Колеги харесал съм едни фланци обаче нямат втулка ... проблем ли е да се карат без втулка ... 10мм са, дали заводския болт ще може да ги хване заедно с джантата или да търся по-дълги и къде да ги търся..
––––––––––
ПОЗДРАВИ



Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Последна промяна от Бате Жоро на Чет 21 юли 2011 22:04, променено общо 1 път.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без втулка ?
Аз не виждам проблем, че са без втулки.
Прво да питам, под втулка разбираш, че там където са дупките за болтовете няма резба, нали така?!
Прво да питам, под втулка разбираш, че там където са дупките за болтовете няма резба, нали така?!
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Значи, за да ме разберете правилно... говоря за дистанционен фланец ... отбелязал съм на снимката какво липсва от фланеца... наричам го втулка ...дали е така незнам..
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Аз мисля Йоански,че пита за централния отвор на джантата където ляга върху фланеца!
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Ясно.
При това положение е препоръчително фланците да имат монтажен ръб наподобяващ главината и със същия отвор - 57,1мм.
Смисъла е, че при странично натоварване без този ръб има опасност от скъсване на болтове
Зная, че по-малките фланци - под 15мм. се правят в повечето случаи без такъв ръб, но аз лично не съм им фен.
При това положение е препоръчително фланците да имат монтажен ръб наподобяващ главината и със същия отвор - 57,1мм.

Смисъла е, че при странично натоварване без този ръб има опасност от скъсване на болтове

Зная, че по-малките фланци - под 15мм. се правят в повечето случаи без такъв ръб, но аз лично не съм им фен.
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
yoan4o написа:Ясно.
При това положение е препоръчително фланците да имат монтажен ръб наподобяващ главината и със същия отвор - 57,1мм.
Смисъла е, че при странично натоварване без този ръб има опасност от скъсване на болтове
Зная, че по-малките фланци - под 15мм. се правят в повечето случаи без такъв ръб, но аз лично не съм им фен.
Точно този ръб го няма... фланците са 10мм. Да разбирам че може да се кара без този ръб, но има доза опасност? А на другия въпрос имаш ли отговор? болтовете....?
- Gogov
- Мнения: 170
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив, Асеновград
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Аз бях взел такива фланци,които нямаха борд на който да легне джантата.
Със скорост до 80км\ч добре но от там нагоре започва яко тресене.
Повечето казваха, че тресе от липсата на този борд.
При всички положения ще ти трябват по дълги болтове.
Препоръчително е джантата да легне на борд да не я държат само болтовете,защото при по сериозно дупка\които в България ги има в изобилие\картинката ще е страшна.
Със скорост до 80км\ч добре но от там нагоре започва яко тресене.
Повечето казваха, че тресе от липсата на този борд.
При всички положения ще ти трябват по дълги болтове.
Препоръчително е джантата да легне на борд да не я държат само болтовете,защото при по сериозно дупка\които в България ги има в изобилие\картинката ще е страшна.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Gogov написа:Със скорост до 80км\ч добре но от там нагоре започва яко тресене.
Точно така.
След кратка справка се оказва, че има вибрации при фланци без такъв централен ръб.
Принципно т.нар. универсални фланци, които са с голям ц.отвор и са за много размери са в пъти по-евтини от тези, които са за конкретен производител.
В еВау 4бр. 10мм. фланеца излизат около 50лв. с доставката до БГ, а 2бр. 10мм. фланеца, разпробити за ФВ с центриращ ръб излизат около 150лв...

Успех в намирането.
И аз също търся в момента.
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Единствения вариант при които фланеца няма ръб и съответно няма проблем с биенето,е когато фланеца е от текстолит.На джетата съм карал такива и нямаше абсолютно никакъв пробле.Ужасно са леки и не се усещат на колата,но проблема е в намирането на такъв материал вече.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
mirkata 4020 написа:Единствения вариант при които фланеца няма ръб и съответно няма проблем с биенето,е когато фланеца е от текстолит.На джетата съм карал такива и нямаше абсолютно никакъв пробле.Ужасно са леки и не се усещат на колата,но проблема е в намирането на такъв материал вече.
Въобще не проблем намирането му. Преди малко серазделих с 1 мъник дебел 63 мм . Плочката 1,2х1 м тежеше само някакви си 93 кила.

По здрав е стъклотесктолит- а
, но е по-скъп.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
На голфа ми карах без втулка , 9ки ЕТ15 прави си сметката кво е натоварването , нито ми е било , ното тресло нито нищо , а как съм го натоварвал в завой само аз си знам
Един приятел кара 17мм фалнци вече 2години без фтулки и няма никакви проблеми

Един приятел кара 17мм фалнци вече 2години без фтулки и няма никакви проблеми

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
judasss написа:На голфа ми карах без втулка , 9ки ЕТ15 прави си сметката кво е натоварването , нито ми е било , ното тресло нито нищо , а как съм го натоварвал в завой само аз си знам![]()
Един приятел кара 17мм фалнци вече 2години без фтулки и няма никакви проблеми
Кирчо, я беги да легаш....

И що не ти тресяха според тебе, ти колко дигаше с ония курник?!

Я сега си сложи на ВР-а фланци без централен ръб да видя дали няма да ти друсат....

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Болтовете ще ти дойдат къси обаче
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Фланци без втулка ? Проблем?
Купуваш си 40 или 45мм болтове. Фланците изработени за ФВ които носят някаква марка и са от дуралуминии са винаги с централен ръб. Карам с 2х16мм оптред и 2х17мм отзад. Тези по 17мм са 90лв за 2бр от един варненски магазин, колега от форума се свърза с мен и ми ги прати когато търсих, но цените са такива във всички тюнинг магазини. До 13мм бяха 50лв 2бр 

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта