
П.С - помпата ми е от тази която няма маркуче за бууст
milmar написа:При дизелите без комп горивната помпа (ГНП) представлява един механичен регулатор на обороти на двигателя , а педала за газта играе роля на задатчик . Примерно натиснеш до 1/4 от хода на педала - задаваш 1000 оброта , ГНП и мотора "правят всичко възможно"да догонят 1000 оборота и толкова , мотора не се ускорява повече , дори и да караш по равно или надолу . Ако натиснеш още - задаваш примерно 2000 .
И така в баира натиснеш педала така че ГНП-то "иска" да накара мотора да "вдигне" 2000 оборота и му подава максималното възможно количество гориво , съобразно и с налягането на турбото (което в твоя случай под 1500 оборота все едно го няма) . Мотора достога 1500 с "300 зора" и толкова може , и да натиснеш педала повече е нормално да не се случи нищо повече , защото мотора вече "прави" максималното което може .
Само старите карбураторни бензинки се влияеха така директно от газта , ама няма вече такива.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта