Не е толкова само до градското.... и даже не толкова до PD vs VP, а по скоро зацапвания при ASZ,ARL,AVF спрямо по-малките им събратя. Отделно има и куп вторични фактори, като изправност на вакумни пътища, клапани , актуатори, състояние на турбина, мотор, гориво и т.н.т.
Софтуерното управление на геометрията, казано по възможно най-простият и разбираем начин: колкото по-ниски обороти, толкова по-затворена, колкото по-високи обороти, толкова по-отворена/разтоварена.
Аз лично съм на мнението, че в градско каране, геометрията се движи много повече, отколкото при извънградско. Само че, при градското има много топли-студени паления, работа на празен ход, предвижвания на къси разстояния, докато извънградско турбината загрява за продължителен период от време и образуването на нагар е доста по трудно, има изпреварвания и т.н.т.
...нещо което ми направи впечатление, при AHF, AJM при всичките им разновидности на ECU-та. Там не важи правилото, ниски обороти - затворена геометрия, високи обороти - отворена геометрия, поне не на 100%, съпоставено с управлението на ARL/ASZ/AVF.Управлението на н75 в диапазона 0-1500 оборота е доста по различно, спрямо софтуер на ASZ,AVF,ARL.
Не знам защо, но нещо ме кара да си мисля, че проблемите с цапащите геометри имат връзка с това, може би не на 100 процента, но оказват някакво влияние. При някои модели геометрията на празен ход е затворена на 100процента, поне според софтуера
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
, но това си е лично мое мнение, може и да не съм прав
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)