


Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
Здравейте.От една година имам Пасат 5 2.5 ТДИ 150к.с.Помпата в резервоара почна да прави проблеми преди около 2 месеца.Първия път спрях е след два часа не щя да запали.На маркуча след горивния филтър не се виждаше нафта.Обезвъздуших ме с майстора и той ми каза,че ми била малко нафтата и не можела да прехвърли от едната половина в другата,имаше половин резервоар.Карах около два месеца без проблем до днес.Снощи спрях и днес същата работа като предния път.Някой имал ли е такъв проблем.Дайте съвет.
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
Аз имам същия проблем. Помпата е за смяна, не съм чувал да има друго решение. Иначе пали колата с много въртене (ама много). При мен почва да свети като коледно дръвче таблото, но запалва (ако не падне акумулатора преди това
)
Проблема го имам от около година и нещо, и все не стигам да я сменя тая помпа. Може да ми го направи 2 пъти за една седмица, а може и да не ми го направи с месеци. Даже съм забелязъл, че на студено не го прави, не знам каква е логиката.

Проблема го имам от около година и нещо, и все не стигам да я сменя тая помпа. Може да ми го направи 2 пъти за една седмица, а може и да не ми го направи с месеци. Даже съм забелязъл, че на студено не го прави, не знам каква е логиката.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
Това не го правете. На тия куци мотори им гори електрониката на помпата от въртене баз гориво.
По-добре като няма да смениш помпата сложи една гумена ръчна помпичка да качиш гориво. Или карайте винаги над средата на резервоара.
Макар, че аз не мога да си обясня каква е логиката да не запали заради липса на гориво, а с много въртене да запали.
По-добре като няма да смениш помпата сложи една гумена ръчна помпичка да качиш гориво. Или карайте винаги над средата на резервоара.
Макар, че аз не мога да си обясня каква е логиката да не запали заради липса на гориво, а с много въртене да запали.
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
При мен не съм сигурен точно какъв е проблема. Не съм гледал какво се случва вътре, докато го мъча да запали. Карал съм я на няколко майстора и всичките казват, че помпата е за смяна. На пасатите също се прецаквали. Иначе може да ми го направи и на пълен резервоар. Въобще не мога да разбера каква може да е причината.
Другия месец я сменям, да не правя стартера после...
Другия месец я сменям, да не правя стартера после...

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
При тази модификация нямаше ли някаква шашава система с вакууми за подкачване на горивото? Друг случай е ако са сменявали скоро горивен филтър, да са прецакали я О-пръстен на клапана, самия клапан, някоя скоба да не е дозатегната или от някъде да вкарва въздух.
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
Помпата ти е за смяна. Правел съм такъв ,,Пасат,,. Когато почукаш помпата и тръгва,но проблема се решава със смяна.Помпата не изравнява само нивото в резервуара, тя качва и до филтара, няма смисъл да я караш с нафта над полвината, пак ще спре. Смяна и това е, колкото и да боли.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
marchev написа:Помпата ти е за смяна. Правел съм такъв ,,Пасат,,. Когато почукаш помпата и тръгва,но проблема се решава със смяна.Помпата не изравнява само нивото в резервуара, тя качва и до филтара, няма смисъл да я караш с нафта над полвината, пак ще спре. Смяна и това е, колкото и да боли.
Качва до филтъра друг път, ни на AFB, ни на AKN мотора.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
°niksi° написа:Качва до филтъра друг път, ни на AFB, ни на AKN мотора.
И аз нещо такова съм дочул, а на по-новите модификации вече помпите в резервоара били напорни и те качвали вече.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
Май на PD помпите са подкачващи. Но не знам дали на всички ...
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
°niksi° написа:marchev написа:Помпата ти е за смяна. Правел съм такъв ,,Пасат,,. Когато почукаш помпата и тръгва,но проблема се решава със смяна.Помпата не изравнява само нивото в резервуара, тя качва и до филтара, няма смисъл да я караш с нафта над полвината, пак ще спре. Смяна и това е, колкото и да боли.
Качва до филтъра друг път, ни на AFB, ни на AKN мотора.
Точно за PD писах, извинявам се ако съм подвел колегатаbrum написа:Май на PD помпите са подкачващи. Но не знам дали на всички ...

- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
И аз съм малко виновен, че му превзех темата на човека. 

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
много ли боли тая помпа,възможно е да гълта въздух,щото на прозрачния маркуч след горивния филтър няма нафта
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
Китайската за Б5 е 205 лв.
VDO е някъде към 500 лв.
Тази помапа много лесно се проверява дали бачка.
Функцията и е да събира горивото от резервоара в нещо като кофичка от която ГНП-то смуче.
Прегледай си хубаво връзките филтър-ГНП /входяща и обратна/ о маркучите за обратна нафта. По принцип 2.5 тди страда от елекреоника на ГНП-то, но там откаже ли няма палене завинаги /докато не се оправи ел. блока/
На ПД моторите /не на всички обаче/ има подкачваща помпа, но AKN и AFB не спадат към тях.
VDO е някъде към 500 лв.
Тази помапа много лесно се проверява дали бачка.
Функцията и е да събира горивото от резервоара в нещо като кофичка от която ГНП-то смуче.
Прегледай си хубаво връзките филтър-ГНП /входяща и обратна/ о маркучите за обратна нафта. По принцип 2.5 тди страда от елекреоника на ГНП-то, но там откаже ли няма палене завинаги /докато не се оправи ел. блока/
На ПД моторите /не на всички обаче/ има подкачваща помпа, но AKN и AFB не спадат към тях.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Помпа в резервоара на Пасат 5 2.5 ТДИ 150 к.с.
електрониката вече я правих
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта