AFR уред за дизел

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

AFR уред за дизел

Мнениеот brum » Пет 29 юли 2011 19:36


Можете ли да ми препоръчате читав AFR за дизел? Чувал съм, че саждите им действали неблагоприятно и бързо си заминавали ...




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот rabotnika » Пет 29 юли 2011 20:18


Заминават си да като са ти калпави настройките си заминават за нула време
Иначе вземи си сонда с уред примерно зеитроникс
И що изобщо ти трябва ъред само за да го имаш?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот brum » Пет 29 юли 2011 21:30


За да си настроя колата.

Като идеш на дино да си настройваш колата ще им скапеш ли AFR датчика? Малко ме съмнява, че с лоши настройки ще се строши датчика ...


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот rabotnika » Пет 29 юли 2011 22:02


А на бас? Като го на бухаш с неизгоряла нафта ко става със сензора? Сигурно работи безупречнокакто в самото начало?кой ти каза че с уред ще стане твоята работа незнам ама не се надявай много а и да те светна още нещо че чувам в един друг "форум" се взимаш за серизен мапер да настриш дизел не е да настроиш мегаскуирт
Аз спирам до тук ако греша някъде някой да ме поправи


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот Vizor » Пет 29 юли 2011 22:18


Момчето чете и може и да си я настрои защо не? Има няколко правила, които трябва да спазва, но за тях определено ти трябва шаси-динамометър.. :)


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот rabotnika » Пет 29 юли 2011 22:25


Не съм казъл че неможе
Но не е така просто като да настроиш мега /сам знаеш че и 5токласник може да я настрои/
Ако става с една сонда то всеки малко по в час с английския с малко четене и ще започне да си настройва колата така ли?
Купи си зеитроникс имат софт с които не ти е нужен уред и настройвай цял ден


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот Vizor » Пет 29 юли 2011 23:30


Много добре знаеш за какво говорех. Разбира се, че с малко четене не става, но според мен ако посети дино може и да успее.. Ще види мнго неща там ;) Къде какво идва.. и защо идва там.. ще се научи! Никой не е роден научен. А да настроиш мега също не е толкова просто колкото го описа. И там има аванси :)

Ако заминаваха толкова лесно сондите .. в големите сервизи с дина щяха да сменят по две на седмица mhihi А там вече с кви неща ги цапат сондите mhihi


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот brum » Съб 30 юли 2011 8:02


Точно за сондата в Хеед 91 става дума. Момчето на диното каза, че е някаква която оцелявала. Старата била друга и заминала много бързо.

Неизгорялата нафта се вижда и по пушеците. Пушеците са ограничнеи максимално. AFR-а ми трябва защото нито картата за напрежения на помпата може да се сметне много точно (нищо, че съм докарал да показва разхода веренс с +-2%), нито MAF-а е достатъчно точен за да ми даде правилни данни. А от правилните смесят и икономичност, и вървеж.

За авансите съм го измислил вече, но не съм го почнал. На шайбата на разпределителния вал се монтира датчик като за колянов. Добавя се малък магнит за да се знае кое е ГМТ. Използва се и Beru PSG като около 10 пъти по-евтин вариант от аналозте за мерене на налягане в цилиндрите. Това като стане детайлите ще бъдат пуснати е нета за да може който има желание да знае точно какво да направи.

Не знам защо си решил, че се вземам за сериозен мапер. Мога да правя само дизели и само от VAG групата. И не всички. Маперите го правят това за пари при всеки който може да си плати. Аз го правя или за приятели или ако някой помоли за услуга и парите са символични. Маперите си имат и дино, аз си нямам. А за пари си имам доходоносна работа и това го правя изцяло като хоби. Тъй че съм далеч от "сериозен" мапер.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот brum » Съб 30 юли 2011 8:28


Четяйки в нета какво изскача май Bosch LSU4.9 е подходящ. На разни места пише, че е дизайннато за дизел. Ако е така няма да има проблем с малко пушеци...

Издържа до над 900 градуса, а след турбото трябва да са бая по-малко. Мери в достатъчно широк диапазон (ако правилно съм се ориентирал по сметките поне от 9:1 до много:1).

Някой пробвал ли е такова на дизел? Или да знае дадено дино да работи с LSU4.9 за да мога да поразпитам колко време оцелява...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AFR уред за дизел

Мнениеот Vizor » Съб 30 юли 2011 11:44


До колкото помня първата сонда в Хеед е издържала над 2 години. После бяха купили еквивалент, който замина бързо и после отново оригинален аутроник, който 100% все още работи, а я чукат яко. А за 4.9 мога да кажа само лоши работи попринцип. Вземи нещо скъпо и хубаво! Иновейт не си взимай. Аз лично не съм доволен. Тука в стаята имам 2 изгоряли контролера!!! Работника правилно ти каза за Zeitronix-а. Там имаш уникален лог и можеш да вържеш егт, мап и да гледаш доста неща на живо, къде ходят и на къде вървят mhihi Не забравяй, че има сензори за по 50$ и за по 200$ ;) И все пак ти препоръчвам, ако правиш нещо, да го правиш на дино! Мисля, че щом си умно момче, ще знаеш защо го казвам.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 34 госта