Здравейте колеги
Милата седмица тъст ми на връщане от Дупница за Ихтиман малко преди Самоков вижда че му светва лампата за прегряване. С това светва и лампата за маслото. При отваряне вижда, че е спукано водното съединение от двигателя към дариатора на парното и няма грам вода. Решава да долеее масло поради светналата лампа. и в бързината излива едно шише спирачна течност в бързината. Сменя водното съединение и се прибираме до Ихтиман (36 км). Но като я огледах сега двигатела трака и тече от задната страна на двигателя под колекорите някъде. Немога да го видя от къде. Тракането също е около 1ви цилиндър. Маслоото беше сменено веднага. Моля помагайте.
Проблем след прегряване Голф 2 1.8 90 коня
Re: Проблем след прегряване Голф 2 1.8 90 коня
Щом колата е прегрята нищо чудно да е издухала гарнитурата на главата и от там да е този теч.А тропането на цилиндата ще го разберещ като свалиш главата за шлаиф и гарнитура 

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем след прегряване Голф 2 1.8 90 коня
От прегряването си опекъл 99 процента и сегментите.Поне при мен се получи и това.Три от маслените бяха залепнали за буталата и познай какво ставаше с маслото.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Проблем след прегряване Голф 2 1.8 90 коня
За сега ми се струва, че компресия има. колата е пъргава. Не пуши бяло отзад. Не вдига температура. Почукват само повдигачите и има теч на вода някъде отзад където е трудно да видя. Стича се до ръба на картера и от там капе на земята.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем след прегряване Голф 2 1.8 90 коня
Като минеш поне 1000 км си следи маслото и ще разбереш дали си ги опекъл.Сега си е само гадаене.
Re: Проблем след прегряване Голф 2 1.8 90 коня
Нормално като загрее толкова. Търси слабото място където да избие. При теб водата от съединението е ясно. Проблем няма наливаш пак вода и си готов. Сега работата е в двигателя кво има. Както е писал колега . Виж как се държи колата след 1000 км. Като работа и като разход. След това сподели.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта