
прекарах си още няколко часа в чесане и чудене кой вариант ще стане най добре за охлаждането...
1. 7A радиатор - сложен под ъгъл за да влезе зад колектора и тротъла
2. 7A радиатор в комбинация с някакъв преден за по добро охлаждане
3. V6 радиатор
4. 4cyl радиатор
5. AAN радиатор
нещата които трябваше да мисля същевременно
- AAN колектор и тротъл
- място от пред и до кората на бронята
- самата кора
- интеркулъра
- AAN или 7A ремък за алтернатора
резултатите:
1. прекалено много работа, лош поток на въздух, слабо охлаждане, грозна работа
2. общо взето същото като #1 и даже с повече работа
3. тази опция щеше да стане супер ако не трябваше да има интеркулър от долу...радиатора от В6цата е по голям и слиза доста надолу - застава посредата на отвора на кората и не оставя място за кулъра
4. това вече го има на снимка по горе - изтеглих го напред около 4см и радиатора става и кулъра става...трябва да намеря един тесен вентилатор който да монтирам отпред за да бута допълнително въздух - татко ми кара Мерцедес Спринтер и ми показа вентилатора който те ползват за климатика от пред - ще свърши екстра работа - нещо подобно също става
5. много голям, много работа и пак има проблем с кулъра
ще гледам да завърша всичко днес - колата влиза за ауспух и тръби за кулъра следващата сряда...главата трябва да тръгне обратно от Калифорния до края на седмицата...пък а дано
