
Загуба на антифриз(вода)
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Загуба на антифриз(вода)
Здравейте колеги,от доста време голфа ми губи вода уж всичко е наред и няма видими течове но...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Загуба на антифриз(вода)
Ей сега ще ти "изреве" някой да ползваш търсачката...
Добре е да напишеш каква точно е колата - двигател /код/ и т. н. Дизел, бензин, бензин-газ? При наличие на газова "язвите" за оглед стават повече... Иначе - щом не "надува" и си изключил по-неприятния вариант /гарнитура глава/ си вдигаш оборотите /ок 2000 об/мин са достатъчни.../ и оглеждаш/оглеждате мн. внимателно из коша дали не просълзява/църка от някъде - съединения/скоби/щуцери, "октоподи"/"тройници", около датчици/термостат, тапи на блока, радиатор, може и радиаторчето на парното да е виновник и ако теча е сравн. малък се хваща по-трудно - това важи и за в коша - при малки /относително/ загуби течността се изпарява бързо от топлината - огледай и за следи, ако си с антифриз такива следи се хващат маалко по-лесно заради оцветяването... Късмет, успех и т. н., пиши тука, когато откриеш какво е - добре е да се знае...
П.П. Ако пропускам нещо - нека колегите да ме допълнят...

Добре е да напишеш каква точно е колата - двигател /код/ и т. н. Дизел, бензин, бензин-газ? При наличие на газова "язвите" за оглед стават повече... Иначе - щом не "надува" и си изключил по-неприятния вариант /гарнитура глава/ си вдигаш оборотите /ок 2000 об/мин са достатъчни.../ и оглеждаш/оглеждате мн. внимателно из коша дали не просълзява/църка от някъде - съединения/скоби/щуцери, "октоподи"/"тройници", около датчици/термостат, тапи на блока, радиатор, може и радиаторчето на парното да е виновник и ако теча е сравн. малък се хваща по-трудно - това важи и за в коша - при малки /относително/ загуби течността се изпарява бързо от топлината - огледай и за следи, ако си с антифриз такива следи се хващат маалко по-лесно заради оцветяването... Късмет, успех и т. н., пиши тука, когато откриеш какво е - добре е да се знае...
П.П. Ако пропускам нещо - нека колегите да ме допълнят...
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Загуба на антифриз(вода)
1.6 бензин
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 04 авг 2011 12:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Българско
Re: Загуба на антифриз(вода)
Аз имах подобен теч на голф 3 1.6 бензин и много време не можех да разбера откъде си губи антифриза.
Оказа се, че е от тройника, където се намира вдясно на двигателя. Само, че течът се активирше, когато колата загрее, затова че не капеше от никъде. И понеже беше много малък водата се изпаряваше.
Та се озорих много докато разбера защо става така. Но просто трябва внимателно оглеждане за по-дълъг период от време и ще установиш от къде изпуща.
Оказа се, че е от тройника, където се намира вдясно на двигателя. Само, че течът се активирше, когато колата загрее, затова че не капеше от никъде. И понеже беше много малък водата се изпаряваше.
Та се озорих много докато разбера защо става така. Но просто трябва внимателно оглеждане за по-дълъг период от време и ще установиш от къде изпуща.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Загуба на антифриз(вода)
От тройника излезна колега за което благодаря за информацията.
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Загуба на антифриз(вода)
Аз и тоя пласмасовия тройник смених и пак изпуска от някъде 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Загуба на антифриз(вода)
low_creep написа:Аз и тоя пласмасовия тройник смених и пак изпуска от някъде
Виж си на канал тапите на ДВГ.акое карана някога с вода изгниват и през шуплите се процежда антифриз,но само при загряване и повишаване на налягането.Затова - на топъл ДВГ и на канал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта