Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот Jonkata_v » Нед 31 юли 2011 22:42


Здравейте на всички!
Моля за малко помощ и съвети.
Гумички на клапани сменени,има леко сълзене от капака на клапаните(но не ми се вижда чак толкова голям),рядко я карам малко екстремно но не в червеното колкото да я продухам.
Като се махнат корите под двигателя се открива тази гледка:http:/Изображение/.Локва върху кората и под мотора не прави.
Турбото е рециклирано.Има лек пушек сутрин на студено който се появява след 2-3та мин.,започва леко кадене с бледо бяло цвят с мирис на нещо като сурова нафта(не е на масло),като загрее колата се усеща само миризмата без пушеци.Примерно като се изфорсира,излиза черен пушек но това мисля,че е нормално особено когато се кара само градско,изляза ли на извън градско да я продухам пушеците в огледалото който се виждат преди това изчезват.Пръчката на маслото като се извади на загрял мотор без да се подава газ си излиза нормалният дим за помпа дюза мотор.
Съмнява ме някакъв семеринг на колянов вал заден откъм скоростите,но пък колата не ми се вижда да е на 400000х.км или може и по рано да му е дошло времето,а пък може и на 400000х.км да е,никой не знае,по показания на километража в момента е на 180000х.км.Може ли от менте масло да има подобен харч(загуба) на масло?Маслото е кастрол edge 5W40 на 2500км,предишната ми смяна на масло беше пак същото,и закупено от същото място,за 10000х.км,500-600гр ми изхарчи.
Ако някой се сблъскал с подобен проблем нека да сподели,преди да съм започнал да сменям нещата който ме съмняват.
Благодаря предварително.

Последна промяна от Jonkata_v на Нед 31 юли 2011 23:33, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот feikot » Нед 31 юли 2011 23:25


Бе за щеката,не знам дали е нормално да пуши,за който и да е модерен двигател.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот Jonkata_v » Нед 31 юли 2011 23:30


От мненията който съм прочел тук,и от майстори който са в час с тези мотори казват,че е нормално,специално за пд мотор става въпрос..


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот feikot » Нед 31 юли 2011 23:54


Не мога да се съглася,че е нормално,на изправен мотор да има духане и пушене от картера.За малко-ок,но трябва да е почти незабележимо,а ти така го каза,все едно е средно "нормално".

Аз имах проблем с маслото преди месец и малко,за това ми е прясно още.Мой съвет е да си видиш кулера дали е спукан,виж си луфта на турбото,това,че е рециклирано,не е особено голяма гаранция и ако си карал продължително време със скорост над 180-190 км/ч,също може да си го хапнал.

Аз бях "загубил" към 500 мл. за 700 км и се оказа,че при смяната толкова масло са ми наляли,до средата на щеката,а аз се хвърлих в приключение.Вземи в предвид и този факт,ако си сменял скоро,дали ти е долял до горе.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот Dobromirski » Пон 01 авг 2011 3:09


ПД си пушат през щеката ! Смени първо маслото и недей влиза във филми.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот Jonkata_v » Пон 01 авг 2011 9:20


Да,това е първото нещо което си мисля да направя-да си сменя маслото.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот Vanich » Вто 02 авг 2011 20:49


Как успя да ги хванеш тези 150 гр.???
При извън градско каране с леко настъпване тези милиграмчета си заминават.
За 7000км. мойта е изгорила 1л. 5В40 EDGE , но знам че си я настъпвам и го считам за норрмално. Първите 3000 км резхода беше минимален после се увеличи.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот Jonkata_v » Вто 02 авг 2011 21:29


Vanich-Как успя да ги хванеш тези 150 гр.???

Винаги спирам на едно и също място,и сутрин като извадя пръчката на маслото след 600км се вижда,че е намаляло около 1-2мм(горе долу около 150-200гр).
Карам предимно извънградско и поддържам около 100-120км/ч,не съм привърженик на високите скорости...
Тази загуба стана след като смених маслото и гумичките на клапаните,а този теч който се вижда на снимката си го имам някъде от 10000х.км-15000х.км,и затова първо залагам на маслото,но ми се струва,че теча се е увеличил,и си мисля,че може да е този семеринг на кол.вал,в комбинация с леко сълзене от капака на клапаните...
Този семеринг на коляновия вал къде избива масло когото започва да тече?

Vanich,ти май добре си я настъпваш щом за 7000х.км - 1л масло ти харчи :)


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Загуба на масло 150мл за 600км-1,9тди-131кс AWX

Мнениеот IvailoOo » Сря 03 авг 2011 12:10


Ай стига е....ти виж си я оправи.Не разчиттай на това че я караш хамалската да е причината. МоятА не е видяла ден в който да не е пържена в червеното и за близо 10 хилки. 10 грамА масло не е изгорила ( да чукна на дърво ) . А към автора...почва се със смяна на маслото. Често то е виновника. Ако продължава да гори,тогава вече търси другаде виновника



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 40 госта