оранжевото венто to the beach

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот abbaa » Нед 07 авг 2011 15:32


belovs написа:
ifidik написа:голям филм е с двигател от четворка.ако беше от г3 става без преправяне.

Така си мислиш само .Не всяваите ужас без да сте наясно :) има едни лапи да вземе от стария си двигател и да смени чашките на скоростната кутия и мотора е в коша.Е на тва ако му викаш филм :063:

п.п. инсталацията на тоя мотор е лесна. Разделена е от основната не е като при 1.8Т на едно с онсовната..

Виж за консумативите да му кажеш , че са 1000 лв и филма е голям да , но с другото няма да срещне кой знае какви трудности . Успех от мен :да:

Не смятам, че ще е чак толкова сложно. Проблем ще имам сами с инсталацията понеже нищо неразбирам от жици. Незнам кой майстор да викна, че всеки срещу всеки говори. Днес свалих двигатела на вентото и сега остава да натъманя дизела ;)




Потребителски аватар
belovs
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот belovs » Нед 07 авг 2011 16:15


abbaa написа:
belovs написа:
ifidik написа:голям филм е с двигател от четворка.ако беше от г3 става без преправяне.

Така си мислиш само .Не всяваите ужас без да сте наясно :) има едни лапи да вземе от стария си двигател и да смени чашките на скоростната кутия и мотора е в коша.Е на тва ако му викаш филм :063:

п.п. инсталацията на тоя мотор е лесна. Разделена е от основната не е като при 1.8Т на едно с онсовната..

Виж за консумативите да му кажеш , че са 1000 лв и филма е голям да , но с другото няма да срещне кой знае какви трудности . Успех от мен :да:

Не смятам, че ще е чак толкова сложно. Проблем ще имам сами с инсталацията понеже нищо неразбирам от жици. Незнам кой майстор да викна, че всеки срещу всеки говори. Днес свалих двигатела на вентото и сега остава да натъманя дизела ;)
ако не намериш майстор , свиркай ще мръднеме до Ловеч . Станахме спецове покраи тукашните бегачки :)
П.п мога да те открехна на една хитринка дето приложихме на една от бегачките от "наше село" :) Именно инсталация от голф 3 1.9 от последните години.Липсват някой неща ,но се добавят лесно и се настройва после с VCDS software и всичко спинка :)


Xmaster
Мнения: 137
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот Xmaster » Нед 07 авг 2011 17:14


belovs написа:
abbaa написа:
belovs написа:
ifidik написа:голям филм е с двигател от четворка.ако беше от г3 става без преправяне.

...
П.п мога да те открехна на една хитринка дето приложихме на една от бегачките от "наше село" :) Именно инсталация от голф 3 1.9 от последните години.Липсват някой неща ,но се добавят лесно и се настройва после с VCDS software и всичко спинка :)

Няма да стане за DDCL тдИ 110 с него. Просто това са савсем различни неща :) На тДИ е вече с ДСЛД1
Другия варянт е да се пренареди рейката и смени компа. Тогава става с ВЦДС но така не.
По-добре такива експерименти не си правете, че после ще има някой да дава 200-300лв само за обучаване на чипове. Аз бих съветвал да се направи с оригиналната си инсталация.


Потребителски аватар
belovs
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот belovs » Нед 07 авг 2011 22:24


Xmaster написа:
belovs написа:
abbaa написа:
belovs написа:
ifidik написа:голям филм е с двигател от четворка.ако беше от г3 става без преправяне.

...
П.п мога да те открехна на една хитринка дето приложихме на една от бегачките от "наше село" :) Именно инсталация от голф 3 1.9 от последните години.Липсват някой неща ,но се добавят лесно и се настройва после с VCDS software и всичко спинка :)

Няма да стане за DDCL тдИ 110 с него. Просто това са савсем различни неща :) На тДИ е вече с ДСЛД1
Другия варянт е да се пренареди рейката и смени компа. Тогава става с ВЦДС но така не.
По-добре такива експерименти не си правете, че после ще има някой да дава 200-300лв само за обучаване на чипове. Аз бих съветвал да се направи с оригиналната си инсталация.
нали това съм написал ,че след това се нуждае от софтуерна намеса (съвсем елементарна) Правено е и колата се кара вече почти година без накакъв проблем .С желание всичко става :да:


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот abbaa » Пон 08 авг 2011 0:22


maniaka написа:
belovs написа: има едни лапи да вземе от стария си двигател и да смени чашките на скоростната кутия и мотора е в коша.Е на тва ако му викаш филм :063:

Може и да не сменя чашките даже,слага вътрешните карета от 4та на неговите полуоски и е готов :)
Колега а като си писал таблото че ще слагаш,инструмент панела ли имаш в предвид или цялото табло :roll: Успех и според мен ще останеш много доволен като я подкараш после,върви прилично и харчи малко :twisted:

За сега мисля само приборното табло да сложа за да може колата да тръгне да видя как ще се представи пък после вече и арматурното, а относно това дали ще съм доволен- смятам че ще е така защото си мисля че ще върви доста добре, а разхода няма да е толкова висок. Според мен това е идеалната трансформация за една ежедневка, която да върви малко повечко. Ето и снимки от днес, тези дни се надявам да сложа вече новото сърце във вентото. Притеснява ме само педала на газта понеже бил електронен нещо ми казаха.


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот maniaka » Пон 08 авг 2011 8:34


abbaa написа:Притеснява ме само педала на газта понеже бил електронен нещо ми казаха.

Ти с хидравличен саединител ли си?Ако не си най-добре си потърски педали от 3ка тди защото ще ти трябват заради съединителя и само ще сложиш електрония педал от 4та на стойката от 3та.Другия вариянт е да завариш стойката за педала на газта върху твойта стойка на педалите,аз направих така защото не ми харесваше как стой педала много на високо ми стоеше а при мене мястото си е малко де :lol:


Xmaster
Мнения: 137
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот Xmaster » Пон 08 авг 2011 9:27


ОК ще го кажа директно и на кратко понеже подробно явно не можахте да ме разберете.
Няма да стане по начина на belovs. Защо? - колата е с DDCL електроника а тя няма нищо общо с DCLD1 за която говориш и сте го правили. Най-много да преебете всичко или нищо. Вероятноста да стане е 0.


Потребителски аватар
belovs
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот belovs » Пон 08 авг 2011 17:45


Xmaster написа:ОК ще го кажа директно и на кратко понеже подробно явно не можахте да ме разберете.
Няма да стане по начина на belovs. Защо? - колата е с DDCL електроника а тя няма нищо общо с DCLD1 за която говориш и сте го правили. Най-много да преебете всичко или нищо. Вероятноста да стане е 0.

говорим за инсталация не за електроника колега :idea:


Xmaster
Мнения: 137
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот Xmaster » Пон 08 авг 2011 18:27


Нещата са взаимно свързани!
ОК, повече няма да пиша, правете каквото знаете.


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот abbaa » Вто 09 авг 2011 19:07


Днес беше един доста разочароващ ден. Оказа се, че трябва да сменя испускателния колектор с такъв от пасат афн за да има място за лапата на двигателя от моя двигател. Аз мислех да заварям планката от голфа на вентото, но се оказа,че голфа е с 8 см по- широк от вентото и няма място за този тампон. Та сега ще търся такъв колектор, а междувременно все още си движа с кракомобила.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот ifidik » Вто 09 авг 2011 19:37


belovs написа:
ifidik написа:голям филм е с двигател от четворка.ако беше от г3 става без преправяне.

Така си мислиш само .Не всяваите ужас без да сте наясно :) има едни лапи да вземе от стария си двигател и да смени чашките на скоростната кутия и мотора е в коша.Е на тва ако му викаш филм :063:
:да:

колега belovs, добре че си наясно.филма започна.

не ти трябва колектор от пасат , а от голф3 и то заедно с турбината.турбината която имаш е с целия колектор и не може да се прехвърли на колектор от пасат.както си видял , тая турбина опира на лапата и няма място за нея.от там нататък, трябва да промениш и турбопътищата, както и тръбата към дебитомера.


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот abbaa » Вто 09 авг 2011 19:47


Имам два въпроса тогава: Днес си свалих турбината без проблем. И другия в автоморгата ми показаха двигател от пасат тди със същата лапа като моята и колектора беше друг , но ите ми казаха че турбината била заварена. Явно аз нещо не съм разбрал както трябва.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот ifidik » Вто 09 авг 2011 19:57


няма пасат с цял изпускателен колектор с турбината на едно.ама какъвто и да си гледал, трябва ти друга турбина.актуатора(вакумния клапан)трябва да сочи нагоре.с турбината която имаш, той сочи надоло.на голфа четворката турбопътищата тръгват под десния рог.на теб там ще ти пречи тампона и ще трябва да ги изкараш отгоре.


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот stangero » Вто 09 авг 2011 20:04


ifidik написа:няма пасат с цял изпускателен колектор с турбината на едно.ама какъвто и да си гледал, трябва ти друга турбина.актуатора(вакумния клапан)трябва да сочи нагоре.с турбината която имаш, той сочи надоло.на голфа четворката турбопътищата тръгват под десния рог.на теб там ще ти пречи тампона и ще трябва да ги изкараш отгоре.

няма ли да трябва и смукателниа колектор да смени защотото няма да има място за тръбата на дебитомера на афн дебитомера е на десниа рог а колектора сочи към левиа а на ахф е обратното ??

а за турбината мисля че неговата се отделя от колектора на три болта колектор и от голф 3 и от ибиза 6к ти въшщи работа


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: оранжевото венто си има донор :)

Мнениеот maniaka » Сря 10 авг 2011 8:07


Колега ако искаш разгледай темата за мойта кола аз съм си с 4та турбина и лапите са си на местата на който са си на 2та и респективно 3та.Става без да се занимаваш да търсиш други турбини и колектори и глуспости и си се нареждат турбо пътищата от двете страни като за челен кулер в бронята :wink:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта