спокойно бе! Тия работи ше излезнат с пастиране.”
Викам:”Абе не знам как ше излезнат, ама хайде довечера ше се видим да оправим парите и пак ше говорим!” Фалцовете – не пипнати. Лайсната на задния капак-забравена да се боядиса. Люка, на който имаше точка –пръснат без да е китнат....
Оставям колата там, защото нямам платформа ,с която да я прибера. Вечерта решил да се разправям отивам към Коце с намерението да уточним, че “перфектна” не е това, което видях днес.
За мое поредно учудване той ме посреща с думите: “Моя е грешката-много дебело съм пръснал боята и не е могла да “разпъне” (какво точно да разпъне и как не знам, но...) Остави ми я за още 4 дена че са празници (20-24май) аз ше я пръсна пак.”
Викам си:”Бахти-тоя ше излезе свестен!.......”
Минавам през почивните дни и виждам, че е изтъркал на водно отново таван,преден капак и предни калници. Отивам на 27-и май да взема “готовата” кола.
Коце го няма..... Само бачкаторите от сервиза са там. Люка направен, но предата броня, по която имаше пропуски не пипната.
Колата – по-зле от предишния път. Изкарвам я на слънце......... Тук няма да напиша нищо....ще поспра замалко......
Колегата ме “успокоява”:Явно тоя толкова си може!
Разтоварвайки колата виждам, че лайсната за багажника седи вътре в колата непипната. Нося я вечерта на Коце и му обяснявам, че трябва да се боядиса и, че ще мина на следващия ден да си взема бронята и лайсната. Пак ми се казва, че ще излезнат проблемите с пастиране.
Докарвам я на паркинга и 2 седмици не искам да я виждам.
На другия ден взимам лайсната, която беше така боядисана, че ако жена ми се напие и реши да боядисва (макар че досега никога не го е правила) ще постигне същия или по-добър ефект! На лайсничка от 30см – една разтечка, 3 песъчинки и една дупка от допир с нещо....
Отново съм бесен. Коце отново го няма!!!
Две седмици вече са минали и докарвам колата в офиса, за да почна да я сглобявам. Прахта и дупките по боята още са си там (къде ли да отидат де..). Решавам, че повече не искам да виждам “майстора” и ще се пастирам сам. Правил съм го и знам как става. Имам условия и инструмент. Време нямам, но ще намеря...
Тук прикачвам снимки какво се вижда след минаване на тавана с водна шкурка 2000 – така дефектите по-ясно си личат. По мое мнение на тавана има поне 200 дупки в боята.Калници-също.Фалцовете на задния капак - непипнати.Пропуски в китването-доста.
Задна престилка – портокал...
Пак бесен.....
Прилагам малко снимков материал на положението.





Това са сники само на задна част на тавана и преден ляв калник. Умножете го по цяла кола за пълен "ефект".
Звъня на другия ден на Коце. Вдига!!! О чудо!
Аз: “Коце-каза, че ще пастираме колата. Съмнява ме, че ще се оправи с пастиране, но не е сглобена и нямам платформа пак да ти я карам. Мини през офиса да я видиш моля те. Ако искаш ще мина да те взема и после ще те върна.”
Той: “Няма ядове-утре ще мина и ще взема едно парче шкурка да видиш, че ще излезе.”
Аз: “ОК! Утре ще ти звънна по това време да те подсетя!”
На другия ден в уговорения час звъня.
Аз:”Коце-идваш ли?”
Той: “Абе в момента съм в Ситроен че имам спешна работа и днес трябва да свърша, ма звънни ми утре и ше дойда.”
Учудих се, че вдигна,но......
На третия ден в уговорения час звъня.
Звъня......звъня.......кур...
Никой не вдига! Вече не се учудвам.
Та идеята ми колеги е помислете преди да си закарате колата при този “майстор”!
П.П.Може сега да ме наскачате, че за "толкова пари-толкова" или що съм я взел така. Парите не са толкова малко предвид вида, в който занесох (буквално)колата, срока и цената на боята.