



Голф 2 пали трудно като е топъл.
Голф 2 пали трудно като е топъл.
Сутрин като му се кача изчаквам лампичката за подгряване да изгасне и пали от четвърт оборот, направо е като часовник... Обаче като покарам известно време, като позагрее двигателя и го изгася паленето му е доста по-трудно 3 или 4 пъти по-трудно. И се чудя... не трябва ли да е точно обратното, като е студен да пали по-трудно, а като е топъл... по-лесно 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Голф 2 пали трудно като е топъл.
Принципно трябва да пали лесно и на студен старт и от топъл старт, но при тебе имаш проблем.Можеш да започнеш да палиш по-лесно при загряла кола като откачиш температурния датчик на свещите.Така дори и колата да ти е загряла пак ще подгрява и ще пали по-лесно.Миналото лято имаше доста такива теми за дизелови Голф 2ки палещи трудно като са загрели и масово хората изказаха мнение че е от нафтовата помпа.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 пали трудно като е топъл.
Баджанак ми го яде същия, само че със ситроен зх. Неговата помпа също е механична, но е на Лукас. Ходи при един известен тук помпаджия дето уж ги чува. Около 3-4 пъти беше при него. Накрая оня направи нещо - по-скоро го закърпи някак и колата се "оправи". Само че сега припушва повечко все едно й е пусната повечко нафта (а може и това да е направил), но си пали топла нормално. Предполагам, че и двамата имате идентичен проблем, за съжаление не зная какъв, но явно е наистина от самата помпа. На него преди да му направи профилактика на помпата такъв проблем нямаше 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Голф 2 пали трудно като е топъл.
stefan4o написа:Баджанак ми го яде същия, само че със ситроен зх. Неговата помпа също е механична, но е на Лукас. Ходи при един известен тук помпаджия дето уж ги чува. Около 3-4 пъти беше при него. Накрая оня направи нещо - по-скоро го закърпи някак и колата се "оправи". Само че сега припушва повечко все едно й е пусната повечко нафта (а може и това да е направил), но си пали топла нормално. Предполагам, че и двамата имате идентичен проблем, за съжаление не зная какъв, но явно е наистина от самата помпа. На него преди да му направи профилактика на помпата такъв проблем нямаше
Може и предварение да е дал без да пуска повече гориво, само че така започва повече да трака. По принцип и това е вариант да опита колегата, който се оплаква.
Re: Голф 2 пали трудно като е топъл.
Може да пробвам самоче изобщо не знам за какво ми говорите
Като цяло казахте че имам проблем с нафтовата помпа... Нещо от настройките на помпата ли е или ще трябва по-сериозне ремонт

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 2 пали трудно като е топъл.
polkut написа:Може да пробвам самоче изобщо не знам за какво ми говоритеКато цяло казахте че имам проблем с нафтовата помпа... Нещо от настройките на помпата ли е или ще трябва по-сериозне ремонт
Поизносил се е елемента, който прави високото налягане към дюзите, но с настройки като описаните по-горе може да и дадеш "нов живот" и да те изкара още.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта