много е готина, толкова ме кефи, че чак ме е яд, че лятото не продължава поне 7-8 месеца,
Иначе както се казва кеф цена нема!
Да се похваля и аз :-)
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Ами беше 1.3 мотор, 4ст скоростна кутия. Взех я с идеята да го сменя, според всички просто вадиш единия и слагаш другия. Да, но се оказа не точно така. Първо захващането на мотора е различно, наложи се да се изреже едната стойка на мотора, и да се завари друга (взех я от Trenin, за което - благодарско, рязахме я в 9 часа вечерта
). И останалите стойки трябваше да се сменят, намерих ги в една автоморга.
Сложихме двигателя, направо със скоростната, за която направихме лостов механизъм, сглобен от 3 голфа
, защото е съвсем различен от този за 4-степенната кутия. Беше голяма мъка, докато настроим скоростите, наложиха се и две доработки, защото след като сложихме генерацията, лоста се опираше. Сега обаче всичко е 6, и влизат идеално.
Горивопровода за дизела е различен (по-широк), самия резервоар - също. Купих резервоар за дизел, обаче нещо не можахме да го съберем, и накрая имплантирах цялата сонда от 2-ката в бензиновия резервоар на 1-цата (т.е. направих го дизелов
). После дойде момента, в който трябваше да се преправи инсталацията - да се сложи реле за свещите, да се свърже към темп. датчик, да се сложи оборотомера, да се сложи лампичка на таблото за свещите, да се закачат датчиците и т.н. Трябваше да се направи стойка за акумулатора (от другата страна), за разширителния съд (сложих от 2-ката), за горивния филтър, да се събере радиатора, защото просто е огромен, и не се събира нормално в 1-цата, а и интеркулера е пред него, чисто нова генерация сложих в крафт, спортен филтър и т.н.
Като тегля чертата си мисля, че ако преди да купя единичката знаех какво ме чака, доста бих се замислил


Сложихме двигателя, направо със скоростната, за която направихме лостов механизъм, сглобен от 3 голфа

Горивопровода за дизела е различен (по-широк), самия резервоар - също. Купих резервоар за дизел, обаче нещо не можахме да го съберем, и накрая имплантирах цялата сонда от 2-ката в бензиновия резервоар на 1-цата (т.е. направих го дизелов

Като тегля чертата си мисля, че ако преди да купя единичката знаех какво ме чака, доста бих се замислил



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не говори така-колицата е обииствена.Честита и много безавариини километри.Мисля че няма как да не те слуша.Принципно не харесвам кабриолетите ама при тебе е друго-Г1Кабрио класика ама класика,+1.6ТДс инеркулер-това направо кърти мивки!Е тва го признавам да си направиш колата мераклииската-не да я тъпчиш с разни чипове и да буташ помпата+ремуси от някои арабин.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Kill of Killer
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта