мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: мк1- POWER ( )

Мнениеот vw__fen » Пон 06 юни 2011 16:17


mk1 написа:
vw__fen написа:евалата батко .. от тия шлайфания май магии ши стават със тва МК1 :twisted: :twisted: :twisted: или само аз тай си мисля ...

П.п. ако знайш и колко ми е полезна темата ти ...

за съжаление има още доста неща които можех да побликувам и да обясня


и тва не е малко ... айде да идват тия тампони и в най-скоро време да му чуем гласа :twisted:




Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( )

Мнениеот mk1 » Пон 13 юни 2011 16:23


имам проблем с паразитния вал .
моя е крив и ми прави парчета

Последна промяна от mk1 на Пет 17 юни 2011 19:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: мк1- POWER ( проблем с паразитния вал :( )

Мнениеот Stenly » Пон 13 юни 2011 17:10


Смени си и лагера на паразитния вал за да си сигурен,че си свършил нещата докрай. Не е скъп


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( проблем с паразитния вал :( )

Мнениеот mk1 » Пон 13 юни 2011 17:18


Stenly написа:Смени си и лагера на паразитния вал за да си сигурен,че си свършил нещата докрай. Не е скъп

лагерите са смени , но проблема е в вала , нали все пак е ревизиран мотора :!:


Потребителски аватар
Dwarf
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот Dwarf » Вто 12 юли 2011 12:51


Бях малко да шпионирам какво се случва с Патрик и какво открих :D
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Вто 12 юли 2011 17:12


сложил съм водеен радиатор от голф 2 тди ... най големия за ваг . проблема обаче е , че водните маркучи не пасват и трябва да се преправя . има ли стандартни маркучи които да пасват на водната помпа спрямо радиатора и маркуча от главата към водния рад. ?
иначе си поръчвам тунинг коленца и с неръждавеика ще ги навържа .


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот kav4o » Вто 12 юли 2011 17:23


mk1 написа:сложил съм водеен радиатор от голф 2 тди ... най големия за ваг . проблема обаче е , че водните маркучи не пасват и трябва да се преправя . има ли стандартни маркучи които да пасват на водната помпа спрямо радиатора и маркуча от главата към водния рад..

Вземи си маркучи за същия голфец :да:


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот berta » Вто 12 юли 2011 20:03


свали си термостата и проблема ти е решен :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот kav4o » Сря 13 юли 2011 16:16


berta написа:свали си термостата и проблема ти е решен :)

И как по-точно ще му реши проблема свалянето на термостата - освен че ще повиши разхода и износването на мотора :screwy Мислете малко преди да давате такива съвети.
Проблема е в намирането на маркучи с подходяща дължина за този радиатор, ти го прати на луната за лешници mhihi


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот berta » Сря 13 юли 2011 19:09


баце,така като гледам колата вече е зачислена към събото-неделните коли,искам да ти акжа че имах 1 кр с прежакан термостат и си беше идеален на место си загрева от раз :) и като излезе само за гонки никога не прегрева :)а то разхода така или иначе вече ще е олеле майко така че литър отгоре или отдолу не е кой знае кво,
П.С по темата маркучи в евро07бол ;) да не говорим че на симеон има 1 пич саом с маркучи се разправя :)


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Сря 13 юли 2011 23:21


berta написа:баце,така като гледам колата вече е зачислена към събото-неделните коли,искам да ти акжа че имах 1 кр с прежакан термостат и си беше идеален на место си загрева от раз :) и като излезе само за гонки никога не прегрева :)а то разхода така или иначе вече ще е олеле майко така че литър отгоре или отдолу не е кой знае кво,
П.С по темата маркучи в евро07бол ;) да не говорим че на симеон има 1 пич саом с маркучи се разправя :)

таа така доиде времето и да те светна една вратка за термостатите . използва се термостат от пасат . както е при мен . като ги наложиш ще забележиш разлика в диаметара на мембраната ,а от там и разлика и в дебита на пропускливоста им :wink:
васе пак пасат е товарна кола и инжинерите са си пресметнали всичко .
до сега не сам имал проблем с температурата на колата . тоя кр толкова бои зяде и не е мраднал грам . но аз бях с радиатор от г1 гти които е доста по голям от стандартния на кр .


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот chefo_ » Чет 14 юли 2011 22:23


близо сте до взривяването :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот radotom » Нед 17 юли 2011 11:02


mk1 написа: има ли стандартни маркучи които да пасват на ...

Рядко поглеждам насам, та чак сега виждам! :banghead:
В 'Секфом' проверявал ли си?
Имат всякакви маркучлета
Вярно - турски са, но имам няколко техни вече - не съм имал грижи!
А и от други места чувам хубави отзиви.
Па и цените са приятни, а хората - отзивчиви! :да:
Преди 2 години човека се вдигна от тях в неделя да отвори магазина, че да закърпим на Пиронски КР-а да се прибере до Софията, след като сцепи маркуч на Калояново :bowdown

Ако не си решил проблема - драсни едно ЛС да обяснявам къде са, че в момента визитката им не е при мен :?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Нед 17 юли 2011 14:36


radotom написа:
mk1 написа: има ли стандартни маркучи които да пасват на ...

Рядко поглеждам насам, та чак сега виждам! :banghead:
В 'Секфом' проверявал ли си?
Имат всякакви маркучлета
Вярно - турски са, но имам няколко техни вече - не съм имал грижи!
А и от други места чувам хубави отзиви.
Па и цените са приятни, а хората - отзивчиви! :да:
Преди 2 години човека се вдигна от тях в неделя да отвори магазина, че да закърпим на Пиронски КР-а да се прибере до Софията, след като сцепи маркуч на Калояново :bowdown

Ако не си решил проблема - драсни едно ЛС да обяснявам къде са, че в момента визитката им не е при мен :?

благодаря за отзива , но вече сам решил да го направя с тунингиски коленца и нераждавеика .
остава ми само да кача апаратите за 280 мм дискове които са закупени и да се навърже магата .


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот Bobby_ » Нед 17 юли 2011 17:14


mk1 написа:....... да го направя с тунингиски коленца и нераждавеика ......



колкото по-малко връзки = толкова по-надеждно!!!!!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта