


глава 1,6-1,9 д
- G_G
- Мнения: 150
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: глава 1,6-1,9 д
Трябва ти глава с хидравлични повдигачи твойта в момента е с пулове.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: глава 1,6-1,9 д
Днес ще сложим друга тапа на блока и ще пробваме пак, но проблема не е в маслото а в това че тече вода! Единствената разлика е в един канал на блока които е в повече от другиа блок и главата!
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: глава 1,6-1,9 д
И така днес доиде един специалист които се занимава с шлаифане на блокове , и каза че ,,ще стане,,-взе точна миарка на отвора и в понеделник ще доиде да постави нова платна тапа варху кояато ще легне гарнитурата и каза че така ниама да има теч!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: глава 1,6-1,9 д
stefaan84 написа:И така днес доиде един специалист които се занимава с шлаифане на блокове , и каза че ,,ще стане,,-взе точна миарка на отвора и в понеделник ще доиде да постави нова платна тапа варху кояато ще легне гарнитурата и каза че така ниама да има теч!
Качвай снимки, да има материал за следващите, които искат да направят подобна реализация.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: глава 1,6-1,9 д
don hose написа:Ако мотора ти е с маслени повдигачи, главите стават.Ако сложиш твоята глава на 1.9 долнище ще му качиш степента на сгъстяване.
А ако сложиш глава от 1,9 на 1,6 долнище ще я разредиш и зимата ще пали трудно

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: глава 1,6-1,9 д
WOB написа:don hose написа:Ако мотора ти е с маслени повдигачи, главите стават.Ако сложиш твоята глава на 1.9 долнище ще му качиш степента на сгъстяване.
А ако сложиш глава от 1,9 на 1,6 долнище ще я разредиш и зимата ще пали трудно
И как ще я разреди, след като и двете са плоски като тави

- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: глава 1,6-1,9 д
според мен (не че съм виждал 1,9 но нито в единия нито в другия случай ще се разреди - разликата на 90% съм сигурен че е в хода и диаметъра на буталото - отделно вече са масло и водопроводите който на мен са ми по-интересни както и самия разпределителен вал. Също така си мисля че ако кратуните са с еднакви масло и водопроводи не би трябвало да се повлияе на конете - освен ако както казах няма разлика и в разпределителния вал. поправете ме ако греша но това е мойта логика.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: глава 1,6-1,9 д
Разрежда се от по-голямата предкамера колега.Обемите са им различни.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: глава 1,6-1,9 д
Колеги днес сглобихме мотора и запали, за са добре звучеше! Блок от 1,6 тд на парви ремонт с нови сегменти и лагери на вала, , глава 1.6д шлаифана с нови водачи и гумички, по на там ще има и снимки!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 дек 2010 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: глава 1,6-1,9 д
става пробвано и работи глава от 1,6тд на 1,9 само слагаш гарнитура от 1,9 не се чуди получава се добре
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: глава 1,6-1,9 д
Мен по- принцип ме интересува на блок 1,6д дали става глава от 1,9д?Другото питане към умните глави е как се разрежда степента на сгъстяване като е с по-голяма горивна камера,според мен детонацията и изгарянето става при затворени клапани и вече вкарано гориво което няма никакво значение от големината на горивната камера.Щото по тая логика излиза,че буталото нагнетява в горивната камера и демек изгарянето става там ?Мисля че имаше наш колега който беше правил това упражнение и беше писано ,че е било успешно но това съм чел отдавна и не мога да я намеря тая тема.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: глава 1,6-1,9 д
Колега, според теб къде другаде, освен в (горивната камера)става изгарянето.Горивната камера на старите дизели има и прдкамера, в която се впръсква горивото.Обема на предкамерата се включва към обема на горивната камера.Дори малката разлика в обемите на предкамерите, дава разреждане на двигателя.Глава от 1,9тд върху долнище 1,6тд дава степен на сгъстяване 19:1 а заводско е 22,5:1.Отличен начин да караш на големи налягания от турбото и лош да палиш в студени дни.
Още нещо всички глави с хидравлични повдугачи са заменяеми.Само механичните е нужно запушване на водната магистрала, колегата по горе е достигнал до тоя извод.
Успех!
Още нещо всички глави с хидравлични повдугачи са заменяеми.Само механичните е нужно запушване на водната магистрала, колегата по горе е достигнал до тоя извод.
Успех!
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: глава 1,6-1,9 д
Ето снимки от 1,6д-блок и 1.6д-глава, след ниакаои и друг ден ще кача и 1.6тд–блок+1.6д-глава! http://stefan84.snimka.bg/automobiles/1 ... 1.24920153
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта