Проблем с турбо(странни пикове)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот blajetoo » Пон 15 авг 2011 22:16


Имам странен проблем колата е голф 4 110hp AHF.Колата има странни пикове на турбото,тръгва да надува и прави пикове от 1.5,6 и после пада на 1 бар някаде и накрая окротява на 1.3 бара.Колата е с чип тунинг.Днес свалих клапам Н75 от друга такава кола и пак същото,проверих за спукани маркучи но няма.Направих и два лог файла на турбото и дебитомера ако може да хвърлите едно око и да изкажете мнение :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: утре пускам лог файловете че то неможело CSV формат :oops:




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот ventotdi » Пон 15 авг 2011 23:53


щом прави голям пик и то постоянно значи геометрията е почнала да стяга !


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот mili 75 » Вто 16 авг 2011 13:16


ventotdi написа:щом прави голям пик и то постоянно значи геометрията е почнала да стяга !
И мене ме навява на тая мисъл, но колега провери си как се движи актуатора и пиши преди да постнеш логовете.


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот blajetoo » Вто 16 авг 2011 16:57


Сега си дойдох от работа и лягам под нея да я погледна и ще пиша пак :wink: :wink:


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот blajetoo » Вто 16 авг 2011 17:15


Откачих акутатора от лостчето за лопатките на турбото и пробвах как се движи геометрията но едвам я мръдвам и скърца.И малко тъп вапрос но като развъртя болтовете на топлата час как да я разделя.Мерси предварително :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown . Аможели това да се получава и от дебитомера ????


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот Ludiq » Вто 16 авг 2011 17:50


Сваля се цялата турбина с колектора и после я разделяш.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот mili 75 » Вто 16 авг 2011 18:03


Значи колега, както сам си се уверил, турбото ти е за чистене.Затова първото нещо, което трябва да направиш е да го свалиш и да го почистиш.След това направи пак логовете с вече чистото турбо, за да се види какво е положението.Най-вероятно след чистенето няма да имаш повече проблеми с пикове.


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот blajetoo » Сря 17 авг 2011 5:54


Колеги проблема е решен,както казахте турбото беше за чистене.Вчера с едно майсторче свалихме турбото за два часа и го качихме пак.Като отворихме турбото :horror: :horror: :horror: такъв нагар не бях виждал,изчистихме хубаво с бензин и обратно по същия ред.Пробвах колата и :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown всичко точно ,турбото прави пик за момент на 1,4 и веднага укротява на 1.3,сега вече си прави и надув от 1800rpm.Колата все едно не е моята :bowdown :bowdown :bowdown .Едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички включили се в темата :applause: :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот sukito » Пет 19 авг 2011 9:33


С каква турбина си?


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот blajetoo » Съб 20 авг 2011 8:13


Аз съм с GARETT VNT 15,По принцип най много се зацапва геометрията от катализатора,аз моя го махнах още като взех колата и на негово място сложих тръба.Незнам дали е сменявано турбото но нямаще грам луфт.Търся си по голямо турбо от ARL GT1749VB.Рещил съм да я понадуя още малко :P


Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбо(странни пикове)

Мнениеот sukito » Съб 20 авг 2011 17:31


Питам понеже това налягане 1.3 на VNT15 ми се струва високо, явно е в добро състояние все още турбото. :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта