Ако искаш да стане наистина здраво и устойчиво на изтриване - пръскай с истинска боя, макар че това е по-сложно - трябва да преговаряш с бояджии и т.н.. Но ако имаш приятел с компресор - това е по-добрият вариант

icefire написа:Колега, оригиналният цвят на пластмасите няма нищо общо с цвета, в който искаш ти да ги боядисаш. Грапавите пластмаси - жабка, конзола м/у седалките и т.н. не ги третираш никак. Може най-много една водна 800 да им минеш, но и това няма смисъл. Просто махаш гуменото фолио с коресилин, измиваш добре детайла от остатъци от покритието или парцалите, с които си търкал, после пръскаш пластификатор и после боя. Това е.
Ако искаш да стане наистина здраво и устойчиво на изтриване - пръскай с истинска боя, макар че това е по-сложно - трябва да преговаряш с бояджии и т.н.. Но ако имаш приятел с компресор - това е по-добрият вариант
valyo_v написа:колеги, имам едно питане относно свалянето на панела с врътките за климатика ( не е точно по темата но...). Става дума за шкода октавия 2000 година, но по снимките виждам че е като при голф 4. След като се махне пластмасовия капак около самите "врътки", как се изкарва целия блок от таблото ?! намерих 4 винтчета които го държат но след като ги освободя нещо отзад го държи ( предполагам жилата ).
Ако някой го е махал нека да пише тук или на лично.
Благодаря предварително!
pa4onka написа:колеги, да попитам ако се свали покритието на дръжките без 6курене проблем ли е ако не се сложи пластификатор а направо се обезмасли и напруска с боя ?
Red`Devil написа:Ето ги и моите дръжки.
Сега ще свалям и лайсните по таблото, но ме притеснява дали след това няма да се разскърцат тия пластмаси...
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта