Дилема за ЕГР-а на ПД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот Dobromirski » Сря 03 авг 2011 6:32


Оуууу, това със затапване на дупките най ми хареса :D
viewtopic.php?f=24&t=92081&hilit=%D0%B5%D0%B3%D1%80&start=15
Дори и да се затвори ЕГР-а (независимо как), ако втулката и оста са достатъчно разбити, теча си остава. Или нов, или се маха и се замества с тръба. (но е хубаво да се остави клапата за меко гасене на мотора)




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот niks76 » Сря 03 авг 2011 9:10


моя egr е напълно изкормен и стои само оста-клапа и клапан за меко гасене са аут; N18 и свързващата тръба между двата колектора също липсват mhihi
Добри е прав за ПД с неразбутван софт



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта