глава 1.6 - 1.8
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: глава 1.6 - 1.8
да поясня че ако двигателят на колегата са6и_ 84 е със преден изпускател/откъм радиатора/тогава не може да се монтира 16кл.глава иначе като време ми отне около 2 седмици да преправя ангренажа и другите ремъци.като включа ч.нови запалителни свещи;кабели;гарнитури;анг.ремък;опт.ролка;палец;дист.капачка;адванс процесор/вместо компютър/ и някои шайби излезе около 650лв.без труд-резултата около 30кс+
Последна промяна от kiro rachnata на Пет 29 юли 2011 19:41, променено общо 1 път.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: глава 1.6 - 1.8
ahhi написа:мен пък ми е интересно кой вал ще се представи най-добре 2000-4000 бороти за 1.8 ? над 4000 не ме интересува .пп то и с оригиналния на абс над 4500 нищо не става
Момчета само един вал не става, има и други неща за пипане, ангренажни колелета, смукатели, изпускатели, гърнета, тръби.
А това кой вал се представя най-добре на 1,8 ABS в обхвата от 2000-4000 об/мин си е неговия оригиналния.
Не може да се постигне нещо без да жертваш друго. Защо според вас спортните коли(истинските)не работян под 1000 - 1500 об/мин.
- misho_kr
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: глава 1.6 - 1.8
колеги искам да ви питам може ли глава от 1.6 карбуратор да се прехвърли на двигател 1.8 гти инжекция и дефакто да стане 1.8 карбуратор,става на вапрос за голф 2
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: глава 1.6 - 1.8
Става не е проблем.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: глава 1.6 - 1.8
Става не е проблем.
Re: глава 1.6 - 1.8
Та по темата .Колегата е писал че е с венто значи предполагам класическият двигател 1,6 АБУ които няма нищо общо с 1,8 на голф 3 или 1,6 и 1,8 на голф 2.Примерно конструктивни разлики че на вентото делкото е на главата а на двоиката е на блока.Ипускателя му е от пред на 18 от зад и блоковете са различни от към маслени и водни магистрали.От тук следва че отговаора е категорчно НЕ може да се сложи глава от 1,8 на 1,6
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта