Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Мнениеот NiTeC » Вто 19 юли 2011 15:41


хмм...нещо не ми се превежда целия пост който писах на motorgeek за това за вас малко по в краце версията :)

прекарах си още няколко часа в чесане и чудене кой вариант ще стане най добре за охлаждането...

1. 7A радиатор - сложен под ъгъл за да влезе зад колектора и тротъла
2. 7A радиатор в комбинация с някакъв преден за по добро охлаждане
3. V6 радиатор
4. 4cyl радиатор
5. AAN радиатор

нещата които трябваше да мисля същевременно

- AAN колектор и тротъл
- място от пред и до кората на бронята
- самата кора
- интеркулъра
- AAN или 7A ремък за алтернатора

резултатите:

1. прекалено много работа, лош поток на въздух, слабо охлаждане, грозна работа
2. общо взето същото като #1 и даже с повече работа
3. тази опция щеше да стане супер ако не трябваше да има интеркулър от долу...радиатора от В6цата е по голям и слиза доста надолу - застава посредата на отвора на кората и не оставя място за кулъра
4. това вече го има на снимка по горе - изтеглих го напред около 4см и радиатора става и кулъра става...трябва да намеря един тесен вентилатор който да монтирам отпред за да бута допълнително въздух - татко ми кара Мерцедес Спринтер и ми показа вентилатора който те ползват за климатика от пред - ще свърши екстра работа - нещо подобно също става
5. много голям, много работа и пак има проблем с кулъра

ще гледам да завърша всичко днес - колата влиза за ауспух и тръби за кулъра следващата сряда...главата трябва да тръгне обратно от Калифорния до края на седмицата...пък а дано :)




Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Мнениеот NiTeC » Сря 20 юли 2011 15:15


я колеги едно бързо въпросче...

някой има ли опит с местенето на сензора за поток на въздуха след кулъра и преди тротъла? ще ми улесни живота доста от към тръбите за кулъра...


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Мнениеот NiTeC » Нед 07 авг 2011 4:17




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 13 дек 2011 23:38


От доста време не си писал как вървят нещата :)


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Нед 10 юни 2012 16:26


До колкото разбрах е имало лека злополука с колата.


Потребителски аватар
cescol
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 15 фев 2012 0:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Мнениеот cescol » Нед 10 юни 2012 22:34


Много яка тема heavy metal zork
Накара ме да отида до някоя морга и да взема всичко което ми харесва,евала колега ентусиаст си! :bowdown
Успех :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта