Здравейте, проявявам интерес към един Passat 6, 2008 година, 2.0 дизел, 140 коня. Колата ми се струва хубава и добре поддържана, само че е на 100 000 километра.
Въпроса ми е - това много ли са, малко ли са за такова кола? Колко още би могла да измине при сравнително нормално каране?
Всичко останало, което бихте споделили, ще ми е от полза.
Поздрави!
съвет за Passat 6
-
Aimbotfan
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: съвет за Passat 6
Нашата е 2005 и е на 135хил км. Според мен са и много тия километри на тази кола, в смисъл много е карана
. Сметни си го сам ако искаш. Излиза, че за 3 години е минала 100хил. км, това прави по 33хил. км на година, което не е никак малко!
-
KirilGeorgiev
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: съвет за Passat 6
Точно са ти я разработили скачай смело 

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: съвет за Passat 6
Идеален е,за 3 години са напълно нормални километри.Тя от каране не се плаши
от мондарлък се плаши.Виж маслата дали са сменяни коректно и пращай снимки като я вземеш.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съвет за Passat 6
Това е напълно реален пробег за такъв автомобил. Ако някой ти каже, че е на по-малко километри трябва да се съмняваш. Иначе, както написа колегата по-горе, тъкмо са я разработили. При добра поддръжка, няма никакви проблеми. Провери дали е ПД или комън рейл - второто принципно е по-добрия вариант, но и последните помпа дюза не са никак лоши, изчистени са проблемите с дюзи и т.н.
-
ipm
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SF
- Контакти:
Re: съвет за Passat 6
Струва ми се съвсем реален такъв километраж. Да не кажа, че може и повече км да се направят, особено ако колата е била служебна.
-
Aimbotfan
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: съвет за Passat 6
Ами щом колегите казват, че са реални съм склонен да се съглася с тях. Искам само да вметна, че не е критерий, като е с последната ревизия на Помпа-Дюза технологията и да няма проблеми, т.нар. пиезоелектрически дюзи имат много повече проблеми спрямо обикновените такива. Имам комшия, който кара Голф 6 2009, и му изгоря дюза, така, чеее.....Теми има бол из форума точно за такива случаи, пък и с полезна информация
Така, че имай едно наум колега. И ако не е тайна, напиши колко пари му дирят на въпросния Пасат.
Ремъци, филтри(горивен, въздушен, маслен, на купето), масло, ролки, антифриз - задължителна смяна, ако искаш да ти е мирна главата
Плюс някой с диагностичен кабел, или да я качите в някой сервиз, да се види какви "подводно камъни" има, или е имала 
Друга идея е да вземеш VIN на колата и да отидеш в някой официален представител на VW в България и да ги попиташ дали имат сервизна история на колата
Ако се сетя за нещо друго ще ти пиша.
Ремъци, филтри(горивен, въздушен, маслен, на купето), масло, ролки, антифриз - задължителна смяна, ако искаш да ти е мирна главата
Друга идея е да вземеш VIN на колата и да отидеш в някой официален представител на VW в България и да ги попиташ дали имат сервизна история на колата
Ако се сетя за нещо друго ще ти пиша.
- a.ngelov
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съвет за Passat 6
За тези години е нормален пробега ,но това не трябва да е единствен фактор ,определящ избора на автомобил . 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: съвет за Passat 6
Както и да го погледнеш, взимаш котка в чувал. Трябва да си финансово стабилен, защото има доста скъпички изненади.
viewtopic.php?f=24&t=277780
viewtopic.php?f=24&t=277780
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съвет за Passat 6
bnick написа:Аз пък имам за 4г 45к. Това нормално ли е?Естествено че за всеки е различно...
Споко,не си единствен,и аз съм в този диапазон от 11-13 000 км. за година (и по-добре
По темата:при добре поддържана кола 100 000 км. са НИЩО,а конкретно за Б6....мммм има няколко теми,които говорят сами по себе си.Аз лично като видя Б6 комби и се ....възбуждам,но за евентуална покупка сякаш бих се позамислил
разбира се без ангажименти към мнението ми
В крайна сметка ако смяташ,че може да се справиш с евентуалните финансови проблеми (все пак не е 100% че ще станат) скачай в новата колица и им се радвай 
Последна промяна от RadoShopa на Пон 25 юли 2011 20:17, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съвет за Passat 6
Моля придържайте се към темата.
- jorosv
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 04 окт 2010 16:54
- Автомобил: BMW E61 530xd
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: съвет за Passat 6
значи моя е 2006та беше на 125 като го взех и за една година е вече на 158, като изключа едни двумасов маховик, за който е виновен предишния малоумен собстеник ( VW са изкарали тея коли за безплатна подмяна на дефентен маховик ама малоумника не е отишъл и съотвено повиквателното изгубило давност ) не съм имал никакви ядове, усещам, че турбото стана малко по-шумно преди около седмица тъй че ще го водя на преглед.
Има много теми дето плюят по тези пасати, НО никой не споменава, че при подменени пиезоинжектори проблемите с дюзите спират, също така колата е евтина за поддръжка ( смяна на масла и филтри 205 лева с Repsol масло ), накладките са малко по-скъпи но окачването и другите неща, които по неволя в България са консуматив са на прилични цени.
Не се стряскай то 100к km малко са и дори точно тези двигатели подхарчват доста масло до ~90k тъй че колата ти е разработена
Има много теми дето плюят по тези пасати, НО никой не споменава, че при подменени пиезоинжектори проблемите с дюзите спират, също така колата е евтина за поддръжка ( смяна на масла и филтри 205 лева с Repsol масло ), накладките са малко по-скъпи но окачването и другите неща, които по неволя в България са консуматив са на прилични цени.
Не се стряскай то 100к km малко са и дори точно тези двигатели подхарчват доста масло до ~90k тъй че колата ти е разработена
Re: съвет за Passat 6
Като чета за ето този проблем с маслените помпи : http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/o ... at-tdi.htm ,ми се струва ,че този мотор ще се превърне в новия душегуб на ВАГ.Лошото е,че този проблем се проявява при автомобили със сравнително малък пробег и съчетано с проблемните ПД елементи и прецакана DSG си е сериозно финансово натоварване,ако се случат наведнъж .Не знам дали се случва с всички такива мотори,но е добре да се има предвид при покупката на 2.0 ТДИ.Доколкото знам за дефектирали последователно две ПД при автомобили до 150 хил.км.ВАГ поема замяната на всички за своя сметка.Жалко,че с тази недомислица ,така са окепазили иначе нелошия като характеристики мотор,дано поне при следващото поколение с КР са го оправили.Така като гледам единствените свестни и надеждни мотори в гамата на В6 остават 1.9 ТДИ,1.8ТФСИ и 2.0 ТФСИ.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: съвет за Passat 6
къде си 4ел за прецакано дсг не знам
а този проблем с маслената помпа се отстранява то4но за 7 лева като го смениш навреме с по новата версия на привода 
-
big_dane
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: съвет за Passat 6
Колега въобще не се плаши от пробега. На баща ми пасата е от края на 2006 и е на 250 000 километра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта