Здравейте Колеги, имам следния проблем, който не мога да го реша и затова се обръщам към Вас тук във форума за помощ и съвети:
Имам Голф 4 1,9 ТДИ 116 к.с. със софтуерен чип и е помпа дюза. Преди време за почна да губи антифриз – първо на около 500-600 км литър, и така до скоро като за 100 км изгуби пак около 1-1,5 литра антифриз. Вкарах го в сервиз за да разбере от къде тече. След няколко дни гледане на всичко /маркучи, трипътници, и всичко друго/ открихме че течът е от преливника на казанчето и то само при високи обороти и майсторите ми казаха че е за гарнитура. Свалят главата пращат я на майстор за шлайф, като майсторът я шлайфа, без да ми кажат сменят 3 криви клапана и сглобяват. Палим карам си и след около 50-60 км започва страшно тресене на двигателя придружен с бял пушек. След това пак сервиза. Казват ми че майсторът при шлайф не е сменил гумичките на дюзите. Купувам гумички сменят ги. Излизам и пак същото 50-60 км и едната дюза отказва. Отново в сервиза. Сега последната версия е че главата има ръбове – там където се слага дюзата и ми казват ИЛИ НОВА ГЛАВА С ДЮЗИ или самите дюзи се нагряват и се слагат за да легнат плътно. Наистина ли като се свалят дюзите, никога не могата д се напасват. МОЛЯ ВИ за помощ кажете ми какво да правя страшно много ми харесва колата, искам да сия карам, но до тук съм на 1000 лв. ремонти и нямам кола. И ако може някой да ми каже къде да отида за да си направя колата че май тук при мен майстори няма, защото си прехвърлят топката един на друг, взимат ти парите и нямаш автомобил. Закарах напълно работещата и здрава кола за преглед на теч, а сега вече нямам и кола. ПРЕДВАРИТЕЛНО ВИ БЛАГОДАРЯ



Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Защо не погледнеш в tdibg.com . Момчетата са от Враца.Не ти е далече.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BYLA SLATINA
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Погледнах, но и там няма решение
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
не си случил на сервиз аз да ти кажа. Тея майстори идея имат ли си колко стува глава с дюзи?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BYLA SLATINA
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
сега отивам да видя какво се случва с колата и ще ги питам колко струва глава с дюзи- А по принцип колко струва ?????
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
papito82 написа:Здравейте Колеги, имам следния проблем, който не мога да го реша и затова се обръщам към Вас тук във форума за помощ и съвети:
Имам Голф 4 1,9 ТДИ 116 к.с. със софтуерен чип и е помпа дюза. Преди време за почна да губи антифриз – първо на около 500-600 км литър, и така до скоро като за 100 км изгуби пак около 1-1,5 литра антифриз. Вкарах го в сервиз за да разбере от къде тече. След няколко дни гледане на всичко /маркучи, трипътници, и всичко друго/ открихме че течът е от преливника на казанчето и то само при високи обороти и майсторите ми казаха че е за гарнитура. Свалят главата пращат я на майстор за шлайф, като майсторът я шлайфа, без да ми кажат сменят 3 криви клапана и сглобяват. Палим карам си и след около 50-60 км започва страшно тресене на двигателя придружен с бял пушек. След това пак сервиза. Казват ми че майсторът при шлайф не е сменил гумичките на дюзите. Купувам гумички сменят ги. Излизам и пак същото 50-60 км и едната дюза отказва. Отново в сервиза. Сега последната версия е че главата има ръбове – там където се слага дюзата и ми казват ИЛИ НОВА ГЛАВА С ДЮЗИ или самите дюзи се нагряват и се слагат за да легнат плътно. Наистина ли като се свалят дюзите, никога не могата д се напасват. МОЛЯ ВИ за помощ кажете ми какво да правя страшно много ми харесва колата, искам да сия карам, но до тук съм на 1000 лв. ремонти и нямам кола. И ако може някой да ми каже къде да отида за да си направя колата че май тук при мен майстори няма, защото си прехвърлят топката един на друг, взимат ти парите и нямаш автомобил. Закарах напълно работещата и здрава кола за преглед на теч, а сега вече нямам и кола. ПРЕДВАРИТЕЛНО ВИ БЛАГОДАРЯ
Преди като е работила както трябва а, само е губила течност и то точно от разширителното казанче точно това е бил проблема и точка. Не трябваше да се съгласяваш за ремонта когато двигателя работи. Колата е като гом-ото видиш ли го прескачаш демек работи ли нещо не се бара.
Последна промяна от nikson85 на Съб 30 юли 2011 19:34, променено общо 1 път.
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
papito82 написа:сега отивам да видя какво се случва с колата и ще ги питам колко струва глава с дюзи- А по принцип колко струва ?????
Много, втора употреба, значително по-евтино, но сумата ще е четирицифрена.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
morfei1 написа:не си случил на сервиз аз да ти кажа. Тея майстори идея имат ли си колко стува глава с дюзи?
А на тези майстори можеш ли да им кажеш да правят това което прави вятъра??? Как преди да отворят мотора си е работил перфектен,а сега глава с дюзи


- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Явно тук всички сте направили по няколко ПД мотори и всичко е ясно.
Вадил съм дюза от ПД мотор която е хлабава с поне 1 мм.
Колегите най-вероятно са разменили местата на дюзите - аз винаги си бележа коя от къде свалям и си ги слагам обратно по местата след това, не че няма шанс да се получи като при колегата но е много по-малък.
Вадил съм дюза от ПД мотор която е хлабава с поне 1 мм.
Колегите най-вероятно са разменили местата на дюзите - аз винаги си бележа коя от къде свалям и си ги слагам обратно по местата след това, не че няма шанс да се получи като при колегата но е много по-малък.
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Въпроса не е в това кой колко мотора е направил, а в това как си си свършил работата, за която си получил възнаграждение 
А това че немогат да си решът проблемите, и това че са допуснали да издадът колата по този начин, говори само и едниствено, че това е първото PD което са отваряли.
Никой не е застрахован от издънки, въпроса е как реагираш като ти се случат. ....тези мънкат като @@@@@.

А това че немогат да си решът проблемите, и това че са допуснали да издадът колата по този начин, говори само и едниствено, че това е първото PD което са отваряли.
Никой не е застрахован от издънки, въпроса е как реагираш като ти се случат. ....тези мънкат като @@@@@.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
°niksi° написа:Явно тук всички сте направили по няколко ПД мотори и всичко е ясно.
Вадил съм дюза от ПД мотор която е хлабава с поне 1 мм.
Колегите най-вероятно са разменили местата на дюзите - аз винаги си бележа коя от къде свалям и си ги слагам обратно по местата след това, не че няма шанс да се получи като при колегата но е много по-малък.
Ники при теб идват на платформи и си тръгват на собствен ход защото знаеш какво и къде да пипнеш,но колегата е утишъл на ход и трябва да си ходи с пътна помощ това ми е идеята. Като не знаят какво да правят по-добре да не правят нищо а не да се учат на неговата кола


- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
ПД мотора е гадна работа и много недомислена, лошото е че тепърва масово им излизат проблемите и много хора дето са правили по-стари си мислят че е същото. Аз също не ги обичам защото мразя да правя компромиси по принцип а най-вече при ПД. Много народ съм отказал като съм им сметнал груба сметка по отварянето и правенето на такъв, но тези които са направени мисля че са доволни и повече не са имали проблеми. Лошото е че понякога изпадаш в положение дали-или и е много важно да вземеш правилното решение и да прецениш точно ситуацията и рисковете.
Ако на колегата са сменени читаво о-пръстените и са спазили местата на дюзите и съответно са читави опорите които ги държат и са стегнати и регулирани правилно и пак има зор ще излезе или дюза или гарнитура защото назнайно защо за мен но някой слагат по-дебели гарнитури като правят тези мотори, пак може би някакво презастраховане.
Ако на колегата са сменени читаво о-пръстените и са спазили местата на дюзите и съответно са читави опорите които ги държат и са стегнати и регулирани правилно и пак има зор ще излезе или дюза или гарнитура защото назнайно защо за мен но някой слагат по-дебели гарнитури като правят тези мотори, пак може би някакво презастраховане.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Аз пък мисля,че се объркали нещо "О"-пръстените- или са им пуснали по една стружка без да искат или са им объркали местата или нещо такова.Или болтовете са им разтегнати.А кой знае и как са ги регулирали...
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Ако ръбовете в главата са много големи, се минава на вариант втулки. 50-60 км, според мен е твърде много време за да се прояви проблем от гумички на дюзи. Проблема може би е друг. Пушенето и тресенето са признак за не работещ цилиндър в който ПОСТЪПВА нафта. Дори и да не уплътняват О-пръстените, за да влезе нафта в цилиндъра, то тя трябва да премине през медната дифтунга на дюзата, а при добър монтаж, това няма как да се случи. За колко време се оправя колата след като се ошашави ?
PS: Кола на приятел с подобен симптом :
viewtopic.php?f=24&t=261916&hilit=ajm
PS: Кола на приятел с подобен симптом :
viewtopic.php?f=24&t=261916&hilit=ajm
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата
Дюзата няма медна дихтунга
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта