
Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Как е възможно след смяната на съединителя колата на 850об/мин да трепери?! Колата е Golf3 1.6i AEK 101hp,точно преди ремонта ми гореше много,ходих на газ анализатор,оправиха ми CO2,върнах и малко кранчето за ГАЗ-та и разхода стана доло горе задоволителен,но след смяната на съединителя колата започна да трепери и разхода отново се покачи ... Някой да има логично обяснение.Освен майстора нещо да е бутнал.Даже днес по път за работа на светофара така започна да трепери,че чак се тресеше ... Моля за помощ! 

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
щом оборотите са същите проверете тампоните може от тях да тресе. Колкото до разхода смени газ станцийте!
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Не знам какво представлява твоя съединител, но предполагам, че не са стегнали маховика както трябва или е останало някое боклуче и сега маховика ти не е балансиран. Лошото е че може и да не съм прав, а проверката значи пак да разглобиш цялата кола.
Разхода май е твърде рано да си правиш изводи, карай повече време и засечи за повече километри. Нормално е при зареждане догоре да има няколко литра разлика в зависимост от настроението на поплавъка.
Разхода май е твърде рано да си правиш изводи, карай повече време и засечи за повече километри. Нормално е при зареждане догоре да има няколко литра разлика в зависимост от настроението на поплавъка.
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
За тресенето сигурно е тампона,понеже смених този на скоросттната кутия.Само то Rompetrol зареждам.Ако не са го сложили,както трябва ще го свалят(на познат е сервиза).Ще пиша ако има развитие по темата.
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Не беше писал, че си сменил и тампон - наистина може да е от него. Зареждането зависи от Настроението на поплавъка в твоята бутилка, а не къде зареждаш. Изпразни бутилката докрай после зареди 20 литра и карай докато ги изгориш и после смятай какъв ти е разхода, другия начин е да засечеш колко си сипал за 2000км.
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Почивните дни се надявам да успеем да направим профилактика на изпарителя и тогава ще видим какво е положението.Как мога да разбера дали ще се налага да свалям пак съединителя ?
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Първо върни стария тампон и ако не се оправи и не откриеш друга причина - сваляй скоростите още веднъж и дано не съм те подвел, че е много работа.
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Стария тампон хвърли масло,трудно ще ме накара някой да го върна 

- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Може би първо трябва да вдигнеш малко оборотите, какви обороти се препоръчват за този двигател.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Виж си първо тампона преди да тръгнеш да разглабяш, щото има едни шибани тампони дето като като ги сложиш тресе като в икарусите в градския транспорт, и някой ги слагат щото са по-евтини. а пък за разхода ако докато са ръчкали из двигателя са са бутнали без да искат врътката за газта не се учудвай..
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
За тампона ще изчакам малко,първо ще сложа един друг изпарител и ще видим тогава как е работата.Ако разхода се оправи и оборотите се нормализират ще преживея лекото тресене
Иначе ако не се лъжа на нормален ход оборотите са 840-900 ...

-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти и разход след смяна на съединител ?!
Вчера ходих на ГАЗ анализатор,тоя не го знам какво направи,ама сега колата започна да гърми
Пишман майстори !

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта