
Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Мда и при мен шофьорското рамо прави проблем. И другото беше зле, но шофьорското си играх 40мин докато го измъкна. Я ми кажете дали съм разменил рамената при сглобяването. Шофьорската чистачка закача леко във вратата, но само на най-бързата степен в началото. Като работят повече време почва и на предпоследна степен да закача. на интервал не закача(поне няма чаткащ звук). Разменил ли съм ги? 

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
hooligan_sk написа:Мда и при мен шофьорското рамо прави проблем. И другото беше зле, но шофьорското си играх 40мин докато го измъкна. Я ми кажете дали съм разменил рамената при сглобяването. Шофьорската чистачка закача леко във вратата, но само на най-бързата степен в началото. Като работят повече време почва и на предпоследна степен да закача. на интервал не закача(поне няма чаткащ звук). Разменил ли съм ги?
Най-вероятно си ги разменил, по-дългото е на шофьорската чистачка.
Аз като ги обърках и постоянно чукаше горе във вратата, както и винаги се стичаше вадичка там където едната чистачка обира мръсотията на другата.Сега няма проблем.
- M-I-T-A-K-A
- Мнения: 283
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Здравеите!На някой от Пловдив да му се намира счупен механизъм от чистачките да го отърва от едното въртящо се рамо (това с резбата )???
Нужно ми е дясно ама ако няма и ляво става!
За голф 4!
телефона за връзка е 0883327650
Благодаря предварително!
пп
тъй като няма пловдивчани с излишни рамена ,разширявам търсенето!
На никой ли нему е останало 1 ненужно рамо за ПРОДАЖБА???
Вече са поправени!!!
Нужно ми е дясно ама ако няма и ляво става!
За голф 4!
телефона за връзка е 0883327650
Благодаря предварително!

пп
тъй като няма пловдивчани с излишни рамена ,разширявам търсенето!
На никой ли нему е останало 1 ненужно рамо за ПРОДАЖБА???
Вече са поправени!!!
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
За кората под прозореца бих ви посъветвал да минете улея под стъклото с един нож. След това намажете ръба на кората хубаво с грес и после всичко става лесно 

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
M-I-T-A-K-A написа:Здравеите!На някой от Пловдив да му се намира счупен механизъм от чистачките да го отърва от едното въртящо се рамо (това с резбата )???
Нужно ми е дясно ама ако няма и ляво става!
За голф 4!
телефона за връзка е 0883327650
Благодаря предварително!
пп
тъй като няма пловдивчани с излишни рамена ,разширявам търсенето!
На никой ли нему е останало 1 ненужно рамо за ПРОДАЖБА???
Вече са поправени!!!
Колега защо не отидеш да видиш в някоя морга ???? 100% е пълно с такива неща, или едно ново ?
- M-I-T-A-K-A
- Мнения: 283
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Еми в моргата продават целия механизъм ,можеше да има някой само този детаил и да му е ненужен но както и да е всичко е наред вече (надявам се)небеше за мен! 

-
cccp_sds7
- Мнения: 100
- Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 10:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Браво на колегата много ценна тема
-
ceko84
- Мнения: 264
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
- Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Аз правих тази процедура,шофьорското така беше запекло,че с нагреване и бой с чука едва излезе,но все пак излезе.
Сега няма ядове,чистачките работят много добре.Препоръчвам на колегите да го направят това нещо,а не да чакат да запече.
Сега няма ядове,чистачките работят много добре.Препоръчвам на колегите да го направят това нещо,а не да чакат да запече.- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Трябва да решим проблема с шофьорското рамо, май само то блокира.Аз сложих едни нововъведения, но трябва време за да се разбере дали има ефект.След време ще споделя резултатите.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
hitman0013 написа:Трябва да решим проблема с шофьорското рамо, май само то блокира.Аз сложих едни нововъведения, но трябва време за да се разбере дали има ефект.След време ще споделя резултатите.
Лето господне 2009то правих процедурата за първи път. Сложих една много светла грес, образно казано като акациев мед... мисля че е за лагери. Преди 2 седмици свалях всичко защото почна да скърца, рамената бяха сухи, но се въртяха без усилие, дори шофьорското. Тоест щеше да изкара 3та година докато спече. Мисля че е достатъчно, такаче шкурете и гресирайте хубаво и сте готови

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Моите чистачки също започна да ги мързи преди около месец и вчера в обедната почивка благодарение на тази полезна тема си ги оправих. И при мен проблема беше в рамото пред шофьора. Използвах менгеме иначе няма избиване. Забърсах, намазах с грес NIRGIN за лагери и обратно по местата. Сега са супер, просто са като нови 
Кората седи на около 1-2 мм от стъклото, беше залепена, незнам нормално ли е, да не мокри нещо сега дъжда? Да я лепя ли и аз или да пробвам да я вкарам още?
пп: запълних фугата между кората и стъклото със силикон и стана доста прилично
Кората седи на около 1-2 мм от стъклото, беше залепена, незнам нормално ли е, да не мокри нещо сега дъжда? Да я лепя ли и аз или да пробвам да я вкарам още?
пп: запълних фугата между кората и стъклото със силикон и стана доста прилично
Последна промяна от skotis на Нед 25 сеп 2011 12:03, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
skotis написа:Моите чистачки също започна да ги мързи преди около месец и вчера в обедната почивка благодарение на тази полезна тема си ги оправих. И при мен проблема беше в рамото пред шофьора. Използвах менгеме иначе няма избиване. Забърсах, намазах с грес NIRGIN за лагери и обратно по местата. Сега са супер, просто са като нови
Кората седи на около 1-2 мм от стъклото, беше залепена, незнам нормално ли е, да не мокри нещо сега дъжда? Да я лепя ли и аз или да пробвам да я вкарам още?
Мойта никога не е била залепена, ако е щракнала хубаво в улея няма да имаш никакъв проблем

- tehniiik
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Колеги и аз преди 2 дена минах през вашата дилема с чистачките.С разглобяването минах безпроблемно.Механизъма и при мен беше запекъл на шофьорската чистачка.След ревизията с греста естествено чистачките тръгнаха перфектно.
Забелязах ,че при повечето от вас след този подобен проблем след известно време пак се появява.
Затова се заиграх малко и си направих малко експерименти с поливане на вода върху предното стъкло.Забелязах ,че при работещи чистачки водата се подлива точно около зоната на проблемната ос.Забравих да спомена , че е много важно да се сменят О пръстенчетата на осите иначе ефекта ще е малотраен а и от препарата в казанчето за измиване на стъклото освен стъклото гарантирано си измивате и смазката.
Както вече сте забелязали върху осите се поставят и гумени капачета но те не уплътняват плътно оста а и водата има възможност да подлее и под тях.Затова взех силикон и залепих гумените капачета за основата , където лягат така ,че да няма възможност да влиза вода по него, вторият проблем е луфта между капачето и оста който аз реших като взех капачка от безалкохолно и изрязах периферията на капачката (частта с резбата за завинтване)за да получа по малък диаметър като така се получи капаче с малка периферийка от вътрешния ръб за уплътнение.Пробих отвор в центъра така ,че като нанижеш капачката с периферията надолу върху оста се получава шапчица която не дава да влиза вода от към пролуката на гуменото маншонче и оста.
Смятам , че съм спрял водата по този начин или поне до голяма степен , като се надявам да забравя за този възел от колата поне за по дълъг период от време.
Забелязах ,че при повечето от вас след този подобен проблем след известно време пак се появява.
Затова се заиграх малко и си направих малко експерименти с поливане на вода върху предното стъкло.Забелязах ,че при работещи чистачки водата се подлива точно около зоната на проблемната ос.Забравих да спомена , че е много важно да се сменят О пръстенчетата на осите иначе ефекта ще е малотраен а и от препарата в казанчето за измиване на стъклото освен стъклото гарантирано си измивате и смазката.
Както вече сте забелязали върху осите се поставят и гумени капачета но те не уплътняват плътно оста а и водата има възможност да подлее и под тях.Затова взех силикон и залепих гумените капачета за основата , където лягат така ,че да няма възможност да влиза вода по него, вторият проблем е луфта между капачето и оста който аз реших като взех капачка от безалкохолно и изрязах периферията на капачката (частта с резбата за завинтване)за да получа по малък диаметър като така се получи капаче с малка периферийка от вътрешния ръб за уплътнение.Пробих отвор в центъра така ,че като нанижеш капачката с периферията надолу върху оста се получава шапчица която не дава да влиза вода от към пролуката на гуменото маншонче и оста.
Смятам , че съм спрял водата по този начин или поне до голяма степен , като се надявам да забравя за този възел от колата поне за по дълъг период от време.

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
hooligan_sk написа:skotis написа:Моите чистачки също започна да ги мързи преди около месец и вчера в обедната почивка благодарение на тази полезна тема си ги оправих. И при мен проблема беше в рамото пред шофьора. Използвах менгеме иначе няма избиване. Забърсах, намазах с грес NIRGIN за лагери и обратно по местата. Сега са супер, просто са като нови
Кората седи на около 1-2 мм от стъклото, беше залепена, незнам нормално ли е, да не мокри нещо сега дъжда? Да я лепя ли и аз или да пробвам да я вкарам още?
Мойта никога не е била залепена, ако е щракнала хубаво в улея няма да имаш никакъв проблем
Тя е в улея на 50%, натискам я - тя излиза малко. Иначе е в улея, но не докрай...
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
tehniiik написа:Колеги и аз преди 2 дена минах през вашата дилема с чистачките.С разглобяването минах безпроблемно.Механизъма и при мен беше запекъл на шофьорската чистачка.След ревизията с греста естествено чистачките тръгнаха перфектно.
Забелязах ,че при повечето от вас след този подобен проблем след известно време пак се появява.
Затова се заиграх малко и си направих малко експерименти с поливане на вода върху предното стъкло.Забелязах ,че при работещи чистачки водата се подлива точно около зоната на проблемната ос.Забравих да спомена , че е много важно да се сменят О пръстенчетата на осите иначе ефекта ще е малотраен а и от препарата в казанчето за измиване на стъклото освен стъклото гарантирано си измивате и смазката.
Както вече сте забелязали върху осите се поставят и гумени капачета но те не уплътняват плътно оста а и водата има възможност да подлее и под тях.Затова взех силикон и залепих гумените капачета за основата , където лягат така ,че да няма възможност да влиза вода по него, вторият проблем е луфта между капачето и оста който аз реших като взех капачка от безалкохолно и изрязах периферията на капачката (частта с резбата за завинтване)за да получа по малък диаметър като така се получи капаче с малка периферийка от вътрешния ръб за уплътнение.Пробих отвор в центъра така ,че като нанижеш капачката с периферията надолу върху оста се получава шапчица която не дава да влиза вода от към пролуката на гуменото маншонче и оста.
Смятам , че съм спрял водата по този начин или поне до голяма степен , като се надявам да забравя за този възел от колата поне за по дълъг период от време.
аз направих шапчици от тези вакумните гумички на сенниците за предно стъкло
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта