Голф 2 не пали след като е каран дълго време
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 02 авг 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голф 2 не пали след като е каран дълго време
Имам Голф 2, автоматик, с газ, 1987г., 1.6. Има много странен проблем. Когато го карам на по-дълго разстояние, например извън града на 60-70 км и след като го изгася като завъртя ключа, за да го запаля отново ни звук, ни стон. Чува се само контакта и като завъртя никакъв звук, като умряла. Естествено му намерих цаката като си почине 15-20 минути колкото да изстине и си пали без проблем все едно нищо не е било. Лошото е, че сега, когато е горещо времето загрява много по-бързо и когато я карам в натоварен трафик 15 минути и паркирам на бързо пред някой гараж на аварийни да си свърша нещо и не иска да пали и се чудя кой да викам да ме бута,за да могат хората да си влязат в гаража. Това е една от многобройните случки , които ми се случват всеки ден с нея.Иначе си върви без проблем и на газ и на бензин. Разбира се съм я карала на сервиз и майсторите решиха, че е от стартера (голяма хамалогия беше с този стартер, защото бил заврян на м-та си). След като уж го ремонтираха нещата пак си бяха същите. Познат ми каза, че може да е от четките на динамото да са изтъркани и като е загряла да не могат да зацепят, но не знам дали има логика в това. И в сервизите не могат да я разберат, защото не издава никакъв звук поне да се разбере къде е проблема, просто става като няма. Забравих да напиша, че понякога като разместя скоростния лост и пали (но много рядко, докато не изстине не става). Много странно. Моля за съвет.
- Vasseto
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 не пали след като е каран дълго време
Здравей колега,
колата има защита и пали само на P и на N.За целта има клеморед и на скоростния лост.Може би от там е проблема.
Поздрави Вассето
колата има защита и пали само на P и на N.За целта има клеморед и на скоростния лост.Може би от там е проблема.
Поздрави Вассето
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 02 авг 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 2 не пали след като е каран дълго време
Благодаря за мнението, но имам притеснения относно това да се бара скоростната кутия, защото нали казват, че не е хубаво да се отваря. Но все пак е идея да проверя. А относно това, че пали на Р и N ми е ясно, но когато е загряла и на тях не пали, докато не си почине 15-20 минути. Просто много е странна връзката между загряването и скоростната кутия.
- Vasseto
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 не пали след като е каран дълго време
Колега,
не скоростната кутия,а скоростния лост.Откачи ръчката с един имбус и свали капака, като внимаваш да не счупиш лентата за запушване на дупката.Първо дай лоста на "P" и измъкни задния край после дай лоста на "1" и измъкни предния край.Ако си свалил ръчката от горе то натисни колелцето дето ти се открива на лоста за да го преместиш.И там ще се открие клемореда дето ти говоря.Това всичко се намира в купето.Провери как са клемите защото веригата на стартера минава през тях и дава контакт когато е на "P" или "N".
не скоростната кутия,а скоростния лост.Откачи ръчката с един имбус и свали капака, като внимаваш да не счупиш лентата за запушване на дупката.Първо дай лоста на "P" и измъкни задния край после дай лоста на "1" и измъкни предния край.Ако си свалил ръчката от горе то натисни колелцето дето ти се открива на лоста за да го преместиш.И там ще се открие клемореда дето ти говоря.Това всичко се намира в купето.Провери как са клемите защото веригата на стартера минава през тях и дава контакт когато е на "P" или "N".
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Голф 2 не пали след като е каран дълго време
ако след ремонта на стартера,се случи същото и отново не пали,то единствено причината е в датчика на хол.

П.С блокировките на голфчето са по следният ред:хол,комутатор и блокаж на автоматика.съответно когато загрее хол престава да работи и от там комутатора не подава сигнал към блокажа на кутията и тя на свои ред блокира паленето на колата



П.С блокировките на голфчето са по следният ред:хол,комутатор и блокаж на автоматика.съответно когато загрее хол престава да работи и от там комутатора не подава сигнал към блокажа на кутията и тя на свои ред блокира паленето на колата
- Vasseto
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 не пали след като е каран дълго време
beky1 написа:... в датчика на хол.![]()
![]()
...
Колега,
разговора е в насока че изобщо не върти стартера.
Наздраве!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 02 авг 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 2 не пали след като е каран дълго време
Благодаря за мненията. Ще пробвам съвета на Vasseto и ще видим какво ще стане.
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Голф 2 не пали след като е каран дълго време
и тя на свои ред блокира паленето на колата.не пуска стартера в деиствие 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта