Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот Dobromirski » Нед 31 юли 2011 10:56


Щом казваш mhihi




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот °niksi° » Нед 31 юли 2011 13:29


vasko__2 написа:Аз пък мисля,че се объркали нещо "О"-пръстените- или са им пуснали по една стружка без да искат или са им объркали местата или нещо такова.Или болтовете са им разтегнати.А кой знае и как са ги регулирали...

Ако прочетеш мнението преди това ще видиш написано същото mhihi mhihi


Дюзата няма медна дихтунга

Има имааа


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот vasko__2 » Нед 31 юли 2011 22:39


Добре де може да има ,аз не споря.В момента просто немога да се сетя точно.


papito82
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BYLA SLATINA

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот papito82 » Пон 01 авг 2011 9:12


Здравейте колеги и Благодаря на всички за отворите, во ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН по за сега. Оказа се че при сваляне на дюза се сменяли гумичките и дифтунгите, а при мен само гумичките. В събота сменихме и дивтунгите и от тогава до днес вече 550 км минах и нико няма, Но кажете ми дали наистина е бил това проблева, че майсторите казван нез знаем, нали въъви сега. Тя върви но утре ако тръгна за море и голхеца ако ме предаде ........... НАистина мн си харесвам колата не някак си ме на плаши, да ли да я продавам или да карам ???????


papito82
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BYLA SLATINA

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот papito82 » Пон 01 авг 2011 9:14


Забравих да кажа на колегата че ДЮЗАТА има дифтунга точно най отдолу, сменихме ги на четирите дюзи и всичко е ОК вече колата работи перфектно, но нз дали наистина това е бил проблема


papito82
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BYLA SLATINA

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот papito82 » Пон 01 авг 2011 9:41


Dobromirski написа:Ако ръбовете в главата са много големи, се минава на вариант втулки. 50-60 км, според мен е твърде много време за да се прояви проблем от гумички на дюзи. Проблема може би е друг. Пушенето и тресенето са признак за не работещ цилиндър в който ПОСТЪПВА нафта. Дори и да не уплътняват О-пръстените, за да влезе нафта в цилиндъра, то тя трябва да премине през медната дифтунга на дюзата, а при добър монтаж, това няма как да се случи. За колко време се оправя колата след като се ошашави ?
PS: Кола на приятел с подобен симптом :
viewtopic.php?f=24&t=261916&hilit=ajm


Ами оправя се след като стои 4-5 минути да не работи, след това паля работи добре, и в момента в който подадеш прекъсва, но както казах вече се оправи като сменихме медните дифтунги. Колега дали наистина това е бил проблема в дифтунгите или пак ме баламосват ????????


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот Scarchu » Пон 01 авг 2011 9:45


°niksi° написа:ПД мотора е гадна работа и много недомислена, лошото е че тепърва масово им излизат проблемите и много хора дето са правили по-стари си мислят че е същото. Аз също не ги обичам защото мразя да правя компромиси по принцип а най-вече при ПД. Много народ съм отказал като съм им сметнал груба сметка по отварянето и правенето на такъв, но тези които са направени мисля че са доволни и повече не са имали проблеми. Лошото е че понякога изпадаш в положение дали-или и е много важно да вземеш правилното решение и да прецениш точно ситуацията и рисковете.
Ако на колегата са сменени читаво о-пръстените и са спазили местата на дюзите и съответно са читави опорите които ги държат и са стегнати и регулирани правилно и пак има зор ще излезе или дюза или гарнитура защото назнайно защо за мен но някой слагат по-дебели гарнитури като правят тези мотори, пак може би някакво презастраховане.


Аз съм си правил моят ПД (AJM) при Ники и Мишо и съм много доволен!!! Но всичко, което след вадене има гарнитура или О-пръстен - бе сменено!


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот Scarchu » Пон 01 авг 2011 9:46


vasko__2 написа:Добре де може да има ,аз не споря.В момента просто немога да се сетя точно.


Васкес, има медна дихтунга със сигурност.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот vasko__2 » Пон 01 авг 2011 12:05


Има видях днеска ,на 2.0 PD няма със сигурност


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот batteto.1984 » Вто 02 авг 2011 11:46


А по принцип тия дихтунги на ПД нагряват ли се преди монтаж като при старите ТДИ-та?


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4, 1.9 TDI 116 - проблем с главата

Мнениеот nikson85 » Вто 02 авг 2011 15:59


papito82 написа:Здравейте колеги и Благодаря на всички за отворите, во ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН по за сега. Оказа се че при сваляне на дюза се сменяли гумичките и дифтунгите, а при мен само гумичките. В събота сменихме и дивтунгите и от тогава до днес вече 550 км минах и нико няма, Но кажете ми дали наистина е бил това проблева, че майсторите казван нез знаем, нали въъви сега. Тя върви но утре ако тръгна за море и голхеца ако ме предаде ........... НАистина мн си харесвам колата не някак си ме на плаши, да ли да я продавам или да карам ???????

Хубаво си я оправил браво. И защо да я продаваш няма смисъл според мене освен ако не взимаш нова кола , защото втора ръка пак ще има проблеми. Получава се така че продаваш дооправена ламарина и взимаш ламарина с ремонти които и предстоят все тенекии няма значение какво караш важното е да те одовлетворява.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта