donotdisturb написа:Колега няма кола която да не е блъскана , ако не ти някои друг ще те удари , одрасна и тнт . Ако искаш не блъскана от магазин . Пък и няма толкова голямо значение ако всичко е право и поправено как трябва ! По добре да я качиш на стенд да видиш дали всичко е ок отколкото тия дебеломери . Неможе кола на 10-15 години да няма удари освен ако не е седяла в хамбар .

Не се занимавай с дебеломер, защото никога няма да си купиш кола.
Те новите в българия идват пребоядисани от транспортни дефекти, камо ли за втора ръка.
Дебеломера мери от ламарината до лака. Няма как да ти измери само лака.
Има и такива, но в Бг не се намират.
Принципно може да покаже нещо смутително, като свръх дебел кит, но едно въоръжено око може да хване повече
Наистина не е важно дали е пребоядисвана, а как.
При детайлен поглед се виждат 'подкожни' проблеми, които са редовни при бояджиите.
Дори и тънък кит, ако е с лошо качество и зле обработен се виждат следи от шкурките по повърхността на боята. Седи различно от драскотина - по-скоро се виждат вдлъбнатини.
Един общ поглед дава представа дали е изправена правилно.
Ако липсват такива 'щети' е силно вероятно да е правена, както трябва.
Отделно по самия лак се виждат боклучетата по лака от боядисването.
Дори и да са тръкнати, ако е пръскана на 'площада' се вижда.
Така с писане трудно може да се обясни, какво да се гледа, но наистина един добър бояджия под ръка ще ти е по-полезен от дебеломера.
Успех!