Ангренажен ремък - проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот the_tupan » Чет 11 авг 2011 14:09


kiik написа:KadROo


Ако в сервиза искам да ми сменят всички ремъци, кои са всички:
1. Пистов
2. Клиновиден ли се казва другия...
3. Ангренажен съм сменял преди 30 хил. км. Да го сменям ли пак?
4. Други някакви трябва ли ?

Не няма други ремъци. Ангренажа по принцип се сменя на 50-60 000 км., заедно с ролките му разбира се. След като така и така ще ходиш на майстор не е лошо да се погледне и ангренажа.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот zfa159 » Чет 11 авг 2011 14:39


Е,то най-лесно е да нахраниш някой,който не разбира и да му кажеш,че е дебил :screwy Да седна да ви храня на ред,че не знаете как ви работят климатиците ли? mhihi
За това за собствениците - 99.9% от клиентите ми си нямат на идея,че освен фреон,в климатика им има и масло и то се сменя...което ни най-малко не ги прави идиоти,нали ;)
Човека е вдиял нещо,което не му изглежда наред и си пита.Вместо да му обяснявате дали и колко е идиот,по-добре му кажете какво да направи и да си реши проблема,понеже утре и вие ще искате да получите същото отношение,когато имате проблем с нещо,от което не разбирате и никак няма да ви е приятно да ви нарекат "идиот" и вас ;)
И аз първо реших,че този ремък не е ангренажен и мислех да попитам дали е ангренажния,понеже е сниман над шайбите за пистовия.После се замислих,че може ангренажния да е изваден от мястото си и просто да е сниман над другите ролки,без дефакто да е пистовия,който седи на тях по принцип.
Иначе да,ремъка се сменя за нула време,ако е пистовия и за малко повече време,ако е ангреанжия.И в двата случая не е добре да караш с такъв ремък.
Щом ти е спешно,ако сме ти близо,сложи го както си е така и ела да го сменим -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот joker » Чет 11 авг 2011 20:52


Ангренажен ремък-колянов и разпределителен вал.
Пистов ремък-колянов вал-алтернатор и водна помпа.
Клиновиден-колянов вал-хидравлика.
А между другото..каква е колата????


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот tisho_psg » Чет 11 авг 2011 21:00


А при смяната на пистовия и клиновидния ремъци освен ремъци сменят ли се обтягащи ролки? За Голф 3 2Е питам.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот emo-gar » Чет 11 авг 2011 21:19


На клиновидния за хидравликата,май няма обтягаща,самата хидро-помпа го обтяга.За пистовия,при мен(1.8ми) се обтяга от генератора,но има модификации(особено с климат)където има обтегач


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот tisho_psg » Чет 11 авг 2011 21:28


emo-gar написа:На клиновидния за хидравликата,май няма обтягаща,самата хидро-помпа го обтяга.За пистовия,при мен(1.8ми) се обтяга от генератора,но има модификации(особено с климат)където има обтегач

И аз като гледах пистовия се обтяга на водната помпа и алтернатора (и коляновия вал),но четох някъде по темите за смяна и на ролка и си зачудих,да не се сменя шайбата дето се захваща за вод.помпя и я върти или да има някаква ролка към алтернатора...? Клима нямам.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот zfa159 » Чет 11 авг 2011 21:36


когато няма клима,се обтяга от алтернатора.Когато има клима и е заводска,а не 'талянско изчадие,си има ролка,която си го обтяга и се сменя,когато има нужда.Моята я смених,като взех колата преди почти 80 000 вече и преди месец се наложи да я сменям пак.Преди това сменявах 1 път ремък и сега със следващия,вече си я смених и нея,понеже беше започнала да има лек шум и реших да я сменя на време :)
При пипане по ангренажа,се сменя ангренажен комплект - ремък,обтяжна ролка (за 2Е конкретно е само така).При други мотори има и празитна ролка или няколко паразитни,на някои и водната помпа се върти от ангренажния ремък,при по-усложнените има и маслен амортисьор (дампер) на обтяжната ролка.Сменя се всичко.
:beer


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот tisho_psg » Пет 12 авг 2011 0:07


zfa159 написа:когато няма клима,се обтяга от алтернатора.Когато има клима и е заводска,а не 'талянско изчадие,си има ролка,която си го обтяга и се сменя,когато има нужда.Моята я смених,като взех колата преди почти 80 000 вече и преди месец се наложи да я сменям пак.Преди това сменявах 1 път ремък и сега със следващия,вече си я смених и нея,понеже беше започнала да има лек шум и реших да я сменя на време :)
При пипане по ангренажа,се сменя ангренажен комплект - ремък,обтяжна ролка (за 2Е конкретно е само така).При други мотори има и празитна ролка или няколко паразитни,на някои и водната помпа се върти от ангренажния ремък,при по-усложнените има и маслен амортисьор (дампер) на обтяжната ролка.Сменя се всичко.
:beer

Мерси колега,мисля преди зимата да сменям пистовия и клиновидния,че миналата зима в големите студове пистовия се опитваше леееко да е музикален.На външен вид е ОК и при нормални температури не се обажда,но май е по-добре да го махам. :beer


Golf 6 Gti 260
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 07 окт 2010 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот Golf 6 Gti 260 » Пет 12 авг 2011 19:14


Колеги да не отварям нова тема,и аз тука да си споделя голямата мъка от Ангренажен ремък.От коли не разбирам,но до колкото разбрах на моя Golf 3 1.8 mi-ABS Ангренажния ремък на този мотор е имал малка разлика от другите мотори и е бил по скъп.И това каза майстор на който попитах че когато мотора е загрял в тия жеги има едно бръмчене на ангренажния ремък на студен мотор няма проблема.Погледна майсторчето и каза че са сложили обикновен ремък.Дали това е вярно или проблема е друг.благодаря ви на всички отзовали се.


Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот plamen-roni » Пет 12 авг 2011 20:54


Golf 6 Gti 260 написа:Колеги да не отварям нова тема,и аз тука да си споделя голямата мъка от Ангренажен ремък.От коли не разбирам,но до колкото разбрах на моя Golf 3 1.8 mi-ABS Ангренажния ремък на този мотор е имал малка разлика от другите мотори и е бил по скъп.И това каза майстор на който попитах че когато мотора е загрял в тия жеги има едно бръмчене на ангренажния ремък на студен мотор няма проблема.Погледна майсторчето и каза че са сложили обикновен ремък.Дали това е вярно или проблема е друг.благодаря ви на всички отзовали се.

И моята е с такъв мотор и няма нищо вярно майстора ти те мята нещо!Цена на ремъка около 15-20лв.Миналата година цената на пистовия ремък,ролката и ангренажния ремък ми струваха точно 69лв.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот joker » Пет 12 авг 2011 21:05


Golf 6 Gti 260 написа:Колеги да не отварям нова тема,и аз тука да си споделя голямата мъка от Ангренажен ремък.От коли не разбирам,но до колкото разбрах на моя Golf 3 1.8 mi-ABS Ангренажния ремък на този мотор е имал малка разлика от другите мотори и е бил по скъп.И това каза майстор на който попитах че когато мотора е загрял в тия жеги има едно бръмчене на ангренажния ремък на студен мотор няма проблема.Погледна майсторчето и каза че са сложили обикновен ремък.Дали това е вярно или проблема е друг.благодаря ви на всички отзовали се.

Просто ремъкът ти е менте...имах този проблем с един псевдоGates,който ми сложиха в началото докато бях още "зелен".Истински струва около 20-30 лв.Аз ползвам само Gates,но с проверен произход...пациентите ми не ме лъжат,защото и аз не ги лъжа...


kiik
Мнения: 148
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот kiik » Съб 13 авг 2011 19:19


По повод въпроса ми от първия пост в темата....
Чувам и някакво скърцане (цвърчене) в тази част на двигателя откъм ремъка в първите минути след като запаля..... по-късно спира
Има ли връзка това със прокъсването на ремъка или от какво може да е?


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот tisho_psg » Съб 13 авг 2011 23:12


Колега,ремъка ти е в трагично състояние,не е скъп и се сменя лесно. Ти обаче явно още не си го сменил-явно не ти пука за надеждността на колата.
Обаче те притеснява скърцането на ремъка,така ли?!? Направо се изумявам!
Иначе звука вероятно е от ремъка,може и друго да е :beer


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот red.devilll » Съб 13 авг 2011 23:20


kiik написа:По повод въпроса ми от първия пост в темата....
Чувам и някакво скърцане (цвърчене) в тази част на двигателя откъм ремъка в първите минути след като запаля..... по-късно спира
Има ли връзка това със прокъсването на ремъка или от какво може да е?

Не се притеснявай колега тези звуци са нормални като частите ни са "ментета" и затова ги караме по 1 000 000км-докато не ни оставят на пътя :banghead: . А доколкото за скърцането или цвърченето както си го писал и за него не се притеснявай,хвърлих бобеца преди малко и каза ,че ще бъде така докато не се предаде напълно или докато не я види "доктор" за да си каже диагнозата. И на един познат на колата и скърца нещо като мине през дупка дали може да ми отговориш какво е?Пуснал си тема,дават ти се съвети какво трябва да це направи ,а ти си караш все едно сега си я купил тази кола от магазина :banghead:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Ангренажен ремък - проблем

Мнениеот emiltd » Нед 14 авг 2011 0:23


kiik написа:KadROo
Ти сигурен ли си, че знаеш всички уреди, които използваш точно как работят?
Да мина да те поизпитам върху някоя друга техника?


Хахахаа...каза ли му го :D :да:

Относно ремъка,смени го преди да тръгнеш на път,че после ще плащаш по-скъпо...чудя се даже как този ремък е на мястото си още scare

Скърцането по принцип идва от хлабав ремък,а твоя е окъсан и със сигурност е по-хлабав от необходимото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта