Сподели за окачването колега, колко я снижи и какво ти струваше и от къде ?
Имам интерес за същото, но имам опасения за височината
Моя верен кон - MK4
Re: Моя верен кон - MK4
Дизеловите 4-ките имат дерт със спортните окачвания, особено с не регулируемите и нашите пътища. Отпред стават много ниски.
Хубавото на твоето е, че отпред е регулируемо и можеш да я повдигнеш, което е голям плюс.
Хубавото на твоето е, че отпред е регулируемо и можеш да я повдигнеш, което е голям плюс.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Наистина от пред става по ниска, за сега се надявам че няма да имам проблеми, защото монтирах кората и по принцип се сменя начин на карането, по лекичка и по внимателно. Обещал съм снимков материал. Монтирането на кората не е кой знае каква философия, макара че при мен стана с малко преправяне.
1. махат се малките решетки от бронята
2. развиват се болтове, пъхат се окачвачи
3. кората се пъха в отвори на окачвачите и се прихваща леко
4. завиват се 3 болта в задната част на кората (тези болтове си имат гайки които идеално пасват в дупките на карусерията, обаче за по сигурно ги прихванахме с цео, ама май че тези гайки са тип нитове, като я затягаш и тя се смачква, но не съм сигурен в това.
5. затягат се всички гайки и болтове и готово
Въпросното окачване
Преди
Сега
1. махат се малките решетки от бронята
2. развиват се болтове, пъхат се окачвачи
3. кората се пъха в отвори на окачвачите и се прихваща леко
4. завиват се 3 болта в задната част на кората (тези болтове си имат гайки които идеално пасват в дупките на карусерията, обаче за по сигурно ги прихванахме с цео, ама май че тези гайки са тип нитове, като я затягаш и тя се смачква, но не съм сигурен в това.
5. затягат се всички гайки и болтове и готово
Въпросното окачване
Преди
Сега
- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Re: Моя верен кон - MK4
крайно време беше...добре дошъл в отбора
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Моя верен кон - MK4
Как ще я катериш по Боженци Иначе става много добре.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
До Боженци ще стигам без проблем обаче не чак до къщата, ще спирам долу на паркинга. Стойката много ме радва, само 2 пробеми имам
1. не могна да свикна с возията.
2. трябва да преправям влизането в гаража, ще играе бошхамера и ще се отлива нова рампа от бетон. Какво да правя, глезя го
1. не могна да свикна с возията.
2. трябва да преправям влизането в гаража, ще играе бошхамера и ще се отлива нова рампа от бетон. Какво да правя, глезя го
- Vantage
- Мнения: 194
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
- Автомобил: Golf R
- Двигател: Variant 4motion
- Местоположение: София
Re: Моя верен кон - MK4
Мъките определено си заслужават
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Моя верен кон - MK4
morfei1 написа:Перфектна стойка .
ми връщай FK то
колега браво добра визия,е с возията няма как да свикнеш лесно,вози си твърдо и доста стегнато,всеки легнал полицай ти застъргват гредите,а кратерите по пътищата ни ги минаващ на 1ва с 10км,но красотата си иска своите жертви.А с километрите ще се убедиш е те са доста.Morfei1 ще го потвърди той върти доста км и от доста време го разкара,аз все още го държа ама си ми седи 1 комплект оргинално окачване в гаража
Re: Моя верен кон - MK4
Повдигни я отпред, нали затова си с регулируемо. Отпред предполагам ножа ти, в най-ниската си част е на не повече от 10см. от земята?
ФК-то може и да го върна, но без пружините, само амортисьорите, то отзад в момента съм с ФК амортисьорите и нормални пружини. .
ФК-то може и да го върна, но без пружините, само амортисьорите, то отзад в момента съм с ФК амортисьорите и нормални пружини. .
Последна промяна от morfei1 на Пон 08 авг 2011 22:51, променено общо 1 път.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
За легналите полицаи много точно си го отбелязал, минавам много бавно, общо взето карането се привърна в стил "лакътя на прозореца" демек from drivin' to rollin'
Re: Моя верен кон - MK4
Определено ще започнеш да караш по-бавно по нашите неравни пътища с това окачване и ще си правиш сметка от къде да минаваш.
Другото което е, усещането в завои е несравнимо. Миналото лято, с пълен багажник, двама души, какви ластици им пусках на гърците, на завоите на магистралата над Кавала, чак се изкефих и тогава усетих, какво е да имаш стабилна кола в завои, нещо което нормално стоково окачване, не му е по силите, защото се клатушка като Титаник.
Просто там където обикновения Голф връща газта, ти спокойно си подаваш газ или поддържаш скорост. Все пак човек нетрябва да се надценява за да не стават фалове .
Другото което е, усещането в завои е несравнимо. Миналото лято, с пълен багажник, двама души, какви ластици им пусках на гърците, на завоите на магистралата над Кавала, чак се изкефих и тогава усетих, какво е да имаш стабилна кола в завои, нещо което нормално стоково окачване, не му е по силите, защото се клатушка като Титаник.
Просто там където обикновения Голф връща газта, ти спокойно си подаваш газ или поддържаш скорост. Все пак човек нетрябва да се надценява за да не стават фалове .
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Вчера колата мина важен тест - шофираше приятелка ми, аз даже не бях в колата, само тя и голф така се получило защото къртих бетон пред гаража, и успях да се насладя как голфа is rollin' towards the garage Днес приключих с изграждането на новата рампа, и заваля надявам се че добре се получило и съм уцелил полегатост. Забелязах също че виждат се планките които държат металната кора, ще трябва да ги пръсна с черен спрей (това е като джокер за тези които ще монтират подобната кора.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Моя верен кон - MK4
Само един два пъти са нужни да ти закачи колата , че да почнеш да имаш усет каде закача и къде не !
Не е нищо фрапиращо , красотата изисква жертви , та може още малко да се жертваш и да врътнеш още надолу
Но е много добре голфа
Не е нищо фрапиращо , красотата изисква жертви , та може още малко да се жертваш и да врътнеш още надолу
Но е много добре голфа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта