



Голф 4 1.4i 16V изрони зъбите на ангренажа(ревизия на глава)
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.4i 16V приключи след запалване
divoto успех!Каквото и да стане с колата да с по-малко главоболия и финансови последици 

Re: Голф 4 1.4i 16V приключи след запалване
След 3часа борене с мотора, накрая свалихме главата. Проблема беше, че втория ремък (малкия), беше изронил адски много зъби. Това, което видяхме след преглеждането на клапаните, че два са хлътнали. Другите ще видим като я дам за ревизия. То е ясно, че ще сменям ремъците и ролките може би, гарнитурата на дросела,гарнитурата на главата,о-пръстена на термостата, евентуално на двуцевката. Колеги някакви други идеи? От какво може да се получи това освен от това, че (малкия) ремък е стар, има ли смисъл да наливам пари като сме свалили всичко да сменям водната помпа??
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Голф 4 1.4i 16V изрони зъбците на малкия ангренаж
ами като я направиш си я карай и си сложи едно наум ,че ремъци се сменяват на определени км, а не когато се скъсат.
ако си я правил за теб си я карай ,че после ще вземеш друга и пак ремонти да я докараш на състоянието което ти харесва.
ако си я правил за теб си я карай ,че после ще вземеш друга и пак ремонти да я докараш на състоянието което ти харесва.
Re: Голф 4 1.4i 16V изрони зъбците на малкия ангренаж
Проблема бе явен, защото при смяната на ангренажа преди 25000км не бях сменил и малкия....


Re: Голф 4 1.4i 16V изрони зъбците на малкия ангренаж
Главата я пратих на ревизия.(чакам отговор от майстора за присъдата)
Частите, които поръчах са: Гарнитура глава,малкия ремък,големия,4-ролки,гарнитура колетор,о-пръстен термостат,гарнитура дросел,въздушен филтър. За сега сумата е 340лв.
Частите, които поръчах са: Гарнитура глава,малкия ремък,големия,4-ролки,гарнитура колетор,о-пръстен термостат,гарнитура дросел,въздушен филтър. За сега сумата е 340лв.
Re: Голф 4 1.4i 16V изрони зъбите на ангренажа(ревизия на глава)
205лв ремонт на главата. Оказаха се 4 криви клапана и няколко водача. Ще сменят всички гумички на клапаните и ще шлайфат!
Re: Голф 4 1.4i 16V изрони зъбите на ангренажа(ревизия на глава)
Колата вече е в движение и работи доста добре, не че това ме утешава след разходите,но е задоволително. Както обещах ще кача малко снимки от процеса на ремонта.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Голф 4 1.4i 16V изрони зъбите на ангренажа(ревизия на глава)
Лагеруването на валовете проверихте ли? Тоя мотор има проблеми с мазането на разпределителните валове точно в средния лагер и за това късат ремъци. Правил съм такъв и когато се наложи да търсиме капак за клапаните, защото валовете лагеруват в него, намерих още 2-3 със същия проблем. Дано не съм лош пророк.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта