Здравейте колеги. От има няма 1 месец съм с стокови (дизелови) пружини на голфа. Добре се вдигна вече ходя и по чукарите с него

Идеята за смяната беше че сменях задни тампони на носача през 5000км. Първо пробрах с оригинални лемфордер с цепки. После сложих български без цепки и те заминаха. Това за 10-12000км Сега сложих лемфордер плътни от Р32 и упоменатите пружини. При смяната на тампоните се видя и че шарнирите ми са заминали смених и тях Лемфордер 2х30лв (с отстъпка). След сглобяването на колата волана отиде на една страна и започна да телги наляво. Ходих на реглаж на предница. Същата работа само волана се изправи. Тегленето го има. Размених предните 2 гуми. Отново теглене в насрещното. Смених и задни с предни. Тегленето още си го има, но по-леко. Както и да е свикнах да държа по стабилно волана. Другото което ме дразни е че се увеличи луфта на волана. Със ниските пружини го имах, но не толкова силно. Сега с високите е по-голям. Едно време един майстор беше ми натегнал болта на кормилната рейка за да намали малко луфта (ефекта беше че луфта се понамали но и волана ми стана по твържичък) Ако карам малко по-бързичко 130-140 не мога да избягам дупка, костенурка, камък и т.н. Просто имам гаден дразнещ луфт във волана. Другите ефекти са че усещам неравностите по пътя в ръката ми, и понякога се случка по асфалтов път с надлъжно напукани цепнатини да завива сама колата (все едно карам по коловоз от сняг).
Въпросите ми са следните от какво може да е.
Накрайниците са ми ок.
Дясната кормилна щанга има лека дъга.
Баланса на гумите мисля че е ок.
Съмнявам се в кормилната рейка. Ако е тя какво да правя. "Нова" втора ръка или да рециклирам старата. И къде?
И какви пари ориентировачно да приготвя
Благодаря предварително
