След като при консуматори проблемът изчезва и оборотите се вдигат малко, ДРОСЕЛА НЕ Е виновен за проблема!
Уплътнението на дросела да не е прецакано при монтажа и демонтажа и да гълта въздух от там?
Според мен не си смята правилно гориво-въздушната смес и от там идват проблемите!
Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Уплътнението е здраво,надолу пръсках със спрей.
Сега пак гледах ~ 12 градуса на празен ход,ремъка със зъб назад ~ 6 градуса и проблемите изчезват(но записва грешка).Кое друго може да бута напред аванса.Т.датчици на антифриза и
вх.въздух дават коректни стойности.
Сега пак гледах ~ 12 градуса на празен ход,ремъка със зъб назад ~ 6 градуса и проблемите изчезват(но записва грешка).Кое друго може да бута напред аванса.Т.датчици на антифриза и
вх.въздух дават коректни стойности.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Руснаците пишат, че при всяко демонтиране на клапата да се подменя и уплътнението. При мене има и още едно - м/у клапата и филтърната кутия. Виж дали и при теб няма. 6 предварение за ФВ е нормално /явно са променили зацепването по грешките/ Все пак си мисля че ако нямаш проблеми и ти записва грешка, че може да е от компа и е по - добре да си караш така.
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Има го и др.уплатнение.И без кутията работи по същия начин.Свалях и затапвах и маркуча за сервото.Със зъб назад нестава,защото след минута пуска мн.гориво.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Не ми е ясно как работи с разкачен датчик на разпределителния вал и не записва грешка. Да не си със софтуер за дизел? 
Шегата настрана, ама някои сменят платки в компа за да си решават проблемите /явно не винаги успешно/ Другото обяснение е че тоя датчик не работи и за това влиза в авариен режим - мени си показанията и компа го игнорира. Ако се наруши таймаута м/у двата датчика също влиза в авариен. При недостъчно време на впръскване /полупразни повдичачи, пак се нарушава този интервал извън компенсаторните възможности на компа./ При мене при спадане на скоростта с 200 оборота по урва на същата предавка и недостатъчно налягане на маслото ми премигваше лампата. Затова тръгнах оттам този път. Иначе на клапата й дават 300х.км. живот на пистите. Сега съм немска на 160 хиляди. Вярвам на сервизите им, а не на нашите автоморги. Не виждам защо не си измериш налягането на маслото и пак да говорим.
Шегата настрана, ама някои сменят платки в компа за да си решават проблемите /явно не винаги успешно/ Другото обяснение е че тоя датчик не работи и за това влиза в авариен режим - мени си показанията и компа го игнорира. Ако се наруши таймаута м/у двата датчика също влиза в авариен. При недостъчно време на впръскване /полупразни повдичачи, пак се нарушава този интервал извън компенсаторните възможности на компа./ При мене при спадане на скоростта с 200 оборота по урва на същата предавка и недостатъчно налягане на маслото ми премигваше лампата. Затова тръгнах оттам този път. Иначе на клапата й дават 300х.км. живот на пистите. Сега съм немска на 160 хиляди. Вярвам на сервизите им, а не на нашите автоморги. Не виждам защо не си измериш налягането на маслото и пак да говорим.
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Записва,и когато местих ремъка пак.Явно всичко си е на място.
Как да проверя,без да свалям скоростите позицията на датчика на коляновия вал отговаря ли
на позицята на буталата и от какво чете той-венеца на маховика или "ролката" в/у семеринга?
Как да проверя,без да свалям скоростите позицията на датчика на коляновия вал отговаря ли
на позицята на буталата и от какво чете той-венеца на маховика или "ролката" в/у семеринга?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Да не би да знаеш начин като свалиш скоростите да го провериш ТОВА?
- MaLixx
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Отвори си компа и виж да не е влизала вода.. Знаеш ли пък 
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Ако устройството е ,като на снимката си има белег.
На компа откачах само буксите(като нови).Почистил съм и проверил всички маси.
На компа откачах само буксите(като нови).Почистил съм и проверил всички маси.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Един колега му бяха сложили платка /карта?/ от автоматик и се беше оправила.
Ако беше Поло щях да кажа че има утечка на ток в помпата на централното от намокряне, ама на Ибиза не знам дали го има този недостатък.
Сеатите имат дефект че мокрят отпред таблото с релетата, което е отдолу, ако са запушени "олуците" в калниците. И ако си с централно реле, което управлява клапа, инжектори, помпа почва да прави каквото си иска. 96лв струва мисля - просто трябва да се провери дали има вода и там.
Ако беше Поло щях да кажа че има утечка на ток в помпата на централното от намокряне, ама на Ибиза не знам дали го има този недостатък.
Сеатите имат дефект че мокрят отпред таблото с релетата, което е отдолу, ако са запушени "олуците" в калниците. И ако си с централно реле, което управлява клапа, инжектори, помпа почва да прави каквото си иска. 96лв струва мисля - просто трябва да се провери дали има вода и там.
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Как да разпозная това реле(номер ?) иначе няма течове.
Някой да е виждал или знае ,колко градуса е предварението на празен ход на АКК ?
Никъде не пише
Някой да е виждал или знае ,колко градуса е предварението на празен ход на АКК ?
Никъде не пише

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
http://volkswagen.msk.ru/forum_txt/inde ... 56009.html
Друго няма - всички мотори от картинката са еднотипни. За който от тях намериш ръководство ще ти свърши работа.
И това ще ти е от полза: viewtopic.php?f=7&t=241333&hilit=%D0%90%D0%9A%D0%9A
Докато ровех открих за себе си това:
00525 020D nicht moglich 00525 020D невозможно
00525 020D Lambda-Sonde-G39 00525 020D Лямбда-зонд-G39
Така че няма да си сменям сондата. Спомням си че като купих колата беше удряно? дясно предно колело и носеше гумата. /Колко го оправиха не знам, но вече спря да носи./Пък и тоя проблем преди при завой в дясно, дето ми забиваше муцуна...вече го няма. Явно проблемът ми е или във вторичните вериги на запалването, или във вакуума /по- вероятно/ Да ти е.. диагностиките дето са ми ги правили.
Първото го отстраних със смяна на изгорялата ми помпа на централното от вода, второто ще го търся. Има си хас от ударен носач да го записва това. Или да са сложили ляв, вместо десен.... Предницата беше затворена навътре отдясно, дори видимо. Не знам дали при изправянето дали не се губи вакуум?
ПП. Нали темата е за оборотите, нека я направим такава а?
Друго няма - всички мотори от картинката са еднотипни. За който от тях намериш ръководство ще ти свърши работа.
И това ще ти е от полза: viewtopic.php?f=7&t=241333&hilit=%D0%90%D0%9A%D0%9A
Докато ровех открих за себе си това:
00525 020D nicht moglich 00525 020D невозможно
00525 020D Lambda-Sonde-G39 00525 020D Лямбда-зонд-G39
Така че няма да си сменям сондата. Спомням си че като купих колата беше удряно? дясно предно колело и носеше гумата. /Колко го оправиха не знам, но вече спря да носи./Пък и тоя проблем преди при завой в дясно, дето ми забиваше муцуна...вече го няма. Явно проблемът ми е или във вторичните вериги на запалването, или във вакуума /по- вероятно/ Да ти е.. диагностиките дето са ми ги правили.

Първото го отстраних със смяна на изгорялата ми помпа на централното от вода, второто ще го търся. Има си хас от ударен носач да го записва това. Или да са сложили ляв, вместо десен.... Предницата беше затворена навътре отдясно, дори видимо. Не знам дали при изправянето дали не се губи вакуум?
ПП. Нали темата е за оборотите, нека я направим такава а?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
keymaker написа:при пасат има подобни симптоми когато излезе от строя датчика на хидравликата(компенсира оборотите когато се затормози ДВГ от помпата),дали е възможно и тук да се случва същото
Май оттук ще започна.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
i.e.i написа:Как да разпозная това реле(номер ?) иначе няма течове.
Някой да е виждал или знае ,колко градуса е предварението на празен ход на АКК ?
Никъде не пише
Защо не почнеш с местене по белег и смяна на този датчик:
http://www.iauto.bg/index.php?m=71&lang ... 2&f=745571
или http://www.iauto.bg/index.php?m=71&lang ... &f=2169671 виж кой е по ОЕ №-а
явно има разлика и може да не са ти сложили подходящ /външно са еднакви, ама пиновете нe са/ Видях и колко ти струва дросела - над 1000лв Бош бррррр...../1025-1220/ И от него може да е ако е несъответен. По този каталог разбрах че този в колата ми е от АЕR, ама слаган на ЛУПО и Ароза, а не на Поло и затова ми гореше бенз с 2л/100 отгоре, /http://cgi.ebay.de/Seat-Skoda-VW-Throttle-Body-408237130004-030133064F-/120714846372?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c1b2a60a4#ht_2844wt_754/ като ми записваше грешка горивна смес на високи обороти. С тоя дросел не можех да задържа 2000 об/мин. Май ще го пусна в продава за Лупо с АЕR - нищо му няма значи.
Последна промяна от maslinkov на Пет 29 юли 2011 15:47, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
И да затворим темата - един цитат от Сеат форума:
mitaraf
Потребител
Регистриран на: 30 Мар 2009
Мнения: 26
Местожителство: Кюстендил
Кара: Seat Cordoba Vario 1,4 MPI. Opel Vectra A 2,0 16V
Пуснато на: Вто Мар 16, 2010 8:33 pm Заглавие:
shimavon написа:
колега ,аз имам ибиза със същия мотор.ако не ти представлява трудност, би ли написал къде се намира този датчик, че и на мен някой, път ми преиграват оборотите на празен ход.благодаря предварително!
Точно под стартера. В самият блок на двигателя е. Държи се на едно болтче, непосредствено до маховика. За достъп до него обаче се сваля стартера, което не е кой знае колко трудно.
Проблема и РЕШЕНИЕТО:
Колеги при мен се получи следния проблем, който отстраних и затова пиша, ако някой пати да знае какво да търси.
Купих двигател АNW на Варио 1,4 2000г. Тъй като ми трябваше само механичната част, ползвах всичко останало като агрегати и електроника от стария АКК. Интересното бе, че купих двигателя от опожарен автомобил, като доста се озорих докато стигна до самия метал. Махнах обгорялите маркучи, кабели и колектори, закачихме мойте чарколяци и запалихме колата. Работеше нормално, но светеше лампата ЕРС. Колата палеше трудно - имаше голямо предварение и риташе обратно. Общо взето изглеждаше все едно, че затяга стартера и губи ток. Ускорението беше на интервали, при смяна на предавки гърмеше леко през ауспуха. Веднага предположих, че катализатора е задръстен. Отрязахме го - промяна нямаше. Прегледахме всички гърнета - бяха напълно здрави. При тормоз, изпускателния колектор ставаше алено червен около ламбда сондата. Сменяхме свещи, кабели - без промяна. Отидохме на диагностика. Веднага показа датчик на колянов вал. Сменихме го - никаква промяна. Вече бях готов да вадя този двигател и да слагам друг, когато едно приятелче работещо в сервиз, каза че са имали подобен проблем при Ибиза със същият мотор. Проблемът идвал от един венец, от който чете датчика на коляновия вал. Намирал се зад маховика. Имал някакви пластмасови или нещо подобни държачи или втулки. Вследствие на моят частен случай и голямата топлина при горенето на двигателния отсек, най-вероятно тези втулки са се стопили иса изместили този венец, откъдето съответно датчика вече взима грешен сигнал и става голямо объркване и предварение, което пък електрониката постоянно връща, за да не счупи мотора. Тъй като така или иначе вече бях се предал, откарахме колата и свалиха скоростите, съединителя и маховика. Намериха хората някакви чарколяци, доколкото разбрах от Фабия и оправиха нещата. Събрахме всичко и колата се оправи. Сега върви безпроблемно /поне по механиката/, пали нормално и дава доста приличен разход на гориво. Лампата ЕРС угасна. Та определено можех да си купувам датчици за колянов вал, без да подозирам, че някое шибано келеме е решило с цел постигане на макс. ниско тегло да направи тези втулки от пластмаса.
Дано съм помогнал на някой, който има подобни симптоми, защото човек се учи най-вече от грешки. Успех.
mitaraf
Потребител
Регистриран на: 30 Мар 2009
Мнения: 26
Местожителство: Кюстендил
Кара: Seat Cordoba Vario 1,4 MPI. Opel Vectra A 2,0 16V
Пуснато на: Вто Мар 16, 2010 8:33 pm Заглавие:
shimavon написа:
колега ,аз имам ибиза със същия мотор.ако не ти представлява трудност, би ли написал къде се намира този датчик, че и на мен някой, път ми преиграват оборотите на празен ход.благодаря предварително!
Точно под стартера. В самият блок на двигателя е. Държи се на едно болтче, непосредствено до маховика. За достъп до него обаче се сваля стартера, което не е кой знае колко трудно.
Проблема и РЕШЕНИЕТО:
Колеги при мен се получи следния проблем, който отстраних и затова пиша, ако някой пати да знае какво да търси.
Купих двигател АNW на Варио 1,4 2000г. Тъй като ми трябваше само механичната част, ползвах всичко останало като агрегати и електроника от стария АКК. Интересното бе, че купих двигателя от опожарен автомобил, като доста се озорих докато стигна до самия метал. Махнах обгорялите маркучи, кабели и колектори, закачихме мойте чарколяци и запалихме колата. Работеше нормално, но светеше лампата ЕРС. Колата палеше трудно - имаше голямо предварение и риташе обратно. Общо взето изглеждаше все едно, че затяга стартера и губи ток. Ускорението беше на интервали, при смяна на предавки гърмеше леко през ауспуха. Веднага предположих, че катализатора е задръстен. Отрязахме го - промяна нямаше. Прегледахме всички гърнета - бяха напълно здрави. При тормоз, изпускателния колектор ставаше алено червен около ламбда сондата. Сменяхме свещи, кабели - без промяна. Отидохме на диагностика. Веднага показа датчик на колянов вал. Сменихме го - никаква промяна. Вече бях готов да вадя този двигател и да слагам друг, когато едно приятелче работещо в сервиз, каза че са имали подобен проблем при Ибиза със същият мотор. Проблемът идвал от един венец, от който чете датчика на коляновия вал. Намирал се зад маховика. Имал някакви пластмасови или нещо подобни държачи или втулки. Вследствие на моят частен случай и голямата топлина при горенето на двигателния отсек, най-вероятно тези втулки са се стопили иса изместили този венец, откъдето съответно датчика вече взима грешен сигнал и става голямо объркване и предварение, което пък електрониката постоянно връща, за да не счупи мотора. Тъй като така или иначе вече бях се предал, откарахме колата и свалиха скоростите, съединителя и маховика. Намериха хората някакви чарколяци, доколкото разбрах от Фабия и оправиха нещата. Събрахме всичко и колата се оправи. Сега върви безпроблемно /поне по механиката/, пали нормално и дава доста приличен разход на гориво. Лампата ЕРС угасна. Та определено можех да си купувам датчици за колянов вал, без да подозирам, че някое шибано келеме е решило с цел постигане на макс. ниско тегло да направи тези втулки от пластмаса.
Дано съм помогнал на някой, който има подобни симптоми, защото човек се учи най-вече от грешки. Успех.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта