И така...днес остана малко време и монтирах предните койлове
и нащраках малко снимки на прашниците, които сътворих от задни прашници за стоково окачване + щок тампони.

ето чаркалъците подредени по реда на монтажа.
за да монтирам прашниците стразах отразях по-голямата част от шок тампона и го разпробих, за да може да се надене върху стеблото. На снимката се вижда това отляво е остатъка от шок-а...отдясно е парчето разпробито което се натиква в прашника и двете заедно се надяват на стеблото.

тампона го разпробих на струга на 750 оборота първо с по-малко свредло и после един райбер 20 и стана точно толкова че да върви мазно по стеблото. С дрелката също става стига да можете да дупчете направо

и в крайна сметка получих ето това

после го надянах на стеблото и пуснах тая шайба, която е м/у двете пружини на койла да се наниже на него.
и нататък вече сложих голямата пружина, тая конусната капачка която е отгоре, шайбичката, лагерчето и послушах съвете на колегата и разкарах странната гайка и си купих две обикновенни гайки.

и монтаж на колата...тампона върху лагерчето, металната капачка и стягям гайката

И вече това което все още не е много ясно дали прашника няма да дере някъде...днес като пуснах колата явно опира...и най вероятно трябва да се скъси.....но пък трябва да навия койловете догоре...за да видя колко точно ще трябва да отрежа за да не стане по-къс самоя прашник отколкото ми трябва. Като остане пак малко време ще го направя. Където се вижда на снимките тая шайба м/у двете пружини влиза до там в прашника...по-надоло неможе да премине защото прашника с по-голям диаметър.....така че най-верноятно трябва да го срежа до шайбата...и от това което уж мерих би трябвало и при навит догоре койл прашника да покрива амортесьора.