Питане за глави на 16 в мотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот Vankata_84 » Чет 28 юли 2011 22:40


Аз карам А6 с АЦЕ мотор. По ваше мнение каква е най-добрата комбинация ако взема АБФ за донор??? Къде да пипам за да стане 160коня? Аудито е куатро, върви си супер, но е масларка :banghead: Така и така ще го отварям, бих отделил до 2000лв. за засилване. Ще стигнат ли въобще за нещо, или да не се занимавам? :drunk




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот Vankata_84 » Съб 30 юли 2011 16:52


Ей много потайни сте бе колеги :banghead: Шегувам се. Ще ми се пръсне главата от мислене какво да я правя тая кола. Харчи масло, ще се отваря за ремонт 100%.
-Едното което си мисля да направя е Голф 3-ка цл за донор. Ясно е АБФ-а ревизиране и в Аудито.
-Другото което ми е вариант е да взема колектор, рейка с дюзи, дросел, и да мина на мега. За мегата ще ми трябва помощ обаче което ме притеснява :(
-Трети екстремен вариант ако 3000лв бюджет стигат за турбиниране на АЦЕ да ги събирам и да я почвам.

Нужни са ми вашите съвети. В Ауди клуб прекалено много се подценяват 4-ри цилиндровите двигатели, и това ме отказва да търся инфо там.

Поздрави, ако някой прецени че въпросите не са за тук нека се изтрият постовете ми :beer


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот mk1 » Сря 03 авг 2011 15:59


9a блок + kr глава + abf валове + abf колектор тръбен + 2Y скорости = перфектния вагин мотор ;)

Последна промяна от mk1 на Сря 03 авг 2011 21:37, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот Ventci_abf » Сря 03 авг 2011 16:22


именно


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот miro_hack » Сря 03 авг 2011 17:54


2 чифта абф колектори? 8) Кр-ските са асматици :lol:


Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот brutalisimo » Чет 04 авг 2011 0:27


9a блок + kr глава + abf валове + abf колектор тръбен + 2Y скорости = перфектния вагин мотор


я само да попитам кое е "+" на абф валовете освен да речем лифта :roll:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 04 авг 2011 10:34


[quote="brutalisimo"

я само да попитам кое е "+" на абф валовете освен да речем лифта :roll:[/quote]

дюрейшъна и лоб сепарейшъна :)


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Питане за глави на 16 в мотори

Мнениеот miro_hack » Чет 18 авг 2011 19:50


Ще вметна малко питане за степен.

Искам да измеря степента на кр-а :

С тези данни - 1781ccm степен 10:1 - 44,5...- ccm камера... излиза 10:1 наистина
но според накой тя е 47ссм и там степента излиза 9.47:1 степен
което ме обърква и незнам какво да правя,накрая ще сметна цилиндъра и камерата- със стъкло но пак незнам гнездата как да ги вкарам в обема на камерата и да ги вкарвам ли вобще? :(
Трябва ми за да изчисля с 0.5 свалена глава колко ще е степента...

HELP?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта