Проблем с таблото и лек пушек

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bread1978
Мнения: 343
Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
Автомобил: VW Polo
Двигател: AEF 1997
Местоположение: София

Проблем с таблото и лек пушек

Мнениеот bread1978 » Сря 03 авг 2011 18:26


Здраввейте колеги,

след един голям дъжд (не знам има ли връзка с него) полото започна да прави номера.
Пали нормално, но след това при подаване на газ цялото табло изчезва (обороти, километраж, вода и гориво). Като се пусне газта, след 2-3 секунди светват за половин секунда лампичките на масло и батерия и всичко се оправя (все едно паля наново,защото ми се появява пак INSP 1 :banghead: ). И така до следващото подаване на газ - пак същото. Проблем с вървенето няма. Помпата леко тече от няколко месеца, и има евентуално стартер за ремонт, но не вярвам да е от това. Забелязвам също, че откато почна да прави тези номера има и лек пушек от лявата страна (там дето са и въздушен филтър, горивен, помпа...). Пушекът не мирише на нафта или друго...
Ако някой има идея - ще съм благодарен да я сподели. Така и така ще посещавам майстор скоро за стартера.
Полото е 1.9 Д 1997 AEF
Благодаря и :beer




bread1978
Мнения: 343
Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
Автомобил: VW Polo
Двигател: AEF 1997
Местоположение: София

Re: Проблем с таблото и лек пушек

Мнениеот bread1978 » Чет 04 авг 2011 9:27


днес установих, че като си загрее на 90 градуса и проблема с таблото изчезва.
Обаче лекият пушек (или пара) си продължава.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Проблем с таблото и лек пушек

Мнениеот milmar » Чет 04 авг 2011 13:04


... Проблем с таблото и лек пушек ...


Как изобщо караш колата в това състояние :shock .


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Проблем с таблото и лек пушек

Мнениеот Dizel_fen » Пет 05 авг 2011 7:02


Абе момче там от където идва пушека са всички ремъци и ролки,водна помпа и гнп! Ако не искаш да си купиш нова кола след време обърни внимание на тази.Има някакви сили на триене за да се появи този пушек,не е от кабел ,защото са от ляво до акумолатора всички плюсови кабели.Ти като гледаш този пушек не виждал ли -коя е причината за него!Острани я бързо и си карай.Иначе помпата има гарнитура за смяна или някои от маркучите за обратната нафта, или на самата помпа е нацепен!
Там където е голямата букса на кабелите под термостата -виж да не е разлабена,само я затегни -от вибрациите се изважда лека полека .Оттам са проблемите с таблото!.А това SERV INSP 1 няма нищо общо с повредата-защото колата няма компютър -а е свързано със смяна на маслото и се занулява от копчетата на таблото!


bread1978
Мнения: 343
Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
Автомобил: VW Polo
Двигател: AEF 1997
Местоположение: София

Re: Проблем с таблото и лек пушек

Мнениеот bread1978 » Пет 05 авг 2011 9:10


Благодаря за отговора, момче :wink:
Знам за "Service INSP" - просто го споменах, че се появява като отпусна газта, и по това съдя, че колата все едно пали наново и се вдигат стрелките(както и че святкат лампичките на масло и аку за секунда). Нещо се лъже електрониката май, някякъв датчик ли, какво...
След като загрее, проблемите с таблото изчезват - не вярвам да е разхлабена букса.
За помпата ясно - търся добър помпаджия да не я прецака нещо, както и време :banghead: (тя прикапва само леко, по 1-2 капки на час)
А за пушека - ами не се вижда от къде е(нямам набито око като повечето колеги от форума), ама е от ляво, където е въздушния филтър на тъпото поло.
А колата в момента не се кара, и поначало жена ми я кара. Скоро ще бъде сменена с друга(колата), че ми писна от нея, макар че съм налял сума ти пари в нея и че харчи по 5/100.
Поздрави! heavy metal zork


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Проблем с таблото и лек пушек

Мнениеот milmar » Пет 05 авг 2011 10:02


Ами то ... , аз мисля че няма кола , която да не е минавала през етап , в който се налага ремонт и подръжка . Или четеш , учиш и гледаш , ако се наемаш - ремонтиташ сам , или - на сервиз . Това е положението , без кола - зле , със - пак зле mhihi .

ПП ГНП-то пуска по 2 капки нафта на 100км , но понякога това е само "доброжелателно" предупреждение преди да възникне истинския теч :D .


bread1978
Мнения: 343
Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
Автомобил: VW Polo
Двигател: AEF 1997
Местоположение: София

Re: Проблем с таблото и лек пушек

Мнениеот bread1978 » Пет 05 авг 2011 13:14


Какво мога да прочета и науча от мнения като:
milmar написа:Ами то ... , аз мисля че няма кола , която да не е минавала през етап , в който се налага ремонт и подръжка . Или четеш , учиш и гледаш , ако се наемаш - ремонтиташ сам , или - на сервиз . Това е положението , без кола - зле , със - пак зле mhihi .

ПП ГНП-то пуска по 2 капки нафта на 100км , но понякога това е само "доброжелателно" предупреждение преди да възникне истинския теч :D .


и

milmar написа:Как изобщо караш колата в това състояние :shock .


А за сервиза - ясно е, че ще ходи. Просто питам, каква може да е повредата (ако на някой се е случвало).. Казах, че се е получило при дъжд.

Наздраве, днес е петък, време е да запразняваме :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта