колегата е с климатроник,за това има няколко извода кутииката и е червена.
Аз не разбрах какъв е проблема да си сложиш оригиналната клапа там.Тя си се управялва по вакуум и си я пускаш и спираш с копчето,което си е за нея,като си я командваш с заводския ел. магнитен клапан за целта.За целта ти трябва актуатора,който са описали колегите,който прилича на цилиндър и изглежда малко като управление на турбо,както го описа колегата.Това е заводското решение за таиз клапа при Пасат В3 и В4 с климатик и климатроник,Голф 3 с климатик и климатроник. При другите вече е електрическа с моторче,понеже има още една функция,освен да определя дали влиза свеж въздух или не.
Грешен подход е да я връзваш към копчето за компресора,направи си я на отделно,защото когато компресора тръгне,тогава ще затвориш и въздуха вътре и есенно и пролетно време няма да можеш да използваш климатика за дръпване на изпотяването от прозорците,а това си е много голяма благодат при лошо време.
